Stránka 1 z 1

Podtočené blatníky

Napsal: úte čer 13, 2006 09:10
od Jimmi
Jak jsem si tak všiml, valná většina žigulíků té starší řady co už mají měněnou plechařinu má špatně spasované blatníky, podtočené čili na koncích mírně zalomené dolů. Markantní je to třeba u těch s chromovými lištami (můj případ), které pak nelícují tak jak mají. Máte někdo nějakou zkušenost s tím, proč to vzniká a jestli to jde případně dodatečně odstranit.....?

Blatniky

Napsal: úte čer 13, 2006 09:23
od Pato
Na vsetkych 4 zigulikoch co sme menili blatniky to bolo rovnake, najhorsie to dopadlo na prvej brachovej lentilke (2101 lentilkovej fialovej farby) kde to robil profesional v servise a dopasovaval to kladivom. Odvtedy uz len vlastne rucicky. Naposledy sme dokonca museli rozobrat predne celo kupene ako zvarany komplet a znovu ho zosadit a pozvarat (rozdiel oproti pravej a lavej strane cca 1,5 cm (to uz blatnikom nedotiahnes).
Na stocenych blatnikoch sa vela vyrieszit neda. Najlepsie je "ubrat" rohy na kapote - je s tym ale dost piplacka a ked menis len blatniky tak sa to neoplati.
Problem je ze ND robi hocikto na hocijakych lisoch a uz neplati ze original ruske su dobre a polske a madarske su smejdy. Uz su smejdy vsetky.
BTW minule som pozeral na Discovery program Car was born kde davali dokopy Ford Capri a ta kara mala presne rovnake problemy s hrdzou ako zigulaky (najhorsie boli predne rohy) a tiez nesli dopasovat predne blatniky - krutili sa dovnutra a dole

Napsal: úte čer 13, 2006 21:31
od Majo
hahaaa, musim Vam cosi odfotit. Valna vacsina z Vas vie, ze mam doma fungl novu karoseriu 2106, no a tento problem je na nej od vyroby! A je naprosto vylucena vec, ze by niekto blatnik vymienal. Spoj, kde sa blatnik spaja s plechom pod celnym oknom je nepresne zlicovany a robi to cca 5mm vyskovy rozdiel! Je to takto len na jednej strane a uplne to bije do oci. Flakali to ti rusi, clovek aby si vsetko robil sam :roll:

Napsal: úte čer 13, 2006 21:45
od ladalover
přesně to mám na 21061 taky. snažil sem se poohýbyt nárazník, aby to nebylo tak vidět u parkovaček, ale nic platný. Auto vypadá, jako by bylo divně nakřivo, ale není.

PS: možná je to ruský záměr, protože vrtulníky z ruska typů M 16, M 17 a pod měli tak divně zkroucený trup, že sem myslel, že jsou připraveny na opravu po nehodě, ale je to kvůli dosažení vyšší rychlosti, kterou by jinak nezvládli. Amíci to nemaj a lítaj pomalejc. :wink: :lol: