Stránka 1 z 3

Ochrana karoserie

Napsal: pon črc 03, 2006 06:37
od Wolf
Musim se pochlubit, vcera jsem dodelal peclive prostriknuti vsech dutin (dal jsem tam toho tolik, ze to teklo i ven). Tato operace navazovala na nastrik spodku, ktery jsem jiz delal pred tim. Snad jsem pro ochranu pred korozi udelal, co se da :wink: . W.

Napsal: pon črc 03, 2006 06:39
od Brandy
Muzu se zeptat, co jsi pouzil na spodek a co na dutiny? Taky me to ceka. Diky.

Napsal: pon črc 03, 2006 07:34
od Wolf
Vnitrky dveri Body 930, dutiny Motip ML anti rez v kartusi, spodek Resistin CAR. W.

Napsal: pon črc 03, 2006 08:04
od Brandy
Diky. :wink:

Napsal: pon črc 03, 2006 18:30
od Majo
olej, olej a este raz olej :mrgreen:

Napsal: pon črc 03, 2006 21:33
od Nulašestka
Nojo,ale to musíš mít jak ho tam nastříkat a taky kde se s tim prasit.Já jsem třeba s tímhle odvařenej... :cry:

Napsal: úte črc 04, 2006 05:43
od zigulman
Wolf píše:Vnitrky dveri Body 930, dutiny Motip ML anti rez v kartusi, spodek Resistin CAR. W.
Ten resistin na spodek asi neni moc dobrej,chvilu jsem ho mel a kaminky to pekne osmirglovaly takze jako by tam nebyl.Dal jsem tam body 930 a pohoda,drzi naprosto perfektne.

Napsal: úte črc 04, 2006 06:37
od Wolf
zigulman píše:Ten resistin na spodek asi neni moc dobrej,chvilu jsem ho mel a kaminky to pekne osmirglovaly takze jako by tam nebyl.Dal jsem tam body 930 a pohoda,drzi naprosto perfektne.
Ja jsem spodek strikal 3x pred dvema roky brzy pote, co jsem to nechal udelat u soukromnika, ale s vysledkem jsem nebyl spokojen (ja vzdy rikam, ze kdyz to delaji, tak si u rikaji, ze na zigula to staci, ale kdyz dojde k placeni, tak na to pozapomenou :) ). Letos jsem to prestrikl jenom dvakrat, protoze nater byl stale dobry. Je ale pravda, ze v podbezich mam plasty. W.

Napsal: pon črc 10, 2006 20:56
od Majo
ja si na kombiku natieram podvozok radsej sam a stetcom, pekne na jar a v jesen asfaltom, aby to pekne vyzeralo a zaroven dokonale chranilo a na 06ke to zameriavam len na ucinnost, nie na to ako to vyzera a to som striekal pred 1,5 rokom hned po STK, teraz ma STK caka znova a vyzera to stale ako by to bolo robene vcera. Aj ked mi tam montovali LPG nadavali, ci som to striekal den predtym :mrgreen:
totiz pouzil som asfalt na opravu stresnych krytin a riedil 1:1 prepalenym olejom. UUUplne super bomba, dokonala ochrana :!:

Napsal: čtv črc 13, 2006 17:47
od Křečík Barbuška
Wolfe, prosím popiš nástroje a pomůcky, které jsi použil, zejména by mě zajímalo množství, které jsi vypatlal. Já si zatím koupil na zkoušku jakýsi TECTANE CAVITI PROTECTION má jen implantační trubičku na způsob WDčka a jako další jsem pořídil MOTIP ML-ANTIROEST s krátkou hadičkou zakončenou takovou vícesměrou tryskou. Vzhledem k tomu, že nevím jaký typ konzervace byl použit dříve (jediné co vím, že když strčím prstík do nosníku je tam krásně měkoučko od čehosi hodně antikorozního) chci použít ML-ko na dutiny v prazích a nosnících neb jsem slyšel, že voskové bazmeky na olejové dou zatímco naopak nikoliv. A ten druhý nesmysl (Tectane), který se mi zdá více olejovitý chci použít do dveří a kapes předních blatníků ev. na exponovaná místa v motorovém prostoru. Na spodek a vnitřky blatníků chci dát RESISTIN CAR, pravděpodobně technologií štětce. Původně jsem sice plánoval svěřit tuto operaci servisu, ale mám obavy, že jim nevěřím, že to udělají dobře, proto si to raději zprasím sám. Kdesi v Tůmovi jsem zahlédl nákres, kde dodělat dodatečné otvory pro implantaci ochrany, sice je to pro kulaťáče, ale myslím je to použitelné i pro hranaté, máte s tím někdo zkušenosti?

