Stránka 1 z 2

Odběr proudu z baterie

Napsal: pon črc 10, 2006 19:24
od Kamil Teplárek
Mám takový malý problém ( již rok ). Při vypnutém klíčku mi odchází stabilně z baterie 0.15 A.Teď v sobotu jsem zjistil že to bere klakson.Je toto možné.V čem může být ta zrada.Koupil jsem už i nový sdružený hambál pod volant.Prosím poraďte.P.S. Vybije to baterku po 5 dnech stání.

Napsal: pon črc 10, 2006 19:29
od radek mb
může to být klakson

Napsal: pon črc 10, 2006 19:41
od Laďuša
Nemůže bejt v klaksonu někde nějaká špatná izolace? Neprobíjí?

Napsal: pon črc 10, 2006 19:47
od radek mb
jestli to je klakson,tak se s nim neser a prostě ho vyměň

Napsal: pon črc 10, 2006 20:14
od Kamil Teplárek
Zkoušel jsem už 5 klaksonu a nic.Pořád je to stejné.Co tak tištěné spoje v pojistkách.

Napsal: pon črc 10, 2006 22:55
od Křečík Barbuška
To jako, že když odpojiš klaksony tak odběr zmizí? Pokud má 04ka klaksony zapojeny stejně jako 05ka tak by měl být na klaksony přiveden trvalý + pól baterie a mínus by měl být spínán mačkátkem na volantu, zkus při odpojených klaksonech změřit svod toho "mínusového" drátu na kostru, třeba je někde přidřený svazek co vede kolem hřídele volantu.

Napsal: úte črc 11, 2006 06:09
od denis
Tak tak, zkontroluj svazek a nakonec zjistíš jako u 05ky já, že ten svod dělá tlačítko klaksonu-pak se mi jednoho krásného dne začalo hulit z volantu aniž by to troubilo. Nikdy jsem neměl tu kravinu na troubení tak rychle vytrženou ven jako po tomto zážitku. Musíš hledat, jiná pomoc není.

Napsal: stř črc 12, 2006 16:44
od Kamil Teplárek
Jenže už mám vymněněný ten združený přepínač pod volantem za nový i se svazkem.

Napsal: stř črc 12, 2006 19:12
od Křečík Barbuška
Mám obavu, že ten sdružený přepínač pod volantem nemá vliv na klaksony, leda, že by se ti to zavíralo přes něco jiného, nicméněž je to nepravděpodobné neb obvod klaksonu je poměrně autonomní.

Napsal: stř črc 12, 2006 22:16
od Křečík Barbuška
Ať koukám do schématu sebevíc, tak obvod klaksonů je tak jak jsem psal výše. Tvrdý plus - Po7 16A - dvojice klaksonů paralelně - mačkátko - mínus, nemá se to tam přes co bloudit. Prolez ještě ten chaos kolem tyče řízení, kdysi to se mnou taky mocně vydrbalo, lítaly mě pojistky při zatáčení v levo. Kdysi jsem vypozoroval také, že když vyjmeš pojistku buzení altecu Po9 tak se objeví klidový proud cca. 50mA v čemž má asi prsty polovodičový regulátor, ale to asi nebude tvůj případ. Prostě musíš bádat a hledat.

Napsal: čtv črc 13, 2006 14:42
od Kamil Teplárek
Koko Loko píše:Ať koukám do schématu sebevíc, tak obvod klaksonů je tak jak jsem psal výše. Tvrdý plus - Po7 16A - dvojice klaksonů paralelně - mačkátko - mínus, nemá se to tam přes co bloudit. Prolez ještě ten chaos kolem tyče řízení, kdysi to se mnou taky mocně vydrbalo, lítaly mě pojistky při zatáčení v levo. Kdysi jsem vypozoroval také, že když vyjmeš pojistku buzení altecu Po9 tak se objeví klidový proud cca. 50mA v čemž má asi prsty polovodičový regulátor, ale to asi nebude tvůj případ. Prostě musíš bádat a hledat.
Díky za tvůj přístup k mému problému.Tento problém jsem vyřešil přepojením na Po2,ventilátor.Zatím je po problému.Auto Lada je vozidlo pro silné osobnosti :lol: Člověk musí pořád namáhat mozkové závity.K tomu všemu mi zase začaly vypínat světla.Ráno zapnu normálně a v průběhu dne někdy samy zhasnou a zase se rožnou atd.Když zhasnou,tak při ostřejším projetí do prava se rožnou :lol: :lol: Asi mu už ty vedra taky lezou na bednu :lol:

Napsal: čtv črc 13, 2006 18:25
od Křečík Barbuška
Dobře, ale jaký je rozdíl mezi plusem z Po2 oproti Po7? Spíše by to chtělo udělat rozborku ev. opravu pojistkové skřínky. Ten drát na klaksony jsi odpojil přímo u pojistkové skřínky a přepojil na tu dvojku? Co se týče těch světel, možná jsi si nadrobil při šachování s těma páčkama, spíše určitě než možná.

Napsal: pát črc 14, 2006 07:41
od Roman
Z vlastnej skusenosti mozem povedat, ze takato uprava: http://www.ladaklub.com/myso/upravy/poi ... /index.php
odstrani vela problemov okolo elektriky :D

Napsal: pát črc 14, 2006 15:24
od Kamil Teplárek
Roman píše:Z vlastnej skusenosti mozem povedat, ze takato uprava: http://www.ladaklub.com/myso/upravy/poi ... /index.php
odstrani vela problemov okolo elektriky :D
Romane díky.Tohle jsem potřeboval.Sháním na to ty spodky,ale nemůžu je sehnat.Odkud je máš ty?Taky to chci předělat.

Napsal: ned črc 16, 2006 07:39
od Kamil Teplárek
Zdá se,že problém jsem už našel.Vymněnil jsem pružné uložení klaksonu ( gumové ) za pertinax,a myslím ( nechci to zakřiknout ) že to bylo ono.Zdá se to neuvěřitelné,ale už tam jde jen stabilní proud ( ale nejdou ampéry z baterky ).No uvidíme.