Erikova 2105
Napsal: pon říj 08, 2018 19:57
Zdravím,
keďže som tu nový rád by som predstavil ďalšieho člena na fóre. Je to hnedá Lada 2105 s remeňovou 1.3. vyrobená v roku 1986. Auto som kúpil viac menej po dedovi ktorý ho chcel dať do šrotu a kupoval ho ako nové. Pri obhliadke bol problém s AC pumpou, a s malým výkonom. Prejsť Kľak bolo možné len na jednotke
auto skackalo a dusilo sa po pridaní plynu, cez 80km/h som ho nedostal vôbec. Mám ho zatiaľ 1,5 mesiaca no stihol som na ňom: zrepasovať a nastaviť karburátor, nastaviť ramienko, nový palec a veko rozdelovača, vymeniť tlmiče, sviečky, olej s filtrom (filter tam bol ešte československý sandrik
), vymeniť silentbloky stabilizátora za polyuretánové, decentne ho znížiť, navoskovať a obuť elektróny z BMW E30. Motor bol dosť lenivý ale stačilo na ňom jazdiť viac svižne a predbral sa k životu. Tachometrových 150 nie je problém, viac som zatiaľ neskúšal. Po tomto všetkom ho najviac trápi hrdza, zatuhnuté predné brzdové piestiky (už je to lepšie ako na začiatku) ,zrejme klepajúce ventily a zanedbané nápravy. Na zadok sa chystajú znovu polyuretány, avšak chlapík z ladadiely.eu mi akosi poslal len zbytky a vo výsledku sa sada skladá z 9 veľkých a 1 malého silentbloku, takže čakám na výmenu tovaru, ak vôbec nastane
.
Tiež sa chystám upraviť pôvodné tlmiče výmenou starého oleja za PP80, zrepasovať hlavu, namontovať budíky z 2103, a to by bolo na začiatok asi všetko
keďže som tu nový rád by som predstavil ďalšieho člena na fóre. Je to hnedá Lada 2105 s remeňovou 1.3. vyrobená v roku 1986. Auto som kúpil viac menej po dedovi ktorý ho chcel dať do šrotu a kupoval ho ako nové. Pri obhliadke bol problém s AC pumpou, a s malým výkonom. Prejsť Kľak bolo možné len na jednotke



Tiež sa chystám upraviť pôvodné tlmiče výmenou starého oleja za PP80, zrepasovať hlavu, namontovať budíky z 2103, a to by bolo na začiatok asi všetko
