Stránka 1 z 1
Riadene karburatory Axtec
Napsal: stř říj 04, 2006 23:24
od Rasto KE
Ponúkam jednoduche, spolahlive lahko pochopitelne a zrealizovatelne riesenie problematiky riadenych karburátorov Axtec.
V hrubej crte sa jedna o upravu (podotknem jednoduchu) telesa veka karburátora na klasicky mechanicky sitic (manualne ovladany). S maximalnym zjednodusenim termo-pneumatickej podpory regulacie so zachovanim povodnej elektronickej regulacie emisii. V drvivej vacsine nie je potrebne kupovat novy diel ako taky (karburator pri problemoch s tvorbou zmesi pri alebo v roznych rezimoch , riadiaca jednotka po neodbornom alebo nepozornom zaobchadzani (darlingtonove tranzistory)).
To koli emisným kontrolam (na Slovensku), pocitu radosti zo zdolania problematiky a v neposlednej rade vyssej ekologickosti.
Napsal: pon úno 26, 2007 10:11
od trucker
nooo to ma zaujíma a pasuje to do žigula 2103?
Napsal: pát bře 02, 2007 09:40
od Majo
bud rad, ze to v aute nemas, nie este to tam cpat
pasuje to vsade, akurat treba do vyfucku lambda sondu(kedze je to elektronicky riadene).
Takato nejaka uprava ma opodstatnenie pre tych, co sa s tym musia dennodenne zozierat v svojich autach, kde to pomstychtivy Vasil namontoval
Napsal: pát bře 02, 2007 22:28
od andy_ďas
mně ho tam pomstychtivý Vasil namontoval
Napsal: sob bře 03, 2007 16:33
od Lada_BV
Lituji majitele Ladovek s karburátorem AXTEC.
PS: Vlastní zkušenost.
Napsal: ned bře 04, 2007 10:08
od Ivo
Nevím co pořád máte. Mám auto z 95roku, já osobně ho mám asi 5 let a zatím v pohodě. Najeto 70 000km podle tachometru a jezdím pořád. Až se něco podělá a nepůjde to spravit, tak možná budu taky nadávat, ale zatí k tomu nemám důvod.
Napsal: pon bře 05, 2007 08:09
od Hnojar
Ivo píše:Nevím co pořád máte. Mám auto z 95roku, já osobně ho mám asi 5 let a zatím v pohodě. Najeto 70 000km podle tachometru a jezdím pořád. Až se něco podělá a nepůjde to spravit, tak možná budu taky nadávat, ale zatí k tomu nemám důvod.
Ovšem to nadávání si dokážu živě představit
" Dyť to nejde, to je ale systém, já se na to vy.....ru"
Napsal: pon bře 05, 2007 09:52
od EMI
Ivo píše:Nevím co pořád máte. Mám auto z 95roku, já osobně ho mám asi 5 let a zatím v pohodě. Najeto 70 000km podle tachometru a jezdím pořád. Až se něco podělá a nepůjde to spravit, tak možná budu taky nadávat, ale zatí k tomu nemám důvod.
už jsem viděl spostu lidí, kteří to vyndali hned jako první věc z auta a nahradili karburátorem 03 nebo 06 a mají klid
viz muj strejda....
Napsal: pon bře 05, 2007 14:59
od Ivo
Až mě okolnosti donutí, tak ho možná taky vyměním, ale zatím nemám důvod. Jak to tak sleduju, jsem asi jediný, kdo s tím jezdí bez nějakých problémů.
Napsal: pon bře 05, 2007 15:47
od JmJ
Drobek na to take neda dopustit.
Napsal: pon bře 05, 2007 16:02
od Drobek81
JmJ píše:Drobek na to take neda dopustit.
to bude tim ze sem s tim nemel problem, dokonce sem si to cele schoval, kdybych nekdy chtel experimentovat...stavim se za Iva, kdyz by mne to zklamalo tak by to slo...ale celkove karburatory solex byly lepsi, nerikam ze Axtec:-)
ale se Solexem zere zigul podstatne min a ma lepsi chod...
Napsal: pon bře 05, 2007 16:38
od Tommel
Drobek81 píše: ale se Solexem zere zigul podstatne min a ma lepsi chod...
Mužu potvrdit měl jsem ho na 13ce a parada, spotřeba super a chod motoru taky velmi dobrý
Napsal: sob bře 24, 2007 12:36
od Martin Kalenda
Pořád do kola, sem rád, že sem ten systém zlikvidoval.
Napsal: sob bře 24, 2007 20:45
od JmJ
Drobek81 píše:JmJ píše:Drobek na to take neda dopustit.
to bude tim ze sem s tim nemel problem, dokonce sem si to cele schoval, kdybych nekdy chtel experimentovat...stavim se za Iva, kdyz by mne to zklamalo tak by to slo...ale celkove karburatory solex byly lepsi, nerikam ze Axtec:-)
ale se Solexem zere zigul podstatne min a ma lepsi chod...
ty mas ten solexovy karbec? neudelame pokus?
)