HiLift Niva
Moderátor: Moderátoři
HiLift Niva
mate niekto skusenosti s tymto super zdvihakom? ja mam podbehy oplastovane, cize velmi sa mi paci kvoli tomu, na co vsetko je pouzitelny, ale neviem ako by som zdvihol nivu, co ma oplastovane podbehy... ten zdvihak hlboko pod podvozok, dakde pod kvazi ram nedociahne...
Niva 1.6 karb + Niva 21213 1.7 SPI,JEEP Cherokee, Subaru Forester, Skoda Superb, Skoda octavia, Skoda 120
Re: HiLift Niva
nikto nema hilift? ako teda dvihate nivu? okrem teda hydraulika pod napravu...?
Niva 1.6 karb + Niva 21213 1.7 SPI,JEEP Cherokee, Subaru Forester, Skoda Superb, Skoda octavia, Skoda 120
Re: HiLift Niva
no tak si zasa odpisem sam
pozeral som videa na dvihanie hi jackom, resp hiliftom, farmjackom atd. rozne to ma nazvy, hoci sa jedna o to iste, o offroad 120cm zvdihak
v podstate vsetci, dokonca aj zhnite nivy dvihali hijackom za narazniky, proste celu napravu do vzduchu pol metra nad zemou a v pohode. na videach ale nevidno, ci to mali zosilnene, alebo seriove narazniky... vyzerali obycajne.
chystam sa ho pouzit tymto sposobom, tak ak mate niekto pre mna nieco predtym, nez to vyskusam, posledna sanca !
pozeral som videa na dvihanie hi jackom, resp hiliftom, farmjackom atd. rozne to ma nazvy, hoci sa jedna o to iste, o offroad 120cm zvdihak
v podstate vsetci, dokonca aj zhnite nivy dvihali hijackom za narazniky, proste celu napravu do vzduchu pol metra nad zemou a v pohode. na videach ale nevidno, ci to mali zosilnene, alebo seriove narazniky... vyzerali obycajne.
chystam sa ho pouzit tymto sposobom, tak ak mate niekto pre mna nieco predtym, nez to vyskusam, posledna sanca !
Niva 1.6 karb + Niva 21213 1.7 SPI,JEEP Cherokee, Subaru Forester, Skoda Superb, Skoda octavia, Skoda 120
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
Re: HiLift Niva
Pouze se ujisti zda nejsou shnilé nosníky co drží nárazník... A zda nárazník drží na trubkách... Jednou jsem chtěl nivu táhnout za nárazník s on se vytrhnul...
Hodně štěstí...
Hodně štěstí...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Re: HiLift Niva
zhnite to tam je vsetko. jedna niva ma 24 rokov, druha 18... tu sa uz teda jedna len o to, kde to je zhnite menej
jednu som za ten naraznik zdvihol a je to parada. za par sekund bez namahy niva pol metra vo vzduchu. naraznik vydrzal, akurat sa o par mm priblizil ku karoserii
no naozaj, neviem kde inde by sa to dalo zapriet, prahy su pri nivach pevne tradicne len kym niva nevyjde z predajne
jednu som za ten naraznik zdvihol a je to parada. za par sekund bez namahy niva pol metra vo vzduchu. naraznik vydrzal, akurat sa o par mm priblizil ku karoserii
no naozaj, neviem kde inde by sa to dalo zapriet, prahy su pri nivach pevne tradicne len kym niva nevyjde z predajne
Niva 1.6 karb + Niva 21213 1.7 SPI,JEEP Cherokee, Subaru Forester, Skoda Superb, Skoda octavia, Skoda 120
Re: HiLift Niva
Neviem, ci je rec o zdvihani auta pre potreby oprav (v garazi, atd.) alebo o vyprostovanie v terene (ked je auto zapadnute a lezi na "bruchu"). Ak potrebujem zdvihat auto kvoli opravam, vzdy zasadne zdviham za ramena alebo napravy, nie za karoseriu. Ma to tie vyhody, ze jednak netreba tolko dvihat, aby sa koleso zdvihlo zo zeme (lebo sa neodlahcuje/neroztahuje pruzina) a jednak tam nehrozi, ze spravis dieru do karoserie, ked to je uz chrumkave.
