Stránka 1 z 1

Trhací víkend

Napsal: ned srp 20, 2006 20:13
od Hnojar
Mno tak zatímco jinde se řeší zalomený odvzdušňovák, tak já jsem utrh závit na matici co drží pohromadě páčky na hřídelce klapky 1. komory..........navíc ta utržená matice ne a ne dolu, doufám že je utržená jen matice a ne závit na té hřídelce..........a pak ještě závit ve víku, co do něj patří závrtné šrouby, jakto brží filterbox na víku :( nevím jestli jsem takový patlal ale prostě se mi utrh........asi tam hodím závrt. šroub a zajistím ho a) bu'd maticí zespoda nebo B) dvojsložkovou vazelínou, drží jaxfi'na a je dobrá i na opravu utrženého závitu, jenže už to pak není rozebíratelné.............

Napsal: ned srp 20, 2006 20:55
od Honza 21061
Já to udělal tak, že jsem ty šrouby jednoduše otočil a zašrouboval je do karburátoru stranou, na které je za plochou částí delší závit, sice jeden otvor je servaný úplně, ale lepší, když to drží na 3 šroubech a částečně i na tom čtvrtém, než sotva na jednom. Nevím ale, jaké šrouby se Ti podaří sehnat, mám tam teď originál Lada, u některých jsou plochá místa různě posunutá a jestli jsou přímo na středu, tak je tahle rada nanic...

Napsal: ned srp 20, 2006 21:17
od Ivo
A já to mám u manželky převrtané na 8šroubek, a taky to drží v pohodě.

Napsal: ned srp 20, 2006 21:27
od JmJ
Ja taky drzim na 3 bodech :-)

Napsal: ned srp 20, 2006 21:59
od radek mb
to má snad každej,mě to zatim "drží" na 4,ale nepokoušim se to nějak silně dotahovat :?

Napsal: ned srp 20, 2006 22:29
od Jelen
Já jsem zespodu dal matičky a je... :P

Napsal: pon srp 21, 2006 05:55
od Hnojar
Jelen píše:Já jsem zespodu dal matičky a je... :P
to by mě zajímalo jak se ti to povedlo :-)

Napsal: pon srp 21, 2006 06:59
od Luděk Musil
Hnojar píše:
Jelen píše:Já jsem zespodu dal matičky a je... :P
to by mě zajímalo jak se ti to povedlo :-)
Já je taky míval na 03-ce. Sttžený závit v karburátoru a zespod matičky. Sice to byl tak trochu porod - je tam dostat, ale dá se. Později jsem to převrtnul a přetočil na 6 závit a byl klid. L.

Napsal: pon srp 21, 2006 07:09
od Hnojar
ještě že tam je na převrtání dost materiálu............ 8)

Napsal: pon srp 21, 2006 08:29
od Teepee
Taky jsem si s tím párkrát hrál a nejjednodušší a nejlepší mi přijde tam do zbytků závitu ve víku karburátoru zespoda natočit příslušně dlouhý M5 šroub až po hlavičku a doporučuji jej pojistit nějakým lepidlem, neb jinak je dobrý držet ho při dotahování matic za hlavičku příslušným nástrojem (nejčastěji kleštěma). U Webera se dá namontovat i tam co je podtlaková membrána sytiče, myslím že jsem hlavičku trochu opiloval, ostatní tři místa už jsou u tohoto karburátoru dobře dostupná.
Samojistná matice se nevytočí (koneckonců stejně tam matice jsou i v originále) a šteft rozhodně nevypadne, tak jako se to může stát, že:
http://www.mujweb.cz/www/teepee/lada/la ... G_2911.htm

Z čehož plyne, hlavně žádné podložky a tak, prostě samojistící matici, a po dvou demontážích dát raději novou.

A dotahovat s citem, v té gumě kterou štefty prochází jsou vymezovací podložky (trubičky cca 4mm dlouhé), takže dotáhnout dokud to nesedne kov na kov a dost. Kouzlo je pak v samojistící matici, ne v silném dotažení!

Napsal: pon srp 21, 2006 09:03
od Hnojar
btw. jak se vlastně na žigu mění přední prasátka ?

Pozn. moderátora: To je na založení vlastního tématu. L.

Napsal: pon srp 21, 2006 11:52
od dusin
Hmm.To tak yznám a řek bych,že je to celkově nemoc karburátorů osyzených v Ladách.Doporučuju co je ještě nestržený,zalepit Loctitem na pojišťování závitů,a co už se strhlo,tak nejjednodušší je protáhnout do toho závit M5?(prostě o číslo větší)ale ne na čisto a na hrubě do toho dotáhnout větší svorník.O použití samojisticích matic nemá cenu debatovat.Btw já mám ještě jeden problém,pernamentně se mi povolujou šrouby,co držej pohromadě karburátor(víko plovákové komory)-dočasně vyřešeno rovněž Loctitem.Uvidíme,co to snese.