Stránka 1 z 1
Výf. systém plus favo zapalování
Napsal: pát dub 21, 2006 17:11
od Pája
Nahodil sem na moji 1,7 karb tyhle dvě věcičky a hádejte co se stalo. Zrychlení z nuly na sto se o vteřinu zhoršilo. Prima ne? Spotřeba šla subjektivně dolu. Nenapadá tady někoho co by mohlo bejt špatně?

Napsal: pát dub 21, 2006 18:12
od Pšenda
Co třeba nastavení průběhu předstihu atd.. V tom bych hledal problém.
Napsal: pát dub 21, 2006 19:21
od VaSek
Ja mam vpodstate to same (bez 50tkoveho vyfuku). Aby byl ten rozdelovac alespon trochu provozovatelny musel jsem jednu z pruzin v rozdelovaci vymenit za mekkci z s120 a priblizne stejne predepnout. Tu druhou pruzinku jsem nastavil tak aby zacala zabirat nekde v polovine rozsahu regulace. Zakladni predstih 4-5 st. min to nejde jinak je nad volnobehem dira. Na LPG se to zda vpohode, na NAT95 to na 4000ot. zacne trochu klepat. Chci vyzkouset NAT98 a kdyz to bude v pohode tak na nej prejdu (mam jeste hlavu -0,5mm). Jinak mam z toho taky pocit, ze je to lenoch

Napsal: pát dub 21, 2006 19:59
od Pšenda
Ono provozovat motor 1700 na karburátoru a rozdělovači není zrovna sranda. Co jsme se s ním s Markem natrápili, než se nám to povedlo seřídit. Rozhodně je třeba zkrátit odstředivou regulaci předstihu v rozdělovači. Alespoň o 20 procent. Pak už by si to mohlo dát říct.
Napsal: pát dub 21, 2006 20:38
od Majo
no ja mam 50kovy vyfuk tiez, 1,7 karb motor tiez, akurat ten rozdelovac nemam(chvalabohu

), ale mal som tam podobny z Fiada 124 Spider a robilo to take nezmysly, ze som ho musel vyhodit. Teraz tam mam rozdelovac z Lady este s oknanovym korektorom bez podtlaku, regulacia neupravena, neskratena, origo pruzinky mierne doladene. Ako to chodi ste zrejme uz videli na videu (
http://ladaclub.szm.sk/videa/zrychlenie.part1.rar http://ladaclub.szm.sk/videa/zrychlenie.part2.rar - 10MB treba obe casti a winrar). Kazdopadne problemy s predstihom nemam ziadne, ide to ako ma, zakladny mam niekde na 7micke...
Napsal: ned dub 23, 2006 09:50
od čmelák
a mna vcera skaredo vyjebala 2102 z dvojitej do kopceka
je pravda ze tam sedel sam a ja som bol s celou rodinou ale aj tak
kua ved tam som vzdy daval favority a felicie skurvene oktavie a teraz?
hnila 02 ma vyjebala takym stylom ze som fakt nechapal

Napsal: ned dub 23, 2006 16:19
od Pool
Jaj to by si ma škaredo vyjebal Majo. Já tam mám 100 a ty už přes 120.

Napsal: ned dub 23, 2006 16:53
od Trevor
Pšenda píše:Ono provozovat motor 1700 na karburátoru a rozdělovači není zrovna sranda. Co jsme se s ním s Markem natrápili, než se nám to povedlo seřídit. Rozhodně je třeba zkrátit odstředivou regulaci předstihu v rozdělovači. Alespoň o 20 procent. Pak už by si to mohlo dát říct.
a oktorom rozdelovaci je rec z favorita alebo z lady ?
Napsal: ned dub 23, 2006 17:15
od Pšenda
Trevor píše:Pšenda píše:Ono provozovat motor 1700 na karburátoru a rozdělovači není zrovna sranda. Co jsme se s ním s Markem natrápili, než se nám to povedlo seřídit. Rozhodně je třeba zkrátit odstředivou regulaci předstihu v rozdělovači. Alespoň o 20 procent. Pak už by si to mohlo dát říct.
a oktorom rozdelovaci je rec z favorita alebo z lady ?
Samozřejmě z Lady. Dokonce ten nejstarší bez podtlaku.
Napsal: ned dub 23, 2006 17:58
od Trevor
Radsej som sa spytal aby to potom nevyzeralo blbo.
Ked som si kupil bezkontakt rozdelovac tak zesnka mi v kuse dristala motor 1,7. ja som to moc do uvahy nebral len som sa chcel ujistit ze to bude mat dlhu osku. No a na fakture je (kezde na rozdelovaci som ziadne oznacenie nenasiel)
21213370601020 - 21213 Rozdelovac bezkont.21073. Takze to asi bude mat nejake docinenia s 1,7. Odstredivka sa mi vidi ina ale objektivne to posudit nemozem kedze stary bol uz dost vybehany.
Napsal: pon dub 24, 2006 08:37
od Majo
Trevor, ja som sa s tym Tvojim rozdelovacom najcastejsie stretol pri modeli 21043, konkretne to bolo na motoroch 2103 osadenych karburatorom AXTEC a tymto bezkontaktom. Tak neviem, ale kdesi daval Marek obrazky, na ktorych bol motor 1,7 s rozdelovacom a karburatorom, mozno sa jedna o ten typ