Re: HiLift Niva
zozadu zpredu za naraznik, dajme tomu. a zboku?? za koleso? presnejsie prepchat lano cez tie okruhle diery v plechovych diskoch a zavesit na hijack?
Niva 1.6 karb + Niva 21213 1.7 SPI,JEEP Cherokee, Subaru Forester, Skoda Superb, Skoda octavia, Skoda 120
Re: HiLift Niva
jestli chceš zvedat nivu za přední nárazník tak pozor, protože nový nárazníky jsou bláto, ohejbají se. Budu mít vepředu naviják a nárazník ještě uprostřed chycenej dvouma tyčema za nápravnici, doufám, že se to tak jmenuje, trčí z toho šrouby na kterejch sou zavěšený ramena předních kol. Takže když dám hilift uprostřed nárazníku, tak se to ani nehne. Bez vzpěr nárazník můžeš ohnout směrem k chladiči, nebo ho úplně zlomit. https://www.youtube.com/watch?v=18wsCc9_MVI Nepřítel za zadkem, tak na nic nehledíš Ani na poznávačku a světla.
Zboku protáhnout lano s okem diskem kola a zaháknout za lift.https://www.niva-faq.msk.ru/ekspluat/vn ... k/hj42.jpg
No a zezadu chytit za kouli, nebo ten pahejl, na kterým visí. Taky nejlíp lanem. Za zadní nárazník bych se zase bál. Ale starý to někdy vydrží, otázka kolikrát to uděláš, než se to ohne.
Jestli máš pod prahama trubky, tak taky pozor, když nejsou pevným,tak se zdeformujou, nebo se vytrhnou ze zhnilý podlahy. Podle mě jsou nejlepší kola, protože pod prahama je lepší nic nemít, protože to celkem dost sníží přejezdovej úhel.
pro pobavení, tragikomický http://shina-gear.com/wp-content/upload ... 01/117.jpg
Hlavně si dávaj fakt pozor, ať se ti to nesesmekne při vysouvání, nebo když to je nahoře a ty seš u auta. Ta páka ti pak přerazí ruku, nohu, urazí hlavu, prostě ten švih je při sklouznutí z opory pekelnej. A vždycky před použítím zkontroluj, že tam nejsou prasklý ty západky a ten jezdící čtverec, protože pak by to nemuselo jít spustit dolů. A taky pravidelně mazat, není nad to, když je to suchý a když to nejmíň potřebuješ, tak se to nějak zasekne. Je to docela nebezpečný zařízení, ačkoliv se to nezdá a lidi to teda vůbec neřeší. Někdy se to vyplatí zajistit u předního nebo zadního nárazníku lankem, jako se dávají k vozejkům za auto. Taky tam na to může nejt nějaký vychutralý přizpůsobení, do kterýho to zasuneš atp. Ale kdo by se s tím dělal, že . Pak je jistota, že to nezkolouzne. Leda by se ti do boku sesulo celý auto
Zboku protáhnout lano s okem diskem kola a zaháknout za lift.https://www.niva-faq.msk.ru/ekspluat/vn ... k/hj42.jpg
No a zezadu chytit za kouli, nebo ten pahejl, na kterým visí. Taky nejlíp lanem. Za zadní nárazník bych se zase bál. Ale starý to někdy vydrží, otázka kolikrát to uděláš, než se to ohne.
Jestli máš pod prahama trubky, tak taky pozor, když nejsou pevným,tak se zdeformujou, nebo se vytrhnou ze zhnilý podlahy. Podle mě jsou nejlepší kola, protože pod prahama je lepší nic nemít, protože to celkem dost sníží přejezdovej úhel.
