Stránka 1 z 1

Karburator SOLEX, bezkontaktni rozdelovac

Napsal: pát dub 08, 2005 15:53
od Drobek81
Pro Ty co SOLEX nikdy nevideli...

Napsal: pát dub 08, 2005 16:14
od Tomáš
A co má Solex jinýho než Webr a Ozon když už jsme u toho??...

Napsal: pát dub 08, 2005 16:21
od Drobek81
Tomáš píše:A co má Solex jinýho než Webr a Ozon když už jsme u toho??...
No hlavne spotrebu, auto ma lepsi chod motoru a je sviznejsi.Taky je bezudrzbovej...Kdyz uz bude nekdo kritizovat, tak beru kritiku jen od tech co to videli jinde nez na obrazku a nejlepe od tech co uz v takovym aute jeli.Neberu ze nekdo nekde slysel...To se dozvim i v servisu ze je to na houby, ale ne proto ze by to bylo spatny ale jen proto ze dotycnej o tom nic nevi a cumi na to jak tele na novy vrata...Chtel sem pridat i jine atypicke dily, ale uz podruhe mi pri tom klekl net tak na to s..u.Treba priste...

Napsal: pát dub 08, 2005 20:28
od Luděk Musil
:shock: Čéčé, toto vidím prvně :shock: L.

Napsal: sob dub 09, 2005 12:57
od expa
Drobku, popises to troska? Ja to taky jeste nevidel, ale zajima mne to

Napsal: sob dub 09, 2005 15:00
od Drobek81
Dalsi fotky...

Napsal: sob dub 09, 2005 15:03
od Drobek81
Mno a jeste par dilu jen tak pro zajimavost...

Napsal: sob dub 09, 2005 15:14
od Drobek81
expa píše:Drobku, popises to troska? Ja to taky jeste nevidel, ale zajima mne to
Co dodat...Je to karbec z motoru 1600ccm(1500), delali se v ruznych provedenich, bez AXTECu(misto elmag. trysek sou obyc), bez automatickyho sytice a ruzne blbiny pro snizeni emisi...U soustavy AXTEC jsou ruzna cidla, nadobka s aktivnim uhlim(bo tak neco), ridici jednotka, bezkontakt, lambda sonda, katalyzator, gravitacni ventil u nadrze, benzinove cerpadlo(bylo nefunkcni a nahrazeno ACpumpou) a spousta dratu a hadicek:-))
Zrovna tenhle kousek fungoval bezvadne, startoval na 1.otoceni, po startu drzel hned volnobeh na 900ot/min(zadne zvysovani), neda se na tom nic seridit, ridici jednotka si upravuje smes sama dle hodnot z lambda sondy.Kat je jednocestny nerizeny, auto pochazi z roku 1990...Spotreba byla udajne pod 7l, ovsem za cenu nizsiho vykonu(v papirech je tusim jen 52 nebo 55kW).S autem sem ujel kolem 50ti km, takze o poruchovosti toho moc nevim...Jede to s tim ale zatracene dobre.Jo a je to mimochodem karbec kterej se da najit i v Samare (v klasikach se k nam vozil jen bez AXTECu a bez autom. sytice-dle CS Auto Lada).

Napsal: sob dub 09, 2005 21:16
od Majo
ked uz sme pri tom - nema niekto nejaky navod ako sa nastavuje tento typ automatickeho sytica? Trochu nad tym maturujem :?

Napsal: ned dub 10, 2005 09:46
od Drobek81
Majo píše:ked uz sme pri tom - nema niekto nejaky navod ako sa nastavuje tento typ automatickeho sytica? Trochu nad tym maturujem :?
Kdyz sem hledal na netu informace tak sem neco o nastaveni nasel, tusim ze to byly madarske nebo ruske stranky...Proc nad tim spekulujes, nechces snad dat aut. sytic na svoje auto :shock:

Napsal: ned dub 10, 2005 11:49
od Majo
Drobek81 píše:Proc nad tim spekulujes, nechces snad dat aut. sytic na svoje auto :shock:
uz ho tam mam :) sice nie Solex, ale Weber, ale princip je ten isty. Tak ak s tym ma niekto skusenosti sem s tym. Na studenom to startuje dobre, drzi 1000rpm. No ked sa motor zohreje(40-60st) otacky stupnu asi na 1500rpm. Ked sa zohreje este viac(70st) ledva drzi 750rpm. Potom vyssie je to uz normalne - sytic uplne otvori klapku.

Napsal: ned dub 10, 2005 18:35
od Hertzberger
Takže když vyvrakuju nějakou samaru, tak to můžu sehnat a pásne mi to do mojí 21053???

Napsal: pon dub 11, 2005 09:01
od Drobek81
Hertzberger píše:Takže když vyvrakuju nějakou samaru, tak to můžu sehnat a pásne mi to do mojí 21053???
No ale vybrakuj radsi nejakou starsi bez elektroniky...Musi se akorat zmenit tahla, je to ovladany jinek nez na Samare.To uz ale neni zas az takovej problem.Hlavne sezen karbec z 1500ccm.

Napsal: stř lis 01, 2006 08:59
od Martin Kalenda
Já mám v nivě axtec a sem z toho nešťastnej,pořád se sere, nejd seřídit, žere to jak kráva a blbě to startuje, sakra blbě.Budu měnit za ozon, kdyby se někomu válel v garáži, funkční a za rozumnou cenu tak kdyžtak nabídněte