Servisní služba Benziny
Napsal: úte čer 20, 2017 12:10
V hořické Benzině zmizely přenosné tlakové nádobky pro huštění pneu a byl instalován nový systém huštění kombinovaný s vysavačem interiérů vozidel .
Nevím, zda by bylo vhodné pověsit za koule konstruktéry nebo instalatéry těchto "zařízení". Ale nejspíše příslušníky obou profesí.
Proč ... Chcete-li si dohustit pneu, musíte počkat až si ten před Vámi vyčistí interier, což obvykla trvá dlouho. Potom přijedete ke kompresorové stanici předkem, dohustíte přední kola, musíte se otočit a zajet zadkem a hustit zadní kola.Nejenže na jedno najetí je krátká hadice, kterou musíte podtahovat pod vozem a zpět uvolňovat hadici váznoucí tu za výfuk, tu za zástěrky a vepředu za čepy řízení . Chceteli při huštění vidět na tlakoměr musíte se dostat do téměř akrobatické polohy . To, že koncovka hadice Vám nezřídka vypadne z