Stránka 1 z 2
vyskakujici 4ka u 5q
Napsal: sob dub 08, 2006 16:14
od Zajda
Sem dneska volal na jednu 21073i a mimo jine mi clovek povidal, ze je tam nejaky problem s prevodovkou ze 4ka ma chut vyskocit, ci tak nejak, ze jsou tam spatne asi nejake perka! Prevodovku sem jeste rozebranou nemel, tak se ptam nejakeho znalce, co by tam mohl byt za problem? A jeste povidal neco ze je tam nova hlava, ale nevim proc, protoze by mel met najeto kolem 70tis, tak proc by nekdo menil hlavu ?
Napsal: sob dub 08, 2006 16:31
od Nulašestka
No tak na tohle pozor.Aby v té převodovce nebylo ozubení týden před pohřbem.Může být už v háji,nojo,ale jde to postupně,takže teď vyskakuje čtyřka,za týden pětka a do půl roku všechny dopředné stupně...

(myslím jako ozubení u synchronů,kde to vlastně drží ten zařazený kvalt)Sám jsem měl tu čest s něčím podobným,naštěstí jsem se toho včas zbavil...jinak ty pětikvalty stojí oproti čtyřkvaltům celkově za prd...

Ale může to být i jiná blbost jak řiká,jenže žejo...
A s tou hlavou těžko říct,proč by někdo dával novou,kdyžtak ji stačí srovnat a udělat sedla ventilů...nic proti,ale nějak se mi to nelíbí tady tohle...kolik za to chce?
Napsal: sob dub 08, 2006 17:02
od Zajda
no chce za to 18tis. prave nevim jestli se na to mam vubec jezdit divat, je to nekde v Bohumine ci kde ode mne asi 150km! a kdyby ta prevodovka byla mrtva? Kolik by stal repas? Ja bych se do toho asi nepustil tak maximalne vydelat a dat zpet

Napsal: sob dub 08, 2006 18:07
od Trevor
Bud praskol ten pruziaci kruzok co dotlaca lozysko a teda aj hriadel na ktorej je 4q synchron alebo su ohoblovane zuby na tej hriadeli pripadne synchronizacnej spojke ale to som este nevidel vzdy si to odniesla hriadel alebo koleso.
Napsal: sob dub 08, 2006 19:23
od Majo
bezna vec.
na kazdej 5q prevodovke zacne po ubehnuti urciteho poctu km vyhadzovat 4ku. Je to spossobene tym, ze tam rusi davaju prilis tenky pruziaci kruzok(medzi skrinu prevodovky a spojkovy kos). Staci ho vymenit za hrubsi(napr. z Poloneza), alebo tam dat jednoducho dva starsie.
Robil som to uz tolkokrat ze to ani nespocitam a vzdy so 100 percentnou uspesnostou...
Napsal: ned dub 09, 2006 11:44
od Zajda
Majo píše:bezna vec.
na kazdej 5q prevodovke zacne po ubehnuti urciteho poctu km vyhadzovat 4ku. Je to spossobene tym, ze tam rusi davaju prilis tenky pruziaci kruzok(medzi skrinu prevodovky a spojkovy kos). Staci ho vymenit za hrubsi(napr. z Poloneza), alebo tam dat jednoducho dva starsie.
Robil som to uz tolkokrat ze to ani nespocitam a vzdy so 100 percentnou uspesnostou...
Tazke by to nemela byt tak hrozna zavada! tak to su rad! Skocim se na to auto v tydnu podivat a kdyz se mi bude libit mozna i koupim

A jeste mam si na neco dat pozor u 1.7i cka? Co tam umira vic treba nez u 06ky
Napsal: ned dub 09, 2006 20:16
od Trevor
No ta prevodovka je tak do 100korun a mozno ani to nie tazko povedat . U motora je to uz tazsie. Niektore cidla stoja okolo 300 a niektore aj 3000 podla toho ze co. Ja to mam v pivnici v krabici a zatial sa mi to nepokazilo nic

Napsal: ned dub 09, 2006 21:30
od Majo
hej, ja to mam v dvoch krabiciach na povale a tiez sa mi este nic nepokazilo

Teda ak neratam ze niekto utrhal kable od snimaca rychlosti na prevodovke
oproti 06 by sa tam nemalo nic navyse nejak naramne kazit
Napsal: pon dub 10, 2006 07:12
od Myso
na 21073i oproti 2106 sa viac kazi kasna, takze treba dobre popozerat podlahu a nosne casti

Napsal: úte dub 11, 2006 20:34
od Zajda
tak sem se na toho "krasavce" byl divat, tos

cekal sem neco jineho za 18 tis. spodky dveri pohnile, prahy pohnile, ze spodu kdybych vzal srubovak tak urcite proletim na nekolika mistech! Pod kobercem sama rez! Lak sice pekny ale na spouste mistech odpryskly treba kousek 10x10cm nevim proc! Motor jel pekne,jelikoz ma novou hlavu!Tos kdyby to nekdo chtel nafotil jsem i neco,poslu fotky!Ale dle me to za to nestoji

¨Jo jeste ta 4ka vyskakuje a vyfuk pohnily!ale pry to ma jen 51tis km a mel to duchodce,ktery s tim pry skoro nejezdil,ale vubec se mi to nezdalo!

Jeste bylo k tomu spousty dilu ani nevim jakych nedival sem se

A pry s cenou by slo neco udelat!
S clovekem s bazarku (mel tam jen asi 10aut) sem resil proc je to tak pohnile! a ze pry asi (coz si myslim i ja) tyto modely maji horsi plecharinu! Stara dobra 2106ka

No nic budu hledat dal!!! Ale asi 06ku nebo 03ku

Napsal: stř zář 15, 2010 15:17
od dvk
Ahoj, dovolím si oživit tohle zapadlé téma. Po dnešní cca 40km sportovní jízdě mi začla vyskakovat čtyřka. Může mi prosím někdo potvrdit, o jaký pružný kroužek zmíněný výše se jedná ? Je to díl 2101-1701038 ?

Napsal: stř zář 15, 2010 15:20
od JmJ
to bude on, pripadne nejaky krouzek pobliz

kazdopadne tim, ze tam treba dva, uddelas vlastne jen takovy docasny hotfix problemu, kterym treba u me byl ojety ptrstenec a vidlicka, takze se 4. kvalt nepodarilo poradne doradit. a vlozenim dvou krouzku se zabranilo posunu hridele, takze to uz nevyskakovalo. asi rok a pul nebo 2. pak zacalo

Napsal: stř zář 15, 2010 16:13
od vintera
prosím poraďte, mám 5 Q převodovku u které občas vypadne zařazená 1 i při mírném rozjezdu (jakoby nebyla zařazená) . Občas vypadne i 3. Jednička a trojka nevypadly nikdy v tahu. Trojka vypadla při přejezdu nerovností, anebo současném brždění motorem nebo při slabším nedotlačení řadící páky po puštění spojky. Po opětovném zařazení již OK. Nební to mýma nešikovnýma rukama, protože to dělá každému šoféru. Při řazení 1 a 3 byl pocit jakoby dráha páky byla krátší než u 2 a 4řky. U 2. 4 a 5. rychlosti nikdy žádný problém.
Trochu hučí, má tak 160 tkm, synchrony OK. Nemám s 5 Q moc zkušeností, měl jsem pouze 4 Q a u těch i při 300tkm nic nevyskakovalo.
Napsal: stř zář 15, 2010 16:27
od Luděk Ondrůch
dvk píše:Je to díl 2101-1701038 ?
Ano, je to on.
Napsal: stř zář 15, 2010 16:36
od dvk
Děkuji.