Stránka 1 z 1
Sytič + filterbox
Napsal: čtv říj 12, 2006 09:46
od Hnojar
Mám rozštelovaný sytič ( Weber ) , přechlastává i při minimálním vytažení. Vzduchová klapka se úplně zavírá při úplně vytaženém sytiči a její podtlakové ovládání funguje ( mám tam novou membránu a fakt se to otevře když to naskočí ) . Někde jsem vyhrabal hodnotu max. pootevření vzd. klapky, a zjistil jsem že se mi otvírá o cca 2 mm méně a nemůžu to reg. šroubem na tom podtlakovém bazmeku vyregulovat, protože otvíráním klapky podtlakem dojde ke zkrácení teleskop. táhélka ( s těma mosaznýma trubičkama ) a tohle táhélko větší otevření nedovolí

tak nevím co s tím. a dále, vynucenou jízdou cca 2 km bez filtru jsem zjistil že auto je mnohem tižší, zcela vymizel hluk při cca 3 - 3,5 rpm. dá se to nějak omezit ? co třeba filterbox z hranaté řady ?
Napsal: čtv říj 12, 2006 12:24
od Marek
Tím dorazem na membráně vzduchové přívěry MUSÍ být možno seřizovat otevření přívěry při motoru v chodu !!! Pokud to nejde, je tam mechanický problém někde v celém systému (deformace čehosi nebo přidření). Správně seřízená klapka vzduchové přívěry musí být otevřena 7 mm (u OZONu 4,5 mm) při plně vytaženém táhlu (měřeno kruhovým kalibrem mezi klapkou a VNITŘNÍM okrajem hrdla I. komory).
Napsal: čtv říj 12, 2006 12:28
od Vašátor
To, že se ti klapka otvírá méně, to je přesně ono. Chce to doštelovat na podtlakovém ovládání sytiče a to tak, že odšroubuješ ten šroubek, kterej tam je...a pod ním je ještě jeden, malinkatej šroubek...úplně vevnitř, není vidět, musíš ho poštelovat úzkým šroubováčkem...také jsem se divil proč mi nejde seřídit klapka sytiče. Potom jsem však přišel na to, že ten šroubek, kterej je vidět, je pouze krycí

a pod ním je druhej
Když vytáhneš sytič naplno a rukou zaltačíš na podtlakové ovládání klapky, musí se otevřít na 7mm ...viz knížka, předpokládám, že jsi to už studoval

Napsal: čtv říj 12, 2006 12:53
od Hnojar
No a přesně toto nepomáhá, podle mě mám špatné některé z té hromady táhel... ten vnitřní šroubek v podtl. membránovači funguje jako doraz, ale mě se ta membrána nezastaví o něj, , mi se prostě vzduchová klapa víc neotevře, i kdybych třeba odmontoval ten třemi šrouby upevněný kryt, a membránu tímpádem obnažil na světlo boží, případně ani když membránu úplně odstraním. čili, chbka je někde v těch další táhlech, co vedou ke škrtící klapce. jedno, možná dvě táhla nejsou přímé ale zahnuté, možná bych je měl zkrátit/ natáhnout. Podle mě to kdysi kdosi sřizoval právě takto, a ne šroubem kterým se to dělat má, a proto mi to teď nejde. přidřené nic není.
Napsal: čtv říj 12, 2006 21:58
od Vašátor
Kua chlape já tam k tobě budu muset dojet, ať vidíš sílu LADAklubu

...nééé...zejtra jedu s Tomášem pro tu 2107 a něco mi říká, že tam budeš také...tak vem VAZ sebou, 10ku klíč a letmo na to koukneme

...jsme přece LADAklub

Napsal: pát říj 13, 2006 06:08
od Hnojar
samozrřejmě že tam budu a veškeré nářadí mám sebou..... a flexu má ivo, když tak

Napsal: pát říj 13, 2006 21:37
od Ivo
Sytič zůstal, zato máš nové brzdové obložení. Tvoje návštěva znamená vždy něco opravit.

Napsal: pát říj 13, 2006 21:44
od Ivo
Jen pro zajímavost. Takto to dneska u mě doma vypadalo. Další malý Ladasraz.
Napsal: pát říj 13, 2006 21:49
od Ivo
Další.