Stránka 1 z 2

Nižší účinnost posilovače brzd - subjektivní

Napsal: ned říj 15, 2006 23:15
od tek
Mám pocit, že musím mnohem více tlačit na brzdu než u jiných vozů (felicie, fabie). Bohužel nemám srovnání s jinou ladou s posilovačem, tak nevím, jestli je to správně nebo špatně. Že by to nebrzdilo, to se mi nezdá, tuhle jsem ve stovce blokoval přední kola. Dá se to nějak odkontrolovat, jestli to posiluje málo, hodně, akorát?

Napsal: pon říj 16, 2006 06:16
od Luděk Musil
Oproti vozidlům z Mladé Boleslavi musím na brzdový pedál tlačit tak dvojnásobnou silou. V pochcávce mi na brždění stačil palec :D pravé nohy. L.

Napsal: pon říj 16, 2006 06:30
od Hnojar
Jediné vozidlo, na kterém jsem tlačil na brzdu méně silně než u žabáka byl 1,9D od Fordů........ benzíňáky z NSDAP Boleslav jsou na tom asi tak stejně jako já...... :lol:

Napsal: pon říj 16, 2006 09:57
od Myso
jj, mam rovnake pocity co sa toho posilovaca tyka, ale ma to vyhodu, brzdny ucinok sa da lepsie davkovat... s novymi autam proste neviem jemne brzdit... pedal je makky a ked nanho co len trochu stupim tak uz som na celnom skle... alebo je chyba v mojom prijimaci? :mrgreen:

aj forman s ktorym som najazdil cez leto cca 1600km brzdil ovela ostrejsie, jeho nevyhoda vsak bola ze moc skoro sa blokovali predne kola a potom to uz nebrzdilo vobec... to bude lahkym motorom a zodratymi zimakmi vpredu :)

Napsal: pon říj 16, 2006 10:04
od JmJ
Novsi auto zajiste maji brzdy "lepsi", tedy staci mene mackat a vice to brzdi. Vetsinou s tim nemam problemy (felda, oktavka, 307 pazout, laguna, accent, 2110), ale zazil jsem dve auta, kde sem tomu neprisel na chut vubec. audi A4, ale to sem ridil jen 2 - 3 km a pak citroen C3. v citronu to byla hruza. mackam... nic, mackam vic... nic, mackam jeste vic... nic, do haje, musim na to dupnout... buch drzkou o volant. mam rad, kdyz pedal lehce zabere jen pri slabem seslapnuti, coz vetsina aut, kupodivu i zigul, delaji. Ten citron to nedelal a to byla chyba ;-).

Napsal: pon říj 16, 2006 10:05
od Marek
Já se přiznám, že s "měkkostí" pedálu problém nemám. Pokud se Ti účinnost nezdá, zkontroluj, zda si nepřisává hadice od podtlaku a nebo může být zanesený vzduchový filtr na posilovači (má se měnit každých 30.000 km - a pánové ruku na srdce, kdo z vás ho kdy měnil ???!!!).

Napsal: pon říj 16, 2006 10:08
od Hnojar
Marek píše: a nebo může být zanesený vzduchový filtr na posilovači (má se měnit každých 30.000 km - a pánové ruku na srdce, kdo z vás ho kdy měnil ???!!!).

jaký filtr ???????????

Napsal: pon říj 16, 2006 10:09
od Marek
Hnojar píše:
Marek píše: a nebo může být zanesený vzduchový filtr na posilovači (má se měnit každých 30.000 km - a pánové ruku na srdce, kdo z vás ho kdy měnil ???!!!).

jaký filtr ???????????
Tuto odpověď jsem čekal !!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: pon říj 16, 2006 10:14
od JmJ
Marek píše:
Hnojar píše:
Marek píše: a nebo může být zanesený vzduchový filtr na posilovači (má se měnit každých 30.000 km - a pánové ruku na srdce, kdo z vás ho kdy měnil ???!!!).

jaký filtr ???????????
Tuto odpověď jsem čekal !!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
heh ;-) coze? kde , co? povidej prehanej, nejelepe na obrazku :-)

Napsal: pon říj 16, 2006 10:17
od Marek
Podívejte se do katalogu. Posilovač má na atmosférické straně vzduchový filtr, pánové !!!

Nachází se uvnitř vozidla na straně posilovače u pedálu. V místě, kde tlačná tyčka od pedálu vstupuje do posilovače, je taková gumoplastová manžetka válcového tvaru a v ní se nachází vzduchový filtr z molitanu.

Napsal: pon říj 16, 2006 10:59
od Myso
zacnite do toho hrabat a kupovat "nove" suciastky a mame dalsiu temu :mrgreen:

Napsal: pon říj 16, 2006 11:08
od Hnojar
Myso: máš na mysli situaci, kdy zajdu do krámu, preventivně koupím fitlr, namontuju za stálého nadávání na to , jak je to blbě přístupné a co všechno musím kvůli toho rozdělat, do auta, odjezdím pár set kilometrů bez jakékoli změny oproti předchozímu stavu a po pár nevysvětlitelných selháních posilovače vyhrabu z koše starý filtr a za stálého nadávání ho zase namontuji zpět ?????

Napsal: pon říj 16, 2006 11:26
od tek
Marek píše:Podívejte se do katalogu. Posilovač má na atmosférické straně vzduchový filtr, pánové !!!

Nachází se uvnitř vozidla na straně posilovače u pedálu. V místě, kde tlačná tyčka od pedálu vstupuje do posilovače, je taková gumoplastová manžetka válcového tvaru a v ní se nachází vzduchový filtr z molitanu.
No výborně. A teďka ještě otázka. Kudy to nasává vzduch zvenku? Nemohl by být nějaký nasávací otvor taky nějak přiucpaný? A ještě, jak se pozná nebo zkontroluje, jestli je v hadici, co vede do posilovače, správný podtlak.

Napsal: pon říj 16, 2006 11:34
od Nulašestka
tek píše:jak se pozná nebo zkontroluje, jestli je v hadici, co vede do posilovače, správný podtlak.
Ucpat prstem a porovnat třeba s cucem vysavače? :D
Teď vážně,jednoduše našlapeš bez motoru brzdu aby pedál ztuhnul a pak ho necháš sešlápnutej a zároveň nastartuješ.Pedál po startu musí ustoupit vzad a to vcelku svižně.Bude-li tomu tak,po ničem nepátrej,nic neřeš.Jinak bych to viděl leda na špatnou hadici od posilovače nebo její přichycení.
Jinak stalo se vám někomu že byste se setkali o nefunkčním posilovačem na Ladě? :idea:

Napsal: pon říj 16, 2006 12:11
od Hnojar
Nulašestka: hehe na samaře jsem měl posilovač úplně out, kurevsky netěsnil ale tímhle tvým testem by prošel bezproblémů. doporučuji test propadnutí pedálu po nastartování doplnit o test: vypni motor a chvíli čekej, nemělo by být slyšet" unikající podtlak" . Po chvíli šlápni na brzdu - pedál by neměl být tvrdý, měl by zabrat jako normálně s motorem v chodu. V posilovači při vypnutém motoru by totiž měl zůstat podtlak na jedno sešlápnutí. a pokud třeba netěsní hadice, tak ti ten pedál ztvrdne třeba po pár vteřinách aniž bys na něj šlapal.