Stránka 1 z 1

Rozdílné požadavky kladívkového a bezkontaktního zapalování

Napsal: pon dub 10, 2006 05:50
od Pája
O víkendu sem to tam šoupnul(rozdělovač, cívka, zapalovací jednotka, všechno made in favorit (díky Marku)). Původní sem nechal svíčky(nějaký L15y nebo co, sou tam vodjakživa) a vysokonapěťový kabely. Takže se chci zeptat, jestli bude vhodnější koupit nějaký nový kabely(např. měděný) a nějaký lepčí svíčky. Jo a bude tam pasovat sada kabelů pro Favorita, nebo sou jinak dlouhý? Předem děkuji za odpovědi našim expertům :wave:

Napsal: pon dub 10, 2006 07:57
od Myso
kable z fava ti pasuju, ale tusim iba z karbecu, striekacka mala kratsi ten stredovy. yo a mozes si dovolit aj lepsie sviesky, ja jazdim bosch super4

Napsal: úte dub 11, 2006 05:43
od Pája
A myslíš, že jsou lepší, než Brisky? V čem?

Napsal: úte dub 11, 2006 06:31
od Myso
Pája píše:A myslíš, že jsou lepší, než Brisky? V čem?
ehm. konkretne od obycajnych sviecok su lepsie v tom ze maju 4 kontakty namiesto 1.
ako znacka to teda neviem, pouzivam ich len preto ze ich kamaratovi v servise vyhodili z corolly po 7tis. km zevraj tam nepatria... no ja sa nestazujem :mrgreen:
predtym som nejaku dobu jazdil na BOSCH 2kontaktnych, tie zase kamarat nasiel niekde v pivnici, stav a povod neznamy, tiez spokojnost :mrgreen:

Re: Rozdílné požadavky kladívkového a bezkontaktního zapalov

Napsal: úte dub 11, 2006 06:57
od VaSek
Pája píše:O víkendu sem to tam šoupnul(rozdělovač, cívka, zapalovací jednotka, všechno made in favorit (díky Marku)). Původní sem nechal svíčky(nějaký L15y nebo co, sou tam vodjakživa) a vysokonapěťový kabely. Takže se chci zeptat, jestli bude vhodnější koupit nějaký nový kabely(např. měděný) a nějaký lepčí svíčky. Jo a bude tam pasovat sada kabelů pro Favorita, nebo sou jinak dlouhý? Předem děkuji za odpovědi našim expertům :wave:
Kabely delaji slusne v Tesla Blatna, jsou vhodne nejen pro elektronicke zapalovani ale i pro LPG. Mam je v aute a funguji 8) :D
http://www.tesla-blatna.cz/cs/zapalovac ... 88#results
Svicky od Brisku jsou myslim dostatecne kvalitni, pro neupravene motory L15YC, pro upravene motory a provoz na LPG jsou mozna vhodnejsi studenejsi L14YC. Samozrejme vyhovi i spousta dalsich svicek od zahranicnich vyrobcu, ale nemam duvod je testovat.

Napsal: stř dub 12, 2006 08:23
od Marek
Při volbě tepelné hodnoty svíčky je potřeba zohlednit případnou změnu kompresního poměru. Pokud je na motoru úprava kompresního poměru (např. snížená hlava), je třeba podle toho upravit tepelnou hodnotu svíčky. Čím vyšší kompresní poměr, tím studenější svíčky.