Oprava komplet Hlavy a rozvody
Napsal: ned pro 17, 2017 18:58
Co vše lze na hlavě vyměnit? Když už to budu rozdělávat? Ventily, vodítka gufera chápu, pružinky ? Měnit nebo nechat?
Hydroštely chápu, těsnění hlavy taky... To vše cenově unesu...
Co dál? Chci dělat i rozvody, prý hydronapínák moc nevydrží, dám nový... Řetěz? Jak se pozná v jakým je stavu? Ty vodiče řetězu? Jsou plastové u MPI? Daj se nahradit ťemi staršími kovovými pogumovanými?
Na co si dát pozor?
Nějaký ložiska???
Chci nechat přeměřit tlak oleje... To čerpadlo a ventil se mění či opravuje?
Nutno podotknout že motor zkusil svý, předchozí majitel mu dopřával moc oleje, hydroštely odešli při 70000km potrubí popraskalo, jel na 3 válce, výkonem zrovna nevyniká...
Nevadí mi když tam padne 10000kč hlavně že bude chvíli klid a jistota...
Jinak šlape, ale voda je špinavá, v oleji šedý povlak na víčku, startuje vždy vpohodě, jen když sám zdeche nedrží pak volnoběh...
Rozvody rachotí pouze v určitých otáčkách, cca 2300-2800. Teda myslím že to jsou rozvody...
Olej uniká na předním víku motoru, asi gufera klikovky...
Opravy se nebojím, radši to budu dělat sám než to někomu svěřit... Čas v zimě bude...
Nechci aby se tu popisoval postup, ten je tu na fóru popsán dobře, jen prostě typy co všechno když už to bude rozdělaný... Auto má asi 87tkm
Hydroštely chápu, těsnění hlavy taky... To vše cenově unesu...
Co dál? Chci dělat i rozvody, prý hydronapínák moc nevydrží, dám nový... Řetěz? Jak se pozná v jakým je stavu? Ty vodiče řetězu? Jsou plastové u MPI? Daj se nahradit ťemi staršími kovovými pogumovanými?
Na co si dát pozor?
Nějaký ložiska???
Chci nechat přeměřit tlak oleje... To čerpadlo a ventil se mění či opravuje?
Nutno podotknout že motor zkusil svý, předchozí majitel mu dopřával moc oleje, hydroštely odešli při 70000km potrubí popraskalo, jel na 3 válce, výkonem zrovna nevyniká...
Nevadí mi když tam padne 10000kč hlavně že bude chvíli klid a jistota...
Jinak šlape, ale voda je špinavá, v oleji šedý povlak na víčku, startuje vždy vpohodě, jen když sám zdeche nedrží pak volnoběh...
Rozvody rachotí pouze v určitých otáčkách, cca 2300-2800. Teda myslím že to jsou rozvody...
Olej uniká na předním víku motoru, asi gufera klikovky...
Opravy se nebojím, radši to budu dělat sám než to někomu svěřit... Čas v zimě bude...
Nechci aby se tu popisoval postup, ten je tu na fóru popsán dobře, jen prostě typy co všechno když už to bude rozdělaný... Auto má asi 87tkm