Stránka 1 z 2

Hlava válců

Napsal: ned črc 16, 2017 16:47
od Hajnej
Zdravím , dělal jsem těsnění pod hlavou a nechal jsem si hlavu udělat , teď když se řídím rozvody na rysky a po otočím motorem o čtvrt otáčky tak se mi potká 2 válec a čtvrtý ventil . Neví nikdo co stim?

Re: Hlava válců

Napsal: ned črc 16, 2017 16:53
od Luděk Musil
Řekl bych, že nemáš správně nastavený rozvod :idea:
Stáhni všechny seřizováky na doraz dolů, aby se Ti neotvíraly ventily a znovu a pořádně zkontroluj, že když je klika na 0 stupňů tak je i kolo na vačce důlek proti značce :idea: . L.

Re: Hlava válců

Napsal: ned črc 16, 2017 19:56
od Hajnej
Risky mám jak nahoře tak dole srovnané. Spodní jsem srovnal podle risky na ozubenem kolečku a výlisků na bloku. Mám hydrošteli a ty nevym jak stáhnout na minimum.

Re: Hlava válců

Napsal: ned črc 16, 2017 21:17
od Cory
Posunute kolesi na vacke? Je to jednorada retaz? Ta ma v kolese vyrezy a moze sa stat, ze to zalizis opAcne

Re: Hlava válců

Napsal: pon črc 17, 2017 08:50
od Hajnej
Skusim ale jestli se nemilim tak ty výřezi jsou každý jinak široký. A má to jednoduchý řetěz.

Re: Hlava válců

Napsal: ned pro 03, 2017 17:14
od Mara
Mam vedle sebe 2 hlavy valcu, jednu z nivy 1.7i a druhou z 1.6. a at koukam jak koukam tak bez vacky mi prijdou zhruba stejne. Je to mozne a zamenitelne (dat v pripade potreby z 1.6 na 1.7)?

Re: Hlava válců

Napsal: ned pro 03, 2017 17:42
od Luděk Musil
Pokud je to hlava SPi bez hydra - tak jsou (víceméně) stejný. L.

Re: Hlava válců

Napsal: ned pro 03, 2017 18:12
od Cory
Aj hydrohlava je rovnaka resp zamenitelna...do urciteho roku

Re: Hlava válců

Napsal: ned pro 03, 2017 21:16
od Mara
Diky, je to 1.7spi takze dobre. Vypada to teda na stejne ventily a vse kolem nich, i svody vyfukove maji stejne prumery. Plati to i pro tu vacku, ty jsou stejne taky? Ta 1.6 uz je odepsana.

Re: Hlava válců

Napsal: ned pro 03, 2017 21:24
od Cory
SPi hlavy maju 2 stifty na sacom kolektore navyse, je vyztuzena, nižšia o 1,8mm, mensi spalovaci priestor, ventily rovnake, vacka ma ine casovanie a zdvih sacich ventilov. Pozor, vačky k hydroštelom maju charakteristiky rovnake ako SPi vakcky, ale su ine.

Re: Hlava válců

Napsal: ned pro 03, 2017 21:48
od Mara
Takze tak jednoduche to neni, i kdyz vypadaji skoro stejne. Necham z ni asi teda jako zalozni ventily a pruziny, jestli by kdy byly potreba. Uz jsem z ni zabral 10 hlavnich sroubu na 1.7, co jsem tady nekde vycetl, ze jsou bytelnejsi :)

Re: Hlava válců

Napsal: pon pro 04, 2017 05:19
od Cory
A co sa stalo s hlavou?

Re: Hlava válců

Napsal: pon pro 04, 2017 05:56
od Mara
Neni s ni nic, jen budu delat tesneni pod ni, na te 1.7i. Pustil se olej do chladici kapaliny pozvolna, tak se to tesneni zkusim naucit vymenit. K tomu ucelu jsem sundal hlavu z 1.6, co mam auto na rozebrani a dily a zjistuju co se z ni muze nekdy hodit a jak se co dela. Vacka a nejake vahadla ale na te rozebirane nive jsou "olitane" asi i olejem neresenym, jak jezdila jen k lesu. Taky mam koupene gufera ventilu a treba by se hodilo je vymenit, i kdyz to z vyfuku nejaka zvlastni krize neni. Mozna to jsou gufera puvodni (asi 150 000), ale nevim a taky nevim zivotnost gufer.

Re: Hlava válců

Napsal: úte pro 12, 2017 12:55
od Majo
Nikto tu nenapisal to napodstatnejsie!

Hydrostely sa musia postlacat po GO hlavy na doraz. Musia sa z hlavy vymontovat a postlacat vo zveraku kazdy jeden na doraz(s citom samozrejme, nie s metrovou trubkou). Je totiz mozne, ze sa stvrty ventil zafrezoval hlbsie a hydrostel ho drzi otvoreny.

Re: Hlava válců

Napsal: ned pro 17, 2017 23:13
od Mara
Tak si kompletuju celou hlavu i se svody atd. abych to za tu svoji jen prohodil a mohl jezdit i udelat gufera a podobne.
Jenze mi prodejce davneji neodhadnul tesneni pod svody a sani a prodal mi zrejme k Mpi - a to je mi dost na nic. "Na sani nejsou kruhy ale takove spiše šišky. Bylo by nahouby, kdybych ty volne mista v šiškach zaplnil motorovym tmelem zase dokulata?"
Zatim jsem to naskladal na stare tluste tesneni z 1.6tky, přišlo mi jeste docela pouzitelne a funkcni.