Stránka 1 z 2

2104 -> 21043

Napsal: pon črc 17, 2006 08:51
od Pavel04
No tak sem se rozhodl podělit se o zážitky z výměny motoru :roll: .
Začalo to koupí 21061 bez papírů, kterou jsme v noci táhli na laně 200 km daleko a to jen na parkovačky 8) . Jezdila ale jako sviňa. Pak jsme vynadali motor (odnesl to jenom přítlačňák spojky). Později jsme se rozhodli ke transplantaci. Vyndali jsme starou 13ku (krásný zážitek s transportními očky na přecodovce, díky nimž skoro nešla odpojit od motoru...) a cpali tam tu 15ku - bohužel to opět odnesl přítlačňák... Později se nám podařilo všechno tam dát (vždycky se sice vynořil nějakej problém...) a jakš takš zapojit. Tak sme si to odtáhli do prahy a nějak zprovoznili. Bohužel ihned po tom došla elektrika - proč? Protože se spálil + kabel ke startéru o svody a vysál baterku. Potom se nám podařilo ještě oddělat dva altíky a teď už to jak¨š takš funguje (i když např. někdy nezhasíná motor, netěsní voda ani vejfuk atd)
Poděkování za rady a fyzickou pomoc patří těmto členům LadaKlubu: RadekMB, Zeek, Myšo, Tomík, Honza21061 a Wizard. Díky moc všem!

btw - uvažoval jsem zada toto téma nevložit spíše do sekce nepodařených úprav, ale budu optimista. :wink:

Napsal: pon črc 17, 2006 09:10
od Majo
8)
dobree, hlavne, ze vsetko dobre dopadlo. :wink:
Ale s tolkymi stratami to radsej tak casto neskusaj :P

Napsal: pon črc 17, 2006 09:16
od Wolf
To je pravda, konec dobry, vsechno dobre. A ted by to chtelo se pustit do vymeny staleho prevodu :) . W.

Napsal: pon črc 17, 2006 09:33
od Majo
Wolf píše:A ted by to chtelo se pustit do vymeny staleho prevodu :) . W
no, len aby potom nebanoval ako ja, tiez som menil 4,3 za 4,1 a keby mam 4,3 v dobrom stave, tak to prehodim naspat. 8)

Napsal: pon črc 17, 2006 10:11
od Pavel04
prave ze ne - diferak 4.4 je dobrej na sprint a to se pocita :twisted: :twisted: :twisted:

Napsal: pon črc 17, 2006 10:19
od Pavel04
2 majo - priste uz by byly ztraty nizsi - chybama se clovek uci.

Napsal: pon črc 17, 2006 21:39
od Majo
mas tam diferak 4,44? Ja som mal 4,3 v kombiku, som myslel ze 4,44 ma len 2102

Napsal: úte črc 18, 2006 07:42
od Pavel04
nevim, mozna 4,3 nezkoumal jsem to... na 165/70 r13 to dela pri 3000 1/min na 3ku presne 50.

Napsal: úte črc 18, 2006 10:10
od Majo
no vies, podla toho by si tam mal diferak 4,66 :P

to je taka presnost vypoctov, ked odchalka tachaca je +-10km/h, otackomer tiez nemusi byt presny ak nebol kontrolovany...

najpresnejsie je to podla otacok koleso/kardan, proste jedno kolo na zemi druhe vo vzduchu, krutis s nim a pocitas kolko krat sa otoci kardan za 10 otacok kolesa...
4,3 - 21,5x
4,44 - 22,2x

Napsal: úte črc 18, 2006 10:49
od Nulašestka
Mimochodem,rozdělávali jste ten motor?Nebere olej?Těsnění pod hlavou bylo O.K. nebo K.O.?

Napsal: úte črc 18, 2006 19:24
od Pavel04
Prave ze zatim nerozdelavali (radsi) :oops: :oops: :oops: . JJ opomenuta vec - jak je uz nasim zvykem... Ted shanim nejakej volnej servis na tehle tejden v Praze prave na takovoutu vseobecniou kontrolu. Nevite o necem?

2 majo - prubnu to :wink: - odchylku tachace vylucuju - je to podle informacniho radaru v obci (BTW - jsou spravne kalibrovane nebo pro jistotu pridavaj???)
Podle tachace to neni - od 4.6. neukazuje :twisted: - uz sem si zvyknul na ot.mer, taky uz nevyhazuju na neutral neb nevim pak kolik jedu... -zejtra to uz spravim
Dneska sem jel kolem domu puvbodniho majitele, tak sem uvazoval ze se tam po tom 3/4 roce stavim a poslechnu si co mi rekne na to co sme tam napachali :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Radsi uz se nebudu rozepisovat

Napsal: ned srp 27, 2006 12:43
od Pavel04
tak auto je furt este dost bidny. nejdriv totalne protekla voda do oleje, pak se podelaly ventily na 1. valci a ted protejka voda do 3. valce - takze bez voidyx motor leti, ale s vodou prichcipava (holt to v 3. valci s vodou nehori :evil: ) takze by snad mohla pomoct vymena hlavy.

Napsal: ned srp 27, 2006 14:07
od Nulašestka
No koukám že jsem se nemýlill,když jsem ti tvrdil že,to bude chtít minimálně nový těsnění pod hlavou. :?

Napsal: ned srp 27, 2006 15:01
od Pavel04
jj to nejak ale nestacilo... ono sem to zkousel a prvnich 1000km mel olej "zdravou" cernou arvu a unik byl minimalni, stejne tak do vody zadne j nesel

Napsal: ned srp 27, 2006 16:16
od Pšenda
S výměnou hlavy nebo těsnění ti klidně pomůžu a co se týče toho zkontrolování, tak taky.