Stránka 1 z 1
Trhací víkend
Napsal: ned srp 20, 2006 20:13
od Hnojar
Mno tak zatímco jinde se řeší zalomený odvzdušňovák, tak já jsem utrh závit na matici co drží pohromadě páčky na hřídelce klapky 1. komory..........navíc ta utržená matice ne a ne dolu, doufám že je utržená jen matice a ne závit na té hřídelce..........a pak ještě závit ve víku, co do něj patří závrtné šrouby, jakto brží filterbox na víku

nevím jestli jsem takový patlal ale prostě se mi utrh........asi tam hodím závrt. šroub a zajistím ho a) bu'd maticí zespoda nebo B) dvojsložkovou vazelínou, drží jaxfi'na a je dobrá i na opravu utrženého závitu, jenže už to pak není rozebíratelné.............
Napsal: ned srp 20, 2006 20:55
od Honza 21061
Já to udělal tak, že jsem ty šrouby jednoduše otočil a zašrouboval je do karburátoru stranou, na které je za plochou částí delší závit, sice jeden otvor je servaný úplně, ale lepší, když to drží na 3 šroubech a částečně i na tom čtvrtém, než sotva na jednom. Nevím ale, jaké šrouby se Ti podaří sehnat, mám tam teď originál Lada, u některých jsou plochá místa různě posunutá a jestli jsou přímo na středu, tak je tahle rada nanic...
Napsal: ned srp 20, 2006 21:17
od Ivo
A já to mám u manželky převrtané na 8šroubek, a taky to drží v pohodě.
Napsal: ned srp 20, 2006 21:27
od JmJ
Ja taky drzim na 3 bodech

Napsal: ned srp 20, 2006 21:59
od radek mb
to má snad každej,mě to zatim "drží" na 4,ale nepokoušim se to nějak silně dotahovat

Napsal: ned srp 20, 2006 22:29
od Jelen
Já jsem zespodu dal matičky a je...

Napsal: pon srp 21, 2006 05:55
od Hnojar
Jelen píše:Já jsem zespodu dal matičky a je...

to by mě zajímalo jak se ti to povedlo

Napsal: pon srp 21, 2006 06:59
od Luděk Musil
Hnojar píše:Jelen píše:Já jsem zespodu dal matičky a je...

to by mě zajímalo jak se ti to povedlo

Já je taky míval na 03-ce. Sttžený závit v karburátoru a zespod matičky. Sice to byl tak trochu porod - je tam dostat, ale dá se. Později jsem to převrtnul a přetočil na 6 závit a byl klid. L.
Napsal: pon srp 21, 2006 07:09
od Hnojar
ještě že tam je na převrtání dost materiálu............

Napsal: pon srp 21, 2006 08:29
od Teepee
Taky jsem si s tím párkrát hrál a nejjednodušší a nejlepší mi přijde tam do zbytků závitu ve víku karburátoru zespoda natočit příslušně dlouhý M5 šroub až po hlavičku a doporučuji jej pojistit nějakým lepidlem, neb jinak je dobrý držet ho při dotahování matic za hlavičku příslušným nástrojem (nejčastěji kleštěma). U Webera se dá namontovat i tam co je podtlaková membrána sytiče, myslím že jsem hlavičku trochu opiloval, ostatní tři místa už jsou u tohoto karburátoru dobře dostupná.
Samojistná matice se nevytočí (koneckonců stejně tam matice jsou i v originále) a šteft rozhodně nevypadne, tak jako se to může stát, že:
http://www.mujweb.cz/www/teepee/lada/la ... G_2911.htm
Z čehož plyne, hlavně žádné podložky a tak, prostě samojistící matici, a po dvou demontážích dát raději novou.
A dotahovat s citem, v té gumě kterou štefty prochází jsou vymezovací podložky (trubičky cca 4mm dlouhé), takže dotáhnout dokud to nesedne kov na kov a dost. Kouzlo je pak v samojistící matici, ne v silném dotažení!
Napsal: pon srp 21, 2006 09:03
od Hnojar
btw. jak se vlastně na žigu mění přední prasátka ?
Pozn. moderátora: To je na založení vlastního tématu. L.
Napsal: pon srp 21, 2006 11:52
od dusin
Hmm.To tak yznám a řek bych,že je to celkově nemoc karburátorů osyzených v Ladách.Doporučuju co je ještě nestržený,zalepit Loctitem na pojišťování závitů,a co už se strhlo,tak nejjednodušší je protáhnout do toho závit M5?(prostě o číslo větší)ale ne na čisto a na hrubě do toho dotáhnout větší svorník.O použití samojisticích matic nemá cenu debatovat.Btw já mám ještě jeden problém,pernamentně se mi povolujou šrouby,co držej pohromadě karburátor(víko plovákové komory)-dočasně vyřešeno rovněž Loctitem.Uvidíme,co to snese.