Stránka 1 z 5

diferák bez oleje -životnost ?

Napsal: stř říj 04, 2006 16:56
od Sender
Zdravím,
před třemi roky jsem měnil olej v diferáku,ten mi po roce vytekl prasklým simeringem u levého kola.Dva roky jezdím bez oleje (jen s minimem co tam zbylo) a chtěl bych ještě dva jezdit.Myslíte že to vydrží (v součastný době diferák docela hučí) ?

Napsal: stř říj 04, 2006 18:20
od Little Red Riding Hood
pokut potom plánuješ auto zrušit, tak dolej olej a jezdi dál..

Re: diferák bez oleje -životnost ?

Napsal: stř říj 04, 2006 18:31
od Marek
Sender píše:Zdravím,
před třemi roky jsem měnil olej v diferáku,ten mi po roce vytekl prasklým simeringem u levého kola.Dva roky jezdím bez oleje (jen s minimem co tam zbylo) a chtěl bych ještě dva jezdit.Myslíte že to vydrží (v součastný době diferák docela hučí) ?
Diferák hučí = jedna ze dvou možností: Buď hučí jen proto, že má méně oleje a to se po doplnění oleje ztratí, anebo je poškozen a to se nezlepší ani po doplnění oleje. Osobně bych doporučil výměnu - dá se pod rukou sehnat do pětikila a výměna je za dvě hodiny v klidu.

Napsal: stř říj 04, 2006 18:56
od Sender
Problém je že pokud doleju olej,vyteče mi prasklým guferem do levýho kola.
Diferáky mám tři náhradní,ale nemám jámu,ani někoho známého kdo ji má.Na rovině to měnit nebudu.:-(

Napsal: stř říj 04, 2006 20:43
od Little Red Riding Hood
na rovině stim taky nění problém.. aby sisi udělal více místa, tak můžeš podložit kufr třeba 3ma kolama a náprava ti sjede pekně níž a budeš tam mít spoustu místa..

Napsal: stř říj 04, 2006 20:44
od JmJ
Prijde mi to jak u blbych :-). Pokud planujes dva roky, primarne bych vymenil to gufero :idea:

Napsal: stř říj 04, 2006 21:32
od čmelák
jako sa meni gufero? su tam nejake nastrahy? mne to jemne slzi:( :axe:

Napsal: stř říj 04, 2006 23:13
od Křečík Barbuška
Odděláš buben dále čtyři matice asi 17 co drží poloosu a štít (využíváš děr v hlavici poloosy), poloosu vytáhneš, vyměníš gufero a O kroužek (někdy tam je někdy není). Tato operace je poměrně jednoduchá, dokonce ji zvládám i já narozdíl od výměny gufer na převodovce, které se mi kroutí pod rukama.

Napsal: čtv říj 05, 2006 10:00
od Little Red Riding Hood
jakým způsobem sundávate ložisko z poloosy??.

Napsal: čtv říj 05, 2006 10:03
od Myso
Little Red Riding Hood píše:jakým způsobem sundávate ložisko z poloosy??.
menim aj s poloosou..

Napsal: čtv říj 05, 2006 10:10
od Marek
Little Red Riding Hood píše:jakým způsobem sundávate ložisko z poloosy??.
Při výměně gufera na poloosu se ložisko sundavat nemusí !!!
Gufero je v nápravě (v mostu), tedy po vytažení poloosy z mostu se jednoduše gufero vytrhne a naklepne nové. Práce cca 20 min.

Napsal: čtv říj 05, 2006 10:13
od Little Red Riding Hood
a co je ten nesmysl (sešroubovanej mezi dvěma vypouklima plechama)kterej je mezi ložiskem a krajem poloosy (myslím ten kraj na který se přidělává kolo)..

Napsal: čtv říj 05, 2006 10:39
od Marek
To není nic.

Gufero je uvnitř mostové trouby - viditelné až po demontáži úplné poloosy z nápravy.

Napsal: čtv říj 05, 2006 11:06
od Little Red Riding Hood
mam to rozdělané uplně.. ale nic jsem nenašel.. jen to co jsem psal.. tak jsem si myslel že se poklad zkrýva v tom..

Napsal: čtv říj 05, 2006 11:48
od Wolf
Little Red Riding Hood píše:mam to rozdělané uplně.. ale nic jsem nenašel.. jen to co jsem psal.. tak jsem si myslel že se poklad zkrýva v tom..
... v tom :wink: se skryva jenom papirove tesneni. Simering hledej, jak uz psal Marek, v mostove roure (az za loziskem v tom zuzeni). W.