Stránka 1 z 30
FUD: Lada v Evropě končí. Teda nekončí. Teda končí. Teda nevíme.
Napsal: čtv lis 08, 2018 23:57
od DJW
Lada to na Západe ‘zabalí‘! Nielen pre emisie.. Hrozí, že Lada na Západe celkom skončí. Dôvody sú hneď dva.
Tým prvým je nový
homologizačný cyklus WLTP, platný pre všetky nové autá predávané v EÚ od 1. septembra, ktorý zhoršuje emisné skóre ruských áut.
V súčasnosti sa tak už len dopredávajú skladové zásoby vozidiel, ktoré však museli byť prihlásené do zlomového dátumu.
Druhý dôvod súvisí s Daciou a je vážnejší. Tá, podobne ako Lada, patrí do aliancie Renault-Nissan a v Európe dokonale pokrýva lowcostový segment trhu. Pre Ladu tak neostáva veľa miesta. Najmä ak sa rumunskej značke extrémne darí. Na starom kontinente, mimo európskej časti Ruska, predáva približne 50 000 vozidiel mesačne.
Materský koncern sa tak rozhodol, že v Európe nebude ponúkať ďalšiu lacnú značku. Potvrdil to sám šéf Avto VAZu Yves Caracatzanis. Je teda možné, že predajne Lady na Západe čoskoro zatvoria.
https://auto.pravda.sk/magazin/clanok/4 ... re-emisie/
Je to pravda? Viete o tom niekto niečo?
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu
Napsal: pát lis 09, 2018 06:13
od Cory
Mne sa to nejak nezda... Posledne dodavky NIv dosli s DPF-kom, takze AvtoVaz sa podla mna nevzdava.
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu
Napsal: pát lis 09, 2018 07:16
od Georgius
Takybych to viděl na marketingový FUD od Renaultu, asi padají prodeje bo "moderní" chcíplé motory nikdo nechce
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu
Napsal: pát lis 09, 2018 08:18
od Liftback
Tak neviem, pri aute mám týždenne dvoch okukávačov, keď parkujem pri nákupných centrách alebo platím na pumpe, a to mám starší model, je to určite fake news a imperialistická propaganda
No ano, renaultu a dacii užrali dobre z koláčika a to niekoho nahnevá.
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu
Napsal: pát lis 09, 2018 15:02
od grafi2
možno si len autor prečítal na ladafóre príspevok o tom, že vesty nebudú (tak skoro)
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu
Napsal: pát lis 09, 2018 19:21
od marian2110
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu
Napsal: pát lis 09, 2018 20:16
od FOMA
Zatím bych v klidu zachoval paniku a vyčkal co bude. Především zda Vesta obdrží současnou homologaci, aby mohla být dodána, prodána a přihlášena nyní objednaná auta
Po technické stránce vesměs nevidím problém se splněním emisní normy. Pokud jej nesplní současná "atmosféra" neměl by být problém Lady osadit některými koncernovými motory, jež tuto normu splňují. Jasně nejspíš budou oturbené a na atmosféru můžem zapomenout - nedá se nic dělat
….ale Lada by aspoň v EU byla. Jako opravdu mnohem větší zlo vidím v eventuálním zaujetí postoje aliance Renault/Nissan jako ochranné ruky nad značkou Dacia. Bohužel zda Lada v EU bude nebo nebude rozhoduje aliance R-N nikoliv Avtovaz
Avtovaz se může snažit sebevíc, ale když pán R-N řekne ne, tak ne
….nicméně jako naději pro skalní příznivce v případě ukončení ofic. dovozců v DE a HU (potažmo SK) vidím cestu k Ladě v individuálním/šedém dovozu, který samozřejmě zde funguje. Avšak pořízení takového přibližovadla poněkud prodražuje, ….ale cesta i tak tudy povede nejspíš dále.
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu
Napsal: pát lis 09, 2018 20:36
od Dusan
Lada ma odbyt mimo EU. Tak ze to tu kludne moze zbaalit, hlavne ked renaul a spol kupili skoro vsetky akcie autovazu.
Aj ak by presli tieto motory homologizaciou tak len do roku 2019 a potom co?
Rusi nejako nejavia zaujem o novy motor, hlavne ked im ho netreba ze. T4eba ho len EU.
Otazka je ako dopadnu ty co si kupia ladu s nahradnimi dielmi. Lebo pre tych par aut sa tu podnikat neoplati lebo ich to neuzivi.
