Sprint Mnichovo Hradiště 2018
Napsal: úte kvě 15, 2018 21:11
Pokud se mi podaří dojet na sraz (nejsem pánem svého času) mám na hrbu letošní sprintíky. Pojedou se na 400m, atrakce se bude konat v časovém rámci daném programem vyhlášeném při zahájení srazu na části nám pronajmuté plochy viz. přiložený obrázek. Do konečných výsledků se bude každému jezdci zvlášť započítávat lepší čas z prvních dvou měřených jízd. Časy z dalších jízd budou sice evidovány, ale do konečných výsledků nebudou zahrnuty. Jednotlivé rozjížďky bude možno absolvovat samostatně či ve dvojici. Jízda více než dvou vozidel je nepřípustná! Jezdec má za povinnost dbát pokynů startujícího, nevjíždět na trať bez jeho svolení, při jízdě si hlídat svoji stranu, nevjíždět do trasy soupeře nebo mimo zpevněnou plochu a po projetí cíle bez zbytečného prodlení zastavit vůz s ohledem na bezpečnost svou, soupeře a časoměřiče v cíli. Tedy žádné smyky, rotace apod. ! Po obratu se jezdec vydá k časoměřiči kterému sdělí identifikační údaje, kubaturu a na oplátku se mu od něj dostane informace o zajetém času. Časoměřič pak vydá pokynu k návratu do prostoru startu. Odjezd od časoměřiče bude probíhat poklidně bez kvílení gum a podobných projevů přemotivovanosti.
Novinkou bude jak velice dobře vymyslel Radek MB rozdělení dle obsahů motorů na tři skupiny. První 1200 - 1300, druhá 1500 (i 1452) a výše, myšleny jsou seriové motory. Třetí skupina pak upravené vozy jako třeba závodní speciály či Lady s motory jiných značek případně zástavby předohrabích motorů VAZ do Lad staré řady. Nikomu nebudu lézt pod kapotu takže očekávám, že majitel 2101 či 2102 s 1,7 se přizná ... stejně to bude poznat dle času .
K sobě potřebuji, ale člověka co bude pracovat na startu. Zatím je "přihlášen" Radek (Pátrač), ale víme, že je na srazu v permanenci takže by bylo fajn kdyby se přihlásil i někdo jiný. Nehlašte se všichni, ale aspoň někdo.
Každý soutěžící se sprintu účastní na své vlastní riziko, odpovědnost a je povinnen dbát své osobní bezpečnosti a bezpečnosti ostatních.
Děkuji za pozornost a přeji příjemnou zábavu.
Novinkou bude jak velice dobře vymyslel Radek MB rozdělení dle obsahů motorů na tři skupiny. První 1200 - 1300, druhá 1500 (i 1452) a výše, myšleny jsou seriové motory. Třetí skupina pak upravené vozy jako třeba závodní speciály či Lady s motory jiných značek případně zástavby předohrabích motorů VAZ do Lad staré řady. Nikomu nebudu lézt pod kapotu takže očekávám, že majitel 2101 či 2102 s 1,7 se přizná ... stejně to bude poznat dle času .
K sobě potřebuji, ale člověka co bude pracovat na startu. Zatím je "přihlášen" Radek (Pátrač), ale víme, že je na srazu v permanenci takže by bylo fajn kdyby se přihlásil i někdo jiný. Nehlašte se všichni, ale aspoň někdo.
Každý soutěžící se sprintu účastní na své vlastní riziko, odpovědnost a je povinnen dbát své osobní bezpečnosti a bezpečnosti ostatních.
Děkuji za pozornost a přeji příjemnou zábavu.