Dunivý zvuk při akceleraci
Napsal: pát čer 01, 2018 08:15
Ahoj,
Objevil se mi takový problém, stalo se to asi takhle... Předevčírem jsem nastartoval svého žigula 2103 a asi po dvou kilometrech se začal přidušovat a smrdět, tak jsem zastavil a zjistil, že mám filtrbox plný oleje, při zvýšení otáček to z hadice odvětrání stříkalo jako fontána zámeckých zahrad ve Versailles. Otevřel jsem odlučovač a ten byl čistý, odpojil jsem hadici, hadrem vytřel louži oleje a vrátil se domu, kde jsem zjistil, že mám úplně nerealný množství oleje v motoru, což mi bylo divný, protože jsem ho měnil před 500 kilometry. Když jsem ho upustil zjistil jsem, že je to cosi řidkého-olej s benzínem- cosi s konzistencí nafty. Tak jsem usoudil, že takové množství se mohlo do oleje dostal přes palivové čerpadlo. Vyměnil jsem membránu, olej, oba filtry, proplách karburátor benzínem a jel to vyzkoušet, ale žígo nedává plný výkon a při akceleraci se ozývá dost intenzivní dunění. Předesílám že jsem měl těch 500 zpátky úplně rozebraný motor, dával jsem tam nový pístní kroužky, čistil a lapoval ventily, seřizoval hladinu v karburátoru, atd. Takže to může nějak souviset i s tím... Díky za rady.
Objevil se mi takový problém, stalo se to asi takhle... Předevčírem jsem nastartoval svého žigula 2103 a asi po dvou kilometrech se začal přidušovat a smrdět, tak jsem zastavil a zjistil, že mám filtrbox plný oleje, při zvýšení otáček to z hadice odvětrání stříkalo jako fontána zámeckých zahrad ve Versailles. Otevřel jsem odlučovač a ten byl čistý, odpojil jsem hadici, hadrem vytřel louži oleje a vrátil se domu, kde jsem zjistil, že mám úplně nerealný množství oleje v motoru, což mi bylo divný, protože jsem ho měnil před 500 kilometry. Když jsem ho upustil zjistil jsem, že je to cosi řidkého-olej s benzínem- cosi s konzistencí nafty. Tak jsem usoudil, že takové množství se mohlo do oleje dostal přes palivové čerpadlo. Vyměnil jsem membránu, olej, oba filtry, proplách karburátor benzínem a jel to vyzkoušet, ale žígo nedává plný výkon a při akceleraci se ozývá dost intenzivní dunění. Předesílám že jsem měl těch 500 zpátky úplně rozebraný motor, dával jsem tam nový pístní kroužky, čistil a lapoval ventily, seřizoval hladinu v karburátoru, atd. Takže to může nějak souviset i s tím... Díky za rady.