Stránka 1 z 2

Motor z NIVY

Napsal: čtv dub 27, 2006 11:35
od Deli
Uvazuji dat do auta motor 1,6 - tedy motor 2106. Prochazel jsem inzeraty a vypada to, ze je jednodussi sehnat motor 1,6 z Nivy. Ma tento motor take oznaceni 2106? Co je treba predelat, aby se dal namontovat do 210x?

Diky

Napsal: čtv dub 27, 2006 11:56
od LukasJachim
Je uplne stejnej jako ostatni 210x motory, mozna by to akorat chtelo prehodit i se spojkou - pro 06ky se mysim v necem lehce lisila, ale ted nevim jestli rozmerama nebo jenom v sile pritlacaku.

Napsal: čtv dub 27, 2006 12:51
od ert
je tam trochu jina vana a jinak usporadane olejove cerpadlo, misto toho das vse z 210x ! blok je proste 2106
jinak detajly co jsou jesne videt: merka oleje, drzakz silenbloku,odvetravani klikove skrine,atd..... to uvidis...a prehazis

Napsal: čtv dub 27, 2006 15:12
od Brandy
LukasJachim píše:ale ted nevim jestli rozmerama nebo jenom v sile pritlacaku.
Obojim. Pouzivala se pro motory 1500 a 1600. Muzes pouzit i "slabsi" spojku, ale za cenu mensi zivotnosti.

Re: Motor z NIVY

Napsal: čtv dub 27, 2006 16:19
od Míra151
Deli píše:Uvazuji dat do auta motor 1,6 - tedy motor 2106. Prochazel jsem inzeraty a vypada to, ze je jednodussi sehnat motor 1,6 z Nivy. Ma tento motor take oznaceni 2106? Co je treba predelat, aby se dal namontovat do 210x?

Diky
Motor z Nivy je označen 2121 a ten tam být nemuže
Je určen do Nivy a naopak do Nivy nejde papírově 2103,2106

Re: Motor z NIVY

Napsal: čtv dub 27, 2006 19:01
od Pšenda
Míra151 píše:
Deli píše:Uvazuji dat do auta motor 1,6 - tedy motor 2106. Prochazel jsem inzeraty a vypada to, ze je jednodussi sehnat motor 1,6 z Nivy. Ma tento motor take oznaceni 2106? Co je treba predelat, aby se dal namontovat do 210x?

Diky
Motor z Nivy je označen 2121 a ten tam být nemuže
Je určen do Nivy a naopak do Nivy nejde papírově 2103,2106
Podle nového vyjádření CS autolada. Je povolená záměnost motorů 2121 a 2106. Ale samozřejmě jen 1600 a karbec.

Re: Motor z NIVY

Napsal: pát dub 28, 2006 08:54
od Deli
Pšenda píše:Podle nového vyjádření CS autolada. Je povolená záměnost motorů 2121 a 2106. Ale samozřejmě jen 1600 a karbec.
Jak "nove" vyjadreni to je?

Na DI mi ukazoval stejnou tabulku, jaka je na webu ministerstva dopravy:
http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/6597EDB5-A3DE-4D18-8603-0EB7ED5F9857/0/152zameny.xls

Podle ni je mozne do nivy dat motor 2106, ale do 2107 jde dat jen motor 2106 :cry: :cry:

Re: Motor z NIVY

Napsal: pát dub 28, 2006 11:43
od Pšenda
Deli píše:
Pšenda píše:Podle nového vyjádření CS autolada. Je povolená záměnost motorů 2121 a 2106. Ale samozřejmě jen 1600 a karbec.
Jak "nove" vyjadreni to je?

Na DI mi ukazoval stejnou tabulku, jaka je na webu ministerstva dopravy:
http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/6597EDB5-A3DE-4D18-8603-0EB7ED5F9857/0/152zameny.xls

Podle ni je mozne do nivy dat motor 2106, ale do 2107 jde dat jen motor 2106 :cry: :cry:
Aha, tak jsem se blbě podíval.

Napsal: pát dub 28, 2006 21:33
od Tomik
motory z niv jsou vice vybehany,maji vetsi zahul

Napsal: sob dub 29, 2006 11:28
od Křečík Barbuška
Nerozumím tomu proč do 2107 nejde motor 2105, papírově.

Napsal: sob dub 29, 2006 15:50
od VaSek
Koko Loko píše:Nerozumím tomu proč do 2107 nejde motor 2105, papírově.
To je jasny ne? Na 2107 je moc slabej :laughing6:

Napsal: sob dub 29, 2006 20:45
od Trevor
VaSek píše:
Koko Loko píše:Nerozumím tomu proč do 2107 nejde motor 2105, papírově.
To je jasny ne? Na 2107 je moc slabej :laughing6:


:thumbup:

Napsal: sob dub 29, 2006 23:03
od Majo
no vzhladom k tomu, ze vsetky typy 2101 az 2107 su postavene na rovnakom podvozku, takmer identickych brzdach s uplne identickym brzdnym vykonom, malinko rozdielnou celkovou hmotnostou a bezproblemovo zamenitelnou hnacou sustavou je uplne nelogicke hladat logiku v zamenitelnosti jednotlivych motorov :mrgreen:

preto neriesim - jazdim a nothing else mothers :wink:

motory

Napsal: ned dub 30, 2006 09:02
od SalWador
Majo píše:no vzhladom k tomu, ze vsetky typy 2101 az 2107 su postavene na rovnakom podvozku, takmer identickych brzdach s uplne identickym brzdnym vykonom, malinko rozdielnou celkovou hmotnostou a bezproblemovo zamenitelnou hnacou sustavou je uplne nelogicke hladat logiku v zamenitelnosti jednotlivych motorov
Nenapsal bych to lepe... :hello1:

Napsal: ned dub 30, 2006 11:41
od Trevor
No ale tu sa vzdy riesi problem co potom ked ........ lebo nesedi vyrobne cislo alebo nieco ine je napisane v papierikoch a nieco ine zase v aute.