Pojistkovka 2105 na nozove pojistky
Napsal: ned kvě 12, 2024 13:41
Toz po letech sem zas delal nejaky experiment, tak se podelim o mezivysledky
To bylo tenkrat, jeste pred valkou, kdy sem si pres Fomu priobjednal pojistkovku 2105 s nozovymi pojistkami. Tusil sem, ze to se starou pojistkovkou nebude zamenne jen tak jedna za druhou a taky ze ne.
Pojistkovky z karbecovych verzi 2104, ktere mam, maji podle vseho posledni cislo katalogoveho cisla -01. Pojistkovka na nozovky ma tusim -22 nebo - 23 (nemam to ted u sebe).
Co je na prvni pohled jine je, ze v pojistkovce je misto rele na sterace svetel rele oznacene jako "starter", rele na klakson je osazene (stara verze ma jen propojku) a naopak rele na saharu ma propojku misto relatka.
No, nahodil sem to a vysledek je tento:
a) bezne veci jsou funkcni, jde nastartovat (ted uplne nevim, jeslti sel zadni sterac)
b) nejde dobijeni, voltmetr ale ukazuje spravne udaje
c) nejdou sterace na svetla, ani kdyz do patricne patice dam rele z puvodni skrinky (kdyz rele osadim, sterace trvale jedou, mozna je potreba jine rele).
d) nejde klakson, ani kdyz osadim propojku z puvodni skrinky
e) nejde sahara ani kdyz se osadi rele misto propojky
Vic jsem to nezkoumal, predpokladam, ze vse by snad mohlo byt lidsky resitelne.
Netusite, jestli ta pojistkovka patri do verzi se vstrikem nebo je to jeste jina varianta elektriky? Vim, ze 2107 resp. 21044 maji jinak udelane buzeni alternatoru. Taky vim, ze nektere modely maji klakson reseny jinak, pres rele. U tehle veci je tedy asi kde hledat. Netusim ale, jak jinak by mela byt resena sahara (mozna jen zapojena na jine piny?) a pak samozrejme extra vec budou sterace na svetla, ktere ta nova pojistkovka mozna vubec "neumi".
Delal sem jen takovy pokus, takze nejde o nic kritickeho.
To bylo tenkrat, jeste pred valkou, kdy sem si pres Fomu priobjednal pojistkovku 2105 s nozovymi pojistkami. Tusil sem, ze to se starou pojistkovkou nebude zamenne jen tak jedna za druhou a taky ze ne.
Pojistkovky z karbecovych verzi 2104, ktere mam, maji podle vseho posledni cislo katalogoveho cisla -01. Pojistkovka na nozovky ma tusim -22 nebo - 23 (nemam to ted u sebe).
Co je na prvni pohled jine je, ze v pojistkovce je misto rele na sterace svetel rele oznacene jako "starter", rele na klakson je osazene (stara verze ma jen propojku) a naopak rele na saharu ma propojku misto relatka.
No, nahodil sem to a vysledek je tento:
a) bezne veci jsou funkcni, jde nastartovat (ted uplne nevim, jeslti sel zadni sterac)
b) nejde dobijeni, voltmetr ale ukazuje spravne udaje
c) nejdou sterace na svetla, ani kdyz do patricne patice dam rele z puvodni skrinky (kdyz rele osadim, sterace trvale jedou, mozna je potreba jine rele).
d) nejde klakson, ani kdyz osadim propojku z puvodni skrinky
e) nejde sahara ani kdyz se osadi rele misto propojky
Vic jsem to nezkoumal, predpokladam, ze vse by snad mohlo byt lidsky resitelne.
Netusite, jestli ta pojistkovka patri do verzi se vstrikem nebo je to jeste jina varianta elektriky? Vim, ze 2107 resp. 21044 maji jinak udelane buzeni alternatoru. Taky vim, ze nektere modely maji klakson reseny jinak, pres rele. U tehle veci je tedy asi kde hledat. Netusim ale, jak jinak by mela byt resena sahara (mozna jen zapojena na jine piny?) a pak samozrejme extra vec budou sterace na svetla, ktere ta nova pojistkovka mozna vubec "neumi".
Delal sem jen takovy pokus, takze nejde o nic kritickeho.