Stránka 1 z 1

Oprava zadřeného motoru ?

Napsal: úte kvě 30, 2006 21:10
od RadekP
Ahoj,

asi z nedostatku oleje mi začal klepat motor, bohužel to, že oleje je málo jsem zjistil, až když jednou problikla kontrolka ... po dolití do jelo pár desítek kilometrů normálně, ale potom se celkem náhle začaly z motoru ozývat nelibé klepavé plechové zvuky, celkem rovnoměrně hned od startu a myslím nezávisle na otáčkách (jen ve vyšších otáčkách to není tak slyšet, jelikož je motor sám o sobě hlučnější), na výkonu se to neprojevilo, ale samozřejmě s tím teď nejezdím.

Neznáte v Praze a okolí servis nebo někoho, kdo tomu rozumí, aby se mrknul, co s tím vlastně je ?

Motor je 1700i (vaz 21073, monovstřik gm), obávám se že nepůjde zas tak běžně sehnat, proto bych byl spíš pro opravu, ale opravdu netuším, komu to svěřit ?

díky

Radek

Napsal: stř kvě 31, 2006 06:09
od Myso
no nemyslim ze by bol zadreny, skor moze byt ze sa rozsypal napinak retaze, alebo niektora z tych pritlacnych list, moc sa nevyznam, ja mam remen... ale mne klepe, a to zrejme piestny cap, co u teba tiez nema nejaky opodstatneny dovod...zameral by som sa na tie napinaky najprv... ale kto sa ti na to pozrie ti neviem povedat, servisy neznam, ja cas nemam, tak uvidime ci sa niekto ozve...

Napsal: stř kvě 31, 2006 06:25
od Wolf
Jak pise Myso, neves hlavu, zrejme bude neco s rozvodem a docela bych to tipoval pouze na malo napnuty retez, ktery se pri vuli ozyva zejmena pri decelaraci a mensim zatizeni a naopak v tahu minimalne. Sedmnactky motory si na dobre napnuti retezu docela potrpi. W.

Napsal: stř kvě 31, 2006 07:52
od RadekP
Díky, taky od začátku tajně doufám že je to tím řetězem, jen mne znepokojilo, že to přišlo chvíli po tom nízkém stavu oleje

snad dneska budu vědět víc

Tomík mi dal kontakt na pána co opravuje žiguly dal

Napsal: stř kvě 31, 2006 08:44
od Teepee
Modrý LADA 21011 zcela běžně jezdil tak, že olej se jen doléval a to v momentě kdy v zatáčce nebo při studeném motoru a prudkém rozjezdu problikla kontrolka...
A nikdy se mu nic nestalo, dokud je v systému tlak a nevynechá to na dlouhou dobu, tak jsou všechna třená místa zásobena. Teoreticky podporuji optimistickou prognózu, že to nemusí být fatální. Ale realita je to, oč tu běží, chce to "vidět."

Napsal: stř kvě 31, 2006 14:47
od denis
Mě jednou šel hluk z motoru, a pak jsem zjistil, že se kouslo ložisko v altíku a vymlátilo ten futrál, ve kterém je to ložisko dané. Rachot hodně dobrý, a nešlo to identifikovat, odkud to jde. Možností divných zvuků je mnoho,nevěš hlavu. :wink:

Napsal: stř kvě 31, 2006 21:42
od RadekP
ufff dobře to dopadlo - byla to vodní pumpa :-) ale jednu chvíli už jsem koukal na ceny motorů v toljati, nejsou tak drahé, s uchem nad motorem bych přísahal, že se tam něco mlátí uvnitř ...

moc díky všem za podporu

Napsal: čtv čer 01, 2006 12:16
od Nulašestka
RadekP píše: ceny motorů v toljati, nejsou tak drahé
To by mě docela zajímalo,totiž když jsem zvažoval jestli udělat GO motoru,nebo sehnat nový,baba tady na krámě mi řekla,že repasovaná 1500 přijde asi na 10 000Kč,třináctistovka potom asi na 7 000Kč...jenže já jsem si nechtěl snižovat svůj 1600 standard....na kolik by to tak vyšlo? :?:

Napsal: pát čer 02, 2006 07:05
od Patrac
Nový motor z toggliatti přijde v rozmezí od 22 000 do 27 000 podle typu motoru nejmíň 1200 a nejvíc 1700 i jde o holý motor bez pumpy čerpadla altíku rozdělovače.. Ceny p. Vašenkov

Napsal: úte čer 06, 2006 16:11
od Tomáš
ještě je čas ho objednat....nejlíp se prej sežene 1300 a 1600 s 1200 a 1500 je prej problém na 1700 sem se neptal..ceny sedí co psal Pátrač...nejlevnější v ČR