pro pobavení, tragikomický http://shina-gear.com/wp-content/upload ... 01/117.jpg
Hlavně si dávaj fakt pozor, ať se ti to nesesmekne při vysouvání, nebo když to je nahoře a ty seš u auta. Ta páka ti pak přerazí ruku, nohu, urazí hlavu, prostě ten švih je při sklouznutí z opory pekelnej. A vždycky před použítím zkontroluj, že tam nejsou prasklý ty západky a ten jezdící čtverec, protože pak by to nemuselo jít spustit dolů. A taky pravidelně mazat, není nad to, když je to suchý a když to nejmíň potřebuješ, tak se to nějak zasekne. Je to docela nebezpečný zařízení, ačkoliv se to nezdá a lidi to teda vůbec neřeší. Někdy se to vyplatí zajistit u předního nebo zadního nárazníku lankem, jako se dávají k vozejkům za auto. Taky tam na to může nejt nějaký vychutralý přizpůsobení, do kterýho to zasuneš atp. Ale kdo by se s tím dělal, že . Pak je jistota, že to nezkolouzne. Leda by se ti do boku sesulo celý auto
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Re: HiLift Niva
to je sila ten naraznik. ja mam chvalabohu tie stare poctive, hrube. za ten som auto zdvihol a ani naznak ohybu... podla mna to mohol dvihat blizsie pri tych rurach, co drzia naraznik, potom by sa to neohlo, ale zasa by hrozilo, ze sa zosmikne do strany. co by vlastne nemuselo byt zle, lebo na to to vlastne je. zdvihnut a vyvratit do inej stopy. tazko povedat, ci by to fungovalo aj v tomto jeho konkretnom blate, ale vacsinou to funguje a v tom je ten figel...
takze zboku len za koleso. tiez nie zly napad. akurat na to treba mat ten original uchop a ten nemam, cize musim vymysliet nejaky iny sposob uchytenia
takze zboku len za koleso. tiez nie zly napad. akurat na to treba mat ten original uchop a ten nemam, cize musim vymysliet nejaky iny sposob uchytenia
Niva 1.6 karb + Niva 21213 1.7 SPI,JEEP Cherokee, Subaru Forester, Skoda Superb, Skoda octavia, Skoda 120
Re: HiLift Niva
Jestli se ti nárazník nehne, tak máš ještě kvalitní tlustej hliník. Ale stejně, jestli se chceš regulérně liftovat, tak bych tam ty dvě vzpěry přišrouboval. Rovnou budeš připravenej na naviják.
Úchyt za kolo, to je kousek obyčejný kurtny s přišitým hákem, nebo stačí syntetický lano k navijáku, k tomu vzít dva háky co se používají na přivazování nákladu na vozejky nebo kamiony a lano tam normálně zauzlovat, jestli chceš ušetřit. Jestli si nechceš podřít disky, tak jenom to lano provlíknout a spojit mimo disk.; U hliníkáčů teda.
Osobně bych ten prostřední šekl, jak je na videu, nedával, kilo navíc a lift podložil kusem starý duše. A možná se takový krátký popruhy s hákem prodávají.
Úchyt za kolo, to je kousek obyčejný kurtny s přišitým hákem, nebo stačí syntetický lano k navijáku, k tomu vzít dva háky co se používají na přivazování nákladu na vozejky nebo kamiony a lano tam normálně zauzlovat, jestli chceš ušetřit. Jestli si nechceš podřít disky, tak jenom to lano provlíknout a spojit mimo disk.; U hliníkáčů teda.
Osobně bych ten prostřední šekl, jak je na videu, nedával, kilo navíc a lift podložil kusem starý duše. A možná se takový krátký popruhy s hákem prodávají.
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Re: HiLift Niva
co je sekl?
Niva 1.6 karb + Niva 21213 1.7 SPI,JEEP Cherokee, Subaru Forester, Skoda Superb, Skoda octavia, Skoda 120
Re: HiLift Niva
železnej
https://www.pavlinek.cz/ha2-trmen-vysok ... zinkovany/
syntetickej, na nivu super, nic neváží, nelítají a nezabíjí kolemstojící, nebo řidiče jako ocelový háky, oka a třmeny
https://www.maxim-pneu.cz/cz/vazaci-pro ... en-5t.html
tady jsou ty háky
https://www.maxim-pneu.cz/cz/vazaci-pro ... i-popruhy/
osobně už nic kovovýho používat nebudu, kromě velký zimy, kdy lana na navijáku zamrzají a lámou se
https://www.pavlinek.cz/ha2-trmen-vysok ... zinkovany/
syntetickej, na nivu super, nic neváží, nelítají a nezabíjí kolemstojící, nebo řidiče jako ocelový háky, oka a třmeny
https://www.maxim-pneu.cz/cz/vazaci-pro ... en-5t.html
tady jsou ty háky
https://www.maxim-pneu.cz/cz/vazaci-pro ... i-popruhy/
osobně už nic kovovýho používat nebudu, kromě velký zimy, kdy lana na navijáku zamrzají a lámou se
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.