Stránka 1 z 2
cvrlikani ventilu
Napsal: pát srp 11, 2006 06:18
od Zajda
Poradte zda se mi tak od 2,5tis otacek když pridam plyn jak kdyby cvrlikali ventily, nikdy jsem to u zigulika neslysel, ale u 120ky jo a je to dost podobne! Cim by to mohlo byt ??? spatny predstih ???
Re: cvrlikani ventilu
Napsal: pát srp 11, 2006 06:51
od Teepee
No čistě náhodou, když jsi měnil vačku, načasoval jsi to správně?
Napsal: pát srp 11, 2006 07:49
od Zajda
no to snad jooo, s retezem sem nehybal, sem si ho dratem chytil ke kolu a to se nehlo.... ale to by snad i nejak blbe jelo kdyby to bylo treba o zub, to by byl veliky skok si mysim ...
Napsal: pát srp 11, 2006 10:44
od Nulašestka
Seřídit.Pokud si měnil vačku tak si to potřebuje sednout.Případně zkontrolovat dotažení krytu vačky.Kolik máš od té výměny najeto?Jestli víc jak řekněme 4 000 km bez seřízení tak je to nabíledni.

Napsal: pát srp 11, 2006 13:25
od Zajda
hmm tos toto sem to serizoval asi po 500km, ted mam tak 2000 od te vymeny. Tos asi to budu muset preletet zase! Jinak kolik davate vule daval jsem 0,15mm neni to malo ?
Napsal: pát srp 11, 2006 14:32
od Dusan
0,15 ale s pouzitim sirokej mierky...inak su to ventili... nemoze to byt rozvodova retaz pripadne rozhodeny predstih...
Napsal: pát srp 11, 2006 14:41
od Jelen
0,15 saci a 0,2 vyfukovy. Tak to davam aspon ja.
Napsal: pát srp 11, 2006 14:46
od Dusan
0,2 ...to uz preco na seriovu vacku ? ...to musi robit kraval

Napsal: pát srp 11, 2006 15:50
od Jelen
Ani moc ne, ja to prez tu diru ve vejfuku neslysim.

Napsal: sob srp 12, 2006 18:25
od ladalover
VEJFUK, TO JE TAKY TÉMA. KDYŽ SEM VEZL SÉGRU S MALÝM SYNEM TAK BYLO VZADUI HROZNÝ TICHO. /NORMÁLNĚ MAJ ŘEČÍ PLNOU HUBU ŽE JAKO PROČ SI NEPOŘÍDIM AUTO MÍSTO LADY, ŽE TAM ZASE SMRDÍ BENZÍN.../ PTÁM SE TEDA CO SE JAKO DĚJE A JENOM SLYŠIM MALÝHO JAK ŘÍKÁ ŽE SE S MAMINKOU HROZNĚ BOJÍ, PROTOŽE AUTÍČKO DĚLÁ TAKOVÝ DIVNÝ ZVUKY JAKO TRAKTOR A TY RÁNY OZÝVAJÍCÍ SE Z PODVOZKU JESTLI NEJSOU NEBEZPEČNÉ. MĚLI STRACH ŽE SNAD VYBOUCHNEME.
TAKŽE ZA TÝDEN MĚNÍM VEJFUK.
JINAK K TÉMATU: DOPORUČUJU ZNOVU VŠECHNO SEŘÍDIT A OPATRNĚJC ZAJÍŽDĚT. S ŘETĚZEM BY TO NEMĚLO MÍT NIC SPOLEČNÉHO.

Napsal: sob zář 02, 2006 16:53
od Zajda
asi se budu muset podivat na ten napinak co po nem chodi retez, hrci to cim dal vic, ale chtel bych se zeptat, jak se da vymenit co musim vsechno rozebrat? i remenici z kliky sdelat ??? poradte
Napsal: sob zář 02, 2006 17:16
od Nulašestka
Zajda píše: ten napinak co po nem chodi retez
Je třeba rozlišovat tři věci:napínák řetězu,napínací lištu a tlumič kmitů.Řetěz "chodí"po napínací liště.Na napínací lištu tlačí napínák.Když měníš napínák tak ho jenom demontuješ a nasadíš na hlavu na jeho místo nový.Když měníš lištu tak musíš sundat řemenici na klice a prsa motoru.Předtím stačí jen demontovat saharu,výměna té lišty se dá,v tvém případě,zvládnout bez nutnosti vyndavání chladiče.Jestli budeš měnit i tlumič kmitů,tak to se jednoduše udělá po sejmutí vrchního víka motoru.
Jinak nejdřív bych skusil při napínání řetězu do toho napínáku několikrát klepnout kladivem,třeba je jen zaseknutá soustava pružiny a plunžru.Mnoho zdaru.
Napsal: sob zář 02, 2006 17:50
od Zajda
nee to nebude, zasekle to napina, myslel jsem napínaci lištu, tak to bude asi radost menit, v pondeli se do toho pustim, snad to za odpoledne zvladnu.
Napsal: sob zář 02, 2006 18:05
od Nulašestka
Jo jde to,největší pakárna je povolit tu řemenici.

A mimochodem,ty nové lišty stojí za nakopání výrobce do příslušných partií,takže pokud tam budeš dávat novou,jako že teď někdy vyrobenou,tak se připrav na to,že bude za chvíli (vydržela mi asi 17 tis.km) v kelu.

Napsal: sob zář 02, 2006 18:57
od Zajda
no snad neni az tak nova mam na hure asi 3, vypadaji jeste hodne totalitne... takze snad vydrzi, ale celkem se toho bojim a nezacne tect gufero potom ?? jestli si ho nemam poridit taky ?