AMT automaticka prevodovka od autovazu
Napsal: čtv srp 02, 2018 12:54
Od 19. februára 2013 spoločnosť AvtoVAZ spustila Lada Vesta s aktualizovanou automatizovanou mechanickou prevodovkou (AMT 2.0). Upravená prevodovka je inštalovaná iba na vozidlách s motorom 1,8. odborníci "Za kolesom" podarilo sa otestovať taký Vesta a porovnať AMT 2.0 s bežnou verziou.
Čo je odlišné od AMT 2.0 od bežnej verzie prenosu:
Časový posun z prvého na druhý a druhý na tretí sa zníži o 30%.
Zobrazí sa režim "Creep Mode" / CRAWL MODE je naprogramovaná funkcia funkcie AMT, ktorá vám umožňuje spustiť vozidlo vpred (poloha voliča A / M) alebo dozadu (R) bez stlačenia plynového pedála.
Bol tu "zimný režim". Používa sa na zaistenie bezpečného štartu vozidla na klzkom povrchu. "Zimný režim" vám umožňuje začať s prechodom z druhého prevodového stupňa.
Teraz o každom režime zvlášť.
O presune času
Krabica naozaj začala "kliknúť" rýchlejšie, je viditeľná aj pre laika.
Prepínací čas závisí od prenosu a od toho, ako silne vodič stlačí plyn. V priemere - mínus 30% v porovnaní s verziou "pred reformou". Napríklad bývalý robot strávil pri prechode z prvého do druhého počas jazdy "v tretej časti pedálu" 2,6 sekundy, nový - 1,8. Ak stlačíte "na podlahe", parametre sú 2,0 a 1,3 sekundy.
Krabica sa začala pohybovať rýchlejšie, nielen nahor, ale aj dole
Miznúce nepríjemné a nebezpečné oneskorenia, keď po plynulom poklese rýchlosti stlačíte plyn a elektronika na niekoľko sekúnd neváha, akú rýchlosť potrebuje na zapnutie.
Lada Vesta SW kríž s AMT 2.0Lada Vesta SW kríž s AMT 2.0
O práci "plazícího režimu"
Lada Vesta s režimom "Crawling" sa nepohybuje tak rýchlo ako autá s klasickou automatickou prevodovkou. Robot sa na chvíľu zamýšľa, potom pomaly začína prevádzať a až potom začne pohyb.
V režime "Plazenie" stroj začne premiestňovať motor do tanieri, ako keby sa neskúsený vodič ešte nenastavil na mechanickú skrinku.
Rýchlosť počas režimu "Plazenie" závisí od zaradeného prevodového stupňa. Prvý je 7-8 km / h, druhý - 14-15 km / h, vzadu - 5-6 km / h.
V kaši na miernom vzostupe je potrebné, podľa starého plánu, poháňať auto plynovým pedálom. Keď sa brzda uvoľní, automatika zapne prvú prevodovku pomalšie (vozidlo sa začne pohybovať dozadu), než na príkaz z plynového pedála.
O práci "zimného režimu"
Nie je k dispozícii samostatné tlačidlo pre zapnutie režimu "Zimné", musíte zapnúť druhú rýchlosť sami.
S plynovým pedálom v "zimnom režime" sa auto začína pohybovať s istotou.
Závery a poznámky
Volič prevodovky je rovnaký.
Zmeny sa stali viditeľnými takmer okamžite po začiatku pohybu.
S príchodom "plazivého" režimu sa vrátila otázka spojkového zdroja. Odpoveď na to poskytne čas.
Čas zrýchlenia na 100 km / h sa nezmenil.
Robot vo verzii 2.0 sa stal oveľa príjemnejším. Hlavné nedostatky krabice sú opravené, ale krabica stále stráca tak klasický automatický stroj, ako aj robot s dvoma spojkami a variátor. Nič nie je potrebné urobiť - to je konštruktívne.
Pripomíname, že na dokončenie AMT pred verziou 2.0 je potrebné blikať motor a AMT AMT. AvtoVAZ na tomto účte odpovedá takto:
Z technického hľadiska môžete urobiť reflash, ale potrebujete znovu motora. Na túto zodpovednosť môžete na svoju zodpovednosť kontaktovať predajcu, avšak v tomto prípade vozidlo prekračuje záručný servis.
