Stránka 1 z 2

diferak u 2107 - 4q, prevod?

Napsal: pát dub 21, 2006 12:18
od Zajda
Nevite nekdo jake se davaly diferencialy do 2107 4q? 3,9:1 nebo 4,1:1 ? a o kolik moc to jede pomaleji nez 2107 s 5q? a spotreba o co je vyssi? Naskytla se mi totiz 2107 - 4q s LPG za 15000Kc Lpg je stare asi 4roky? co vy nato ?

Napsal: pát dub 21, 2006 12:20
od Myso
Zajda píše:Nevite nekdo jake se davaly diferencialy do 2107 4q? 3,9:1 nebo 4,1:1 ?
4,1:1

Napsal: pát dub 21, 2006 16:51
od Pája
Já mám 2107 s 3,9kou a neřek bych, že jí někdo někdy měnil. Se 4q na dálky sem měl spotřebu 7,3L. Když sem nahodil 5q tak sem udělal i 6,5L na sto, ale maximálka se nezvíšila. Roztočil sem 4ku na cca 155 a když sem dal za 5, tak už auto zpomalovalo. Největší přínos je asi v pohodlí, jedeš kilo, motor točí lehce přes 3000 a slyšís jen vítr, kterej ti fouká přes ztvrdlý sametky u oken dovnitř vozu.

Napsal: pát dub 21, 2006 21:37
od Majo
obidva davali;) Co Vasil zachytil to tam buchol. Nikdy nevies co tam najdes...

Napsal: ned dub 23, 2006 11:27
od čmelák
najhorsi zvuk ma nasa 13tka pri 80km za hod na stvorku uplne strasny zvuk, preto jazdim 100-110 a vtedy pocujem symfonie motora okolo 4tisic a vtedy mam pocit ze mi nic nechyba :hello1: :happy8:

Napsal: ned dub 23, 2006 22:32
od Tomik
Majo píše:obidva davali;) Co Vasil zachytil to tam buchol. Nikdy nevies co tam najdes...
co by jsi cekal od negramotu?

Napsal: úte dub 25, 2006 06:26
od radek mb
Proč negramotu???

Napsal: stř dub 26, 2006 08:01
od Jozef Matuška
Je možne že idem 100 a otáčkomer mi ukazuje 3400 ot. 1300 motor, 4q a taká istá kamošová rýchlosť 100, 3800ot. motor aj diferenciál mám pôvodný, kecá otáčkomer?

Napsal: stř dub 26, 2006 12:22
od Trevor
Ja som mal na 4q 100km okolo tych 3800 a myslim ze tak by to malo byt

Napsal: stř dub 26, 2006 12:32
od Jozef Matuška
Tak neviem čim to bude asi tam fakt v CCCP namontovali čo do ruky chytili. S autami sme išli vedla seba, rovnaká rýchlosť, 4q, a otáčky rozdielne, tak asi mám zlý otáčkomer

Napsal: čtv dub 27, 2006 05:42
od Pája
Zjisti co tam máš za diferenciál a pak si můžeš otáčky poměrně přesně vypočítat.

Napsal: čtv dub 27, 2006 09:00
od Jozef Matuška
hod sem nieaký návod ako to zistím a vypočítam a idem na to. počty a prepočty niesu moja silná záležitosť.

Napsal: čtv dub 27, 2006 09:27
od Deli
Jozef Matuška píše:hod sem nieaký návod ako to zistím a vypočítam a idem na to. počty a prepočty niesu moja silná záležitosť.
kdyz trochu projdes forum, najdes ho tu nekolikrat ...

Napsal: čtv dub 27, 2006 10:07
od Pšenda
Jozef Matuška píše:Tak neviem čim to bude asi tam fakt v CCCP namontovali čo do ruky chytili. S autami sme išli vedla seba, rovnaká rýchlosť, 4q, a otáčky rozdielne, tak asi mám zlý otáčkomer
U ručkového otáčkoměru se někdy stává že ukazuje na jedné straně stupnice dobře, ale na druhé kecá. Není to nic divného.

Napsal: pát kvě 05, 2006 07:47
od Luděk Musil
Deli píše:
Jozef Matuška píše:hod sem nieaký návod ako to zistím a vypočítam a idem na to. počty a prepočty niesu moja silná záležitosť.
kdyz trochu projdes forum, najdes ho tu nekolikrat ...
Sice je to tu několikrát, ale jednou navíc už nemůže škodit:
1. zaklínovat auto, vyřadit, nezatahovat ruční brzdu
2. zvednout některé zadní kolo
3. namalovat křídou na plášť a na kardan čáru
4. zatočit kolem 10x a počítat, kolikrát se otočí kardan
5. výsledek vynásobit dvěma (nesmíme zapomenout, že točíme jen jedním kolem, proto otáčky kardanu jsou poloviční) a vydělit 10 (kolem jsme otočili 10x)
Takže: jestliže otáček kardanu bylo 19,5 - je převod diferenciálu 3,9.
20,5 otáčky znamená 4,1
21,5 otáčky znamená 4,3
22 otáček znamená 4,44
L.