Napsal: čtv črc 13, 2006 17:53
od Nulašestka
Koko Loko píše:MOTIP ML-ANTIROEST
Nechci tě odrazovat,ale s tím jsem příliš spokojen nebyl,je s podivem že nikde v žádné drogerii nemají nic jiného jak toto. :?
Koko Loko píše:RESISTIN CAR
Huh!Důrazně nedoporučuji!Po kompletním odrezení jsem s tím měl nastříkanou př.nápravu.No,vydrželo to tři čtvrtě roku a všechno mi zrezlo jako předtím. :rock: Pak jsem to vzal dvěmi silnými vrstvami černého Hammeritu.Po roce se to ani nehlo... :arrow:
Ale měl jsem třeba smůlu,dělej jak myslíš. :wink:

Napsal: čtv črc 13, 2006 18:53
od zigulman
No ja bych ten resistin nedaval.Cele spodek jsem natiral stetkou a pouzil jsem asi 10Kg body.Mam to ve dvou vrstvach a plastove podblatniky.Je to naprosto suprove a nevyzaduje to dalsi upravy.Dutiny a dvere mam striknute MOTIPEM (ten nesmysl s tou hadickou a rozstrikovacem) Na cele auto 3 pixle staci.A po pul roce jeste zpravidla pro jistotu koupim dalsi pixlu a striknu hokejky a namahana mista.

Napsal: čtv črc 13, 2006 18:55
od Majo
ja nemam dobre skusenosti ani s jednym s tychto "voskovitych" pripravkov. Napr. kamarat, stary Ladista oeljator vsetkych dutin, kupil Lanciu Themu a nechcel aby mu to v nej smrdelo olejov, tak na dutiny pouzil Rezistin. Po 1,5 roku odlupoval platky rezistinu zo zhrdzaveneho plechu a zrovna teraz menil podbehy a lemy blatnikov a vsetko pekne vyolejoval :mrgreen:

Napsal: pát črc 14, 2006 06:00
od Wolf
Koko Loko píše:Wolfe, prosím popiš nástroje a pomůcky, které jsi použil, zejména by mě zajímalo množství, které jsi vypatlal......
Celou operaci spodku jsem delal na kolibce. Po vystrikani WAPkou a demontazi vyfuku, spodniho krytovani i plastovych podbehu a naopak zakryti balicim papirem motoru, prevodovky, prahu a obaleni kardanu jsem provedl nastrik spodku elektrickou pistoli (Bosch), ktera se sice na podobne operace nedoporucuje, ale tlacila pres plochou 8 trysku dobre a tak jsem ji pouzil proto, ze na ni mam i nastavec pro strikani "nad hlavou" a snadno a kvalitne jsem nastrikal i plochy, ktere byly vlastne v tu chvili nahore (v podbezich), coz by vzduchem nebylo nemozne, ale takhle mi to poripadlo lepsi. Ta pistole je dobra v tom, ze jsou k ni k dostani doplnky, mezi nez patri i nastavec pro strikani dutin, se kterym jsem je vystrikal. Spotreba - Resistin 3 litry, ML 2 litry, Body 2 plechovky. Posledne jsem mel vetsi spotrebu resistinu, to jsem strikal vickrat. Vhodnost pouziti jednotlivych pripravku je diskutabilni a vice jak tri lide jiste na tuto vec nebudou mit stejny nazor. Predpokladem pro jakoukoli ochrannou aplikaci je dobry podklad, protoze verit reklamnim sloganum, ze neco zastavuje nebo snad odstranuje rez (pokud to neni smirgl nebo chemie na bazi kyselin ci hydroxidu) je scestne. A to ani proslaveny Hammerite. Ten jenom udela optickou skorapku a rez si pod nim pracuje dal. Ja mam vyhodu, ze se na spodku rez jeste neprojevuje. Pokud jsou jiz patrne stopy rzi a nedaji se mechanicky odstranit (v dutinach) nebo nekdo nema naladu, ci cas si pohrat se spodkem, pak jednoznacne doporucuji metodu, kterou prvne uvadel Majo. Mam vlastne dve vyhody, bydlim v kraji, kde vetsinou musime jezdit za snehem do hor :D . W.

Napsal: pát črc 14, 2006 19:47
od Nemo
Moje zkušenost: Na spodek Body-bezvadná věc, a na dutiny směs ML+Konkor,nebo vyjetý olej, samotný ML je opravdu k ničemu, vyjma konzervace závitových spojů. A po vystříkání prahů je nutné zajistit, aby zůstaly průchozí odtokové otvory !