Podľa vlastníkov (pozri komentáre k tomuto článku ) sú približné náklady na firmware AMT 2.0 od 2 000 do 5 000 rubľov.
https://translate.googleusercontent.com ... UG8i1RG-GA
https://xn--80aal0a.xn--80asehdb/car-de ... mt-20.html
Čo je odlišné od AMT 2.0 od bežnej verzie prenosu:
Časový posun z prvého na druhý a druhý na tretí sa zníži o 30%.
Zobrazí sa režim "Creep Mode" / CRAWL MODE je naprogramovaná funkcia funkcie AMT, ktorá vám umožňuje spustiť vozidlo vpred (poloha voliča A / M) alebo dozadu (R) bez stlačenia plynového pedála.
Bol tu "zimný režim". Používa sa na zaistenie bezpečného štartu vozidla na klzkom povrchu. "Zimný režim" vám umožňuje začať s prechodom z druhého prevodového stupňa.
Teraz o každom režime zvlášť.
O presune času
Krabica naozaj začala "kliknúť" rýchlejšie, je viditeľná aj pre laika.
Prepínací čas závisí od prenosu a od toho, ako silne vodič stlačí plyn. V priemere - mínus 30% v porovnaní s verziou "pred reformou". Napríklad bývalý robot strávil pri prechode z prvého do druhého počas jazdy "v tretej časti pedálu" 2,6 sekundy, nový - 1,8. Ak stlačíte "na podlahe", parametre sú 2,0 a 1,3 sekundy.
Krabica sa začala pohybovať rýchlejšie, nielen nahor, ale aj dole
Miznúce nepríjemné a nebezpečné oneskorenia, keď po plynulom poklese rýchlosti stlačíte plyn a elektronika na niekoľko sekúnd neváha, akú rýchlosť potrebuje na zapnutie.
Lada Vesta SW kríž s AMT 2.0Lada Vesta SW kríž s AMT 2.0
O práci "plazícího režimu"
Lada Vesta s režimom "Crawling" sa nepohybuje tak rýchlo ako autá s klasickou automatickou prevodovkou. Robot sa na chvíľu zamýšľa, potom pomaly začína prevádzať a až potom začne pohyb.
V režime "Plazenie" stroj začne premiestňovať motor do tanieri, ako keby sa neskúsený vodič ešte nenastavil na mechanickú skrinku.
Rýchlosť počas režimu "Plazenie" závisí od zaradeného prevodového stupňa. Prvý je 7-8 km / h, druhý - 14-15 km / h, vzadu - 5-6 km / h.
V kaši na miernom vzostupe je potrebné, podľa starého plánu, poháňať auto plynovým pedálom. Keď sa brzda uvoľní, automatika zapne prvú prevodovku pomalšie (vozidlo sa začne pohybovať dozadu), než na príkaz z plynového pedála.
O práci "zimného režimu"
Nie je k dispozícii samostatné tlačidlo pre zapnutie režimu "Zimné", musíte zapnúť druhú rýchlosť sami.
S plynovým pedálom v "zimnom režime" sa auto začína pohybovať s istotou.
Závery a poznámky
Volič prevodovky je rovnaký.
Zmeny sa stali viditeľnými takmer okamžite po začiatku pohybu.
S príchodom "plazivého" režimu sa vrátila otázka spojkového zdroja. Odpoveď na to poskytne čas.
Čas zrýchlenia na 100 km / h sa nezmenil.
Robot vo verzii 2.0 sa stal oveľa príjemnejším. Hlavné nedostatky krabice sú opravené, ale krabica stále stráca tak klasický automatický stroj, ako aj robot s dvoma spojkami a variátor. Nič nie je potrebné urobiť - to je konštruktívne.
Pripomíname, že na dokončenie AMT pred verziou 2.0 je potrebné blikať motor a AMT AMT. AvtoVAZ na tomto účte odpovedá takto:
Z technického hľadiska môžete urobiť reflash, ale potrebujete znovu motora. Na túto zodpovednosť môžete na svoju zodpovednosť kontaktovať predajcu, avšak v tomto prípade vozidlo prekračuje záručný servis.
Podľa vlastníkov (pozri komentáre k tomuto článku ) sú približné náklady na firmware AMT 2.0 od 2 000 do 5 000 rubľov.
https://translate.googleusercontent.com ... UG8i1RG-GA
https://xn--80aal0a.xn--80asehdb/car-de ... mt-20.html