Je vlhká ...
Napsal: pát črc 21, 2017 10:26
Ahoj,
omlouvám se za provokační dvoj/(či více-)smyslný nadpis, ale potřebuji, aby si to pár lidí přečetlo.
Máme leta letoucí v nájmu garáž z třicátých let, sedma se tam vešla "na pohodu", s desítkou člověk musí dávat pozor aby mu těch několik centimetrů kolem zrcátek vyšlo, navíc je dole svahem pod úrovní terénu, takže když to zasněží tak je cestou svahem nahoru docela psina.
Dokud pečoval "řádný hospodář" OPBH (=nedělal nic), tak bylo vše OK, ale před pár lety někdo dostal "chytrý" nápad rozkopat chodník při stěně garáže, která je do terénu a od těch dob je to vlhký jako prase. Zkoušeli jsme všechno možný - ventilační díra, sušit ventilátorem, větrat co to šlo, reklamovat u stavební firmy, reklamovat u správce - nic nepomohlo. V rámci rezignace začala destítka parkovat venku a nějak jsme problém ve víru dalších povinností nechali "vyhnít".
Pokud nakonec koupíme "obrauto" - Vestu nebo Tipo, tak je to bezpředmětné, protože vzhledem k jejich šířce bych musel pořídit navigační systém z MIRu, abych se do díry dostal (navíc dobráci při rekonstrukci vyměnili staré betonové čtverce s vyčnívajícími kamínky za propadající se nestylovou zámkovou dlažbu, která klouže), protože představa, že couvám z kluzkého svahu šíkmo tak, abych se s přesností na 1 cm a několik úhlových stupňů trefil dovnitř mi přijde fakt už moc (a to disciplína "couvání na list papíru" se u náš provozuje déle, než jsem na světě).
Kdybychom ale pořídili "malé auto", t.j Kalinu Cross, teoreticky by se tam mohla vejít. A tak se v rámci poklábosíme ptám - existuje nějaké rozumné řešení opravy garáže, nebo je lepší utéct ? Nějaká brutální "vnitřní" izolace ? Něco jako bakelitová dóza na potraviny ?
Příklady nerozumných leč jistě funkčních řešení:
a) garáž zbourat
b) garáž zbourat a postavit novou
c) udělat komplet izolaci za 700-1000 tisíc korun
omlouvám se za provokační dvoj/(či více-)smyslný nadpis, ale potřebuji, aby si to pár lidí přečetlo.
Máme leta letoucí v nájmu garáž z třicátých let, sedma se tam vešla "na pohodu", s desítkou člověk musí dávat pozor aby mu těch několik centimetrů kolem zrcátek vyšlo, navíc je dole svahem pod úrovní terénu, takže když to zasněží tak je cestou svahem nahoru docela psina.
Dokud pečoval "řádný hospodář" OPBH (=nedělal nic), tak bylo vše OK, ale před pár lety někdo dostal "chytrý" nápad rozkopat chodník při stěně garáže, která je do terénu a od těch dob je to vlhký jako prase. Zkoušeli jsme všechno možný - ventilační díra, sušit ventilátorem, větrat co to šlo, reklamovat u stavební firmy, reklamovat u správce - nic nepomohlo. V rámci rezignace začala destítka parkovat venku a nějak jsme problém ve víru dalších povinností nechali "vyhnít".
Pokud nakonec koupíme "obrauto" - Vestu nebo Tipo, tak je to bezpředmětné, protože vzhledem k jejich šířce bych musel pořídit navigační systém z MIRu, abych se do díry dostal (navíc dobráci při rekonstrukci vyměnili staré betonové čtverce s vyčnívajícími kamínky za propadající se nestylovou zámkovou dlažbu, která klouže), protože představa, že couvám z kluzkého svahu šíkmo tak, abych se s přesností na 1 cm a několik úhlových stupňů trefil dovnitř mi přijde fakt už moc (a to disciplína "couvání na list papíru" se u náš provozuje déle, než jsem na světě).
Kdybychom ale pořídili "malé auto", t.j Kalinu Cross, teoreticky by se tam mohla vejít. A tak se v rámci poklábosíme ptám - existuje nějaké rozumné řešení opravy garáže, nebo je lepší utéct ? Nějaká brutální "vnitřní" izolace ? Něco jako bakelitová dóza na potraviny ?
Příklady nerozumných leč jistě funkčních řešení:
a) garáž zbourat
b) garáž zbourat a postavit novou
c) udělat komplet izolaci za 700-1000 tisíc korun