V kazdom pripade treba pockat, hold mate auta na objednavku, kazde je jed8necne
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu
Napsal: ned lis 11, 2018 18:13
od marian2110
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu
Napsal: ned lis 11, 2018 18:28
od valda1971
Zde poměrně slušný překlad :
Off-road LADA 4x4 nové generace, na níž AVTOVAZ pracuje, může způsobit zájem zahraničních motoristů. Společnost bude studovat možnou poptávku po automobilu v západní Evropě, řekl prezident AvtoVAZ Yves Karkatzanis.
Britská edice společnosti Autocar uvádí, že LADA obecně nemá žádné plány na rozsáhlý "návrat do Evropy". Důvodem je zpřísnění požadavků na ochranu životního prostředí v řadě zemí EU a nežádoucí konkurence se značkou Dacia, která je partnerem Renault v makroregionu. Podle společnosti Karkatzanis však ruská společnost "může diskutovat o tom, zda existuje zájem o specifické modely" - například nástupce LADA 4x4, který se očekává v roce 2022.
Dodáváme, že AVTOVAZ je samozřejmě přítomen na západoevropském trhu. Automobily LADA se prodávají zejména v Německu a Rakousku. V dubnu 2018 se na evropském trhu objevily nové modely LADA Vesta SW a LADA Vesta SW Cross. V Evropě jsou vozy k dispozici v konfiguracích Comfort a Luxe s 1,6-litrovým motorem, manuálními nebo automatickými převodovkami, specifikuje agentura AUTOSTAT. Oba nové modely byly certifikovány pro splnění bezpečnostních a ekologických požadavků EU. Zejména vozy splňují environmentální normy "Euro-6" (v Rusku, pravidla jsou "Euro-5"). Dříve LADA Vesta sedan vstoupil na evropský trh.
Vývoj vývozu je jednou z priorit společnosti AVTOVAZ. Jak bylo dříve uvedeno, v současné době jsou automobily LADA vyváženy do více než 30 zemí. Nejoblíbenější jsou rodiny LADA 4x4 a LADA Vesta, z nichž každý představuje v průměru 30% vývozu LADA.
Připomeňme, že na Mezinárodním autosalonu v Moskvě - 2018 AvtoVAZ představil konceptuální. V případě mezinárodní automobilové výstavy v Moskvě představil model AviaVAZ 2018 koncept Lada 4x4 s konceptem, který se může lišit od konceptu prezentovaného v MIAS.
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu
Napsal: ned úno 17, 2019 06:45
od Dusan
https://auto.pravda.sk/novinky/clanok/4 ... i-euro-6d/
Tak ma pdf ci nema? Pdf maju vecsinou motory s turbom....
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu
Napsal: ned úno 17, 2019 08:16
od hipoforlakus
Spytam sa ked pojdem pre auto.
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu
Napsal: ned úno 17, 2019 08:57
od FOMA
Jen pořád nechápu proč straší, že Lada stejně za 2 roky skončí. Vždyt současné modely Lady není problém osadit snad až na vyjímky všemi koncernovými motory. A od toho snad koncernové korporace jsou!? Vždyť kolik světových značek používá shodné motory a spousty dalších komponentů s ostatními. To že v EU Lada skončí samozdřejmě být pravda může. Nicméně důvod, že nebude plnit emisní normy by byl v tomto případě hodně laciný. Koncern by tak zcela odhalil svoji roli krkavčí matky a to by pro něj nebyla úplně nejlepší vizitka.
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu
Napsal: ned úno 17, 2019 09:26
od Vašátor
Dusan píše:
Tak ma pdf ci nema? Pdf maju vecsinou motory s turbom....
Jen bych rýpavě upřesnil:
PDF - Portable Document Format - souborový formát pro ukládání dokumentů od společnosti Adobe
DPF - Diesel Particulate Filter - filtr pevných částic, zachycující velmi jemné prachové částice z výfukových plynů dieselových motorů.
FAP - z francouzštiny Filtre a Particules - jen jiné označení pro filtr pevných částic
GPF - Gasoline Particulate Filter - filtr pevných částic pro benzínové motory, dle legislativy pro všechny benzínové motory s přímým vstřikem
Zda-li by mělo význam pro Evropský trh osazovat Ladu koncernovými motory je otázka. Prodeje nejsou nikterak velké a stavět tedy novou výrobní linku na osazování dalších motorů se nemůže vyplatit. Proto chápu, že raději na standartní motorizaci domontují filtr pevných částic, přeprogramují jednotku a hurá s tím do EU. O koncernové motory by na východě jistě zájem vůbec nebyl.
Re: Perspektivy a premiéry Avto VAZu
Napsal: ned úno 17, 2019 09:51
od Cory
Podla zmien v systeme vstrekovania, Lada nema GPF, resp. OPF (Otto particular filter), je to len druhy katalyzator. Ale este stale som nevidel novu Ladu nazivo.