Stránka 1 z 8
Napsal: sob říj 14, 2006 11:48
od Vašátor
Sytič jsme probrali
...sice není nastaven, ale už se ví jak na to
. Brzdy byly přednější
. No a to obložení...no fuj...to vypadalo
.
Napsal: sob říj 14, 2006 13:40
od Hnojar
obložení je nové ale furt mi to při brždění trochu trhá, tak jako před tím, než se kously čelisti - jde to od předních brzd..........ach jo
psychicky se připravuju na nové kotouče
no aspoň že to teď brzdí o cosi lépe
Napsal: sob říj 14, 2006 13:46
od Marek
Jestli Ti to při brzdění trhá nebo kope do pedálu, jsou to kotouče, a to jednoznačně. Na jednom místě se kotouč přehřál nebo zakalil (třeba stříknutím vody na rozžhavený kotouč), čímž se změnil brzdný účinek v tom místě a mašina cuká. Taky to může dělat kotouč opotřebený, který má menší tloušťku než dovoluje výrobce a zkroutil se.
Mám doma čtyři kotouče, všechny zánovní a sjeté naprosto správně (mají 9,5 - 9,6 mm a házivost téměř nulová). Za odvoz je dám, jen nevím, jak daleko to máš do Třebíče.
Napsal: sob říj 14, 2006 14:20
od Hnojar
mno při brždění ručkou to absolutně netrhá........ házivost se mi zdá minimální ( amatérsky neměřitelná ) leč jsou sjeté, tak 0,5 až 1 mm z každé strany, hloubka drážek (opotřebením ) tak v desetinách mm a na jednom místě mají "jiný" povrch, jako bys na ně něco otiskl, ale není to hmatatelné jen viditelné. do pedálu to nekope...za funkční kotouče bych ti byl neskonale vdečný, zkusím domluvit ten odvoz
Napsal: sob říj 14, 2006 14:24
od Marek
Přivezu si je z domova do Třebíče příští víkend 22.10. Potom kdykoli jsou k odběru. Fakt jsou mi k ničemu - na autě mám nové, jeté asi 30.000 km a čtyři v rezervě opravdu už využít neplánuju.
Napsal: sob říj 14, 2006 18:51
od dmatej
Není 9,5mm minimální povolená tloušťka kotouče?
Napsal: sob říj 14, 2006 20:53
od Hnojar
Napsal: ned říj 15, 2006 11:05
od Petanek2101
Napsal: ned říj 15, 2006 17:58
od Marek
dmatej píše:Není 9,5mm minimální povolená tloušťka kotouče?
Minimální opotřebení je 9,0 mm. Prapůvodní literatura k prvním modelům dokonce uvádí 8,0 mm.
Napsal: pon říj 16, 2006 21:18
od Little Red Riding Hood
když se už bavíte o těch brzdách, tak bych se rád zeptat jeké všechny typy zadních brzd se daj najít na ladě.. 04(5) má mít samoštely (tet jsem nahodil zadní nápravu z 04 a má jine samoštely než 03(6), 01 má štelovací, no atd.. jestli by jste si někdo našel čas a nějakou malou fotečku, jak maj vlastně vypadat samoštely na 04, jakej je rozdíl mezi prasátkama (samoštely).. protože ta brzdy na 04nápravě mi připadly jako brzdy z 01, akorát bez těch štelovacích šroubů..
Napsal: úte říj 17, 2006 10:53
od Myso
sranda otvoril som temu sytic + filterbox a co tu nevidim? debata o brzdach...
03/06 ma stelovacie, takze mas stelovacie brzdy na paknach
04/05 ma samostely(ale to je zabudovane v brzdovom valceku) takze na pakni nema nic...
Napsal: úte říj 17, 2006 12:00
od dusin
Taky mě dostal maník ve vyškově s otázkou:a chcete prasata s omezovačem tlaku nebo bez??To se dělalo?Nebo si to splet se samostavem?
Napsal: úte říj 17, 2006 13:33
od Little Red Riding Hood
THX myšo..
Napsal: úte říj 17, 2006 15:23
od Marek
Pro Ladu byly použity tři druhy brzd zadních kol (nepočítám Nivu a Samaru).
Za nejlepší, nejfunkčnější a nejméně poruchové osobně považuji zadní brzdy 2103 / 06. Jsou použita prasátka stejná jako u modelů 2101, ale pakny mají třecí samostavy. U mnoha vozů řady 2101 jsem to předělával na brzdy 2103 / 06, protože to seřizování pomocí excentrů mi přijde opravdu poněkud předpotopní.
Nicméně toto nepatří do tématu o sytiči. Pokud by bylo potřeba, otevřete nové téma !!!!!
Napsal: stř říj 18, 2006 06:50
od Hnojar
No a zrovna ten třecí supersystém byl pravděpodobně příčinou nedávné likvidace obložení v žabákovi........ ještě že bubny to nestihlo doničit.......
to nemluvím o tom že se díky tomu pěkně komplikuje demontáž a monáž čelistí........