Stránka 1 z 5
Opravy rezu po zimě
Napsal: úte dub 11, 2006 21:35
od ARMAN
Moc toho rezu neni ale se zeptam dopředu (ještě je brzo - včera sněžilo

)
Jak a čim to sundat (rez), čim to nejlepe pak zaplacat a přestřikat(stači koupit barvu (asi namichanou že?) ve spreji?)? Značky a pod ktery by mohli použit a jsou kvalitni jsou vitane
Mam nad zadnim kolem zamazany barvou rez ktery samozřejmě vylez a pak v kufru.
http://mujweb.cz/www/samarka/PICT1228.jpg
Prosim podle možnosti vysvětli polopatě
V "dotazech pro experty" se to zatim neprobralo.
Napsal: úte dub 11, 2006 22:36
od Little Red Riding Hood
obrousit na zdravej plech, zakitovat, přetřít antikorozní základovkou, dát pod barvu (tvůj odstín) - popřípadě přestříknout lakem..

Napsal: úte dub 11, 2006 23:54
od Tommel
Ja bych ještě k tomu dodal že je taky dobrý ten zdravej plech po obroušení natřít odrezovačem nebo jak se ten sajrajt přesně jmenuje

Napsal: čtv dub 13, 2006 13:39
od Brandy
Akorat bych dal nejdriv zakldovku a pak az kitovat. Takze obrousit na holy kov, odrezovac, zakladovka, tmel, plnic, vrchni lak.
Napsal: čtv dub 13, 2006 21:31
od Pool
Brandy píše:Akorat bych dal nejdriv zakldovku a pak az kitovat.
Přesně tak... k čemu je antikorozní barva na kitu? Copak kit koroduje?

Napsal: čtv dub 13, 2006 22:12
od Tomik
a pod kitem??? až se bude oloupavat,pujde to i s kitem
Napsal: čtv dub 13, 2006 23:30
od ARMAN
a obrousit čim? smrkovym papirem? jak hrubym cca?
Napsal: čtv dub 13, 2006 23:45
od Tommel
Tak na zdravej plech to brousit řekl bych co nejhrubšim a jak pak budeš brousit tmel tak hrubý až po ten nejhladší

Napsal: pát dub 14, 2006 05:34
od Pája
Já brousim kartáčem do vrtačky. Všude lítá ten rezavej sajrajt, ale je to mocná zbraň...
Napsal: pát dub 14, 2006 06:17
od Brandy
Pája píše:Já brousim kartáčem do vrtačky. Všude lítá ten rezavej sajrajt, ale je to mocná zbraň...
Jj, nebo rovnou flexou.
Tomik:
Olupovat se to nesmi. Kdyz je povrch odmasten, osusen, odrezen, v zivote se to neoloupe.
Napsal: pát dub 14, 2006 09:04
od denis
Já to obrousil a pak jsem chtěl valit základ, což mi nedoporučil ani jeden z lakýrníků. Na čistý plech kit, vybrousit, pak plnič opět přebrousit a lak. Bez plniče se ukázaly za rok-dva bubliny-kit je mírně porézní a přes něj to lezlo ven. Plnič to zafixuje a lak zapečetí.

Napsal: pát dub 14, 2006 11:38
od Tomáš
zásadně brousím flexou až na plech..pak použiju klasickou červenou základovku...pak tmelím a brousím a tmelím a brousím..pak plnič ,,nakonec buď lak nebo hrbatec....ono to stejně vydrží jen do další zimy

Napsal: pát dub 14, 2006 16:12
od Křečík Barbuška
Tomáš píše:zásadně brousím flexou až na plech..pak použiju klasickou červenou základovku...pak tmelím a brousím a tmelím a brousím..pak plnič ,,nakonec buď lak nebo hrbatec....ono to stejně vydrží jen do další zimy

Ano, takto jsem to praktikoval na žluťáku, ale tam jsem musel nějaké ty orezlé kusy kovu nechávat, aby byl na co uchytit tmel, každopádně po téhle zimě je žluťák najméně okvetlý co si pamatuji, asi to bude tím, že už došlo železo.
Napsal: pát dub 14, 2006 17:14
od Pool
Koko Loko píše:každopádně po téhle zimě je žluťák najméně okvetlý co si pamatuji, asi to bude tím, že už došlo železo.
Tmel nahrazuje železo? Takže dochází k postupnému odlehčování vozu...? Takže vlastně tunning...

Napsal: pát dub 14, 2006 17:58
od Tommel
Pool píše:Koko Loko píše:každopádně po téhle zimě je žluťák najméně okvetlý co si pamatuji, asi to bude tím, že už došlo železo.
Tmel nahrazuje železo? Takže dochází k postupnému odlehčování vozu...? Takže vlastně tunning...

No jo v dnešní době je moderní odlechčovat

ale teď se naskýtá otazka co je težší zda to železo co tam chybí a nebo ten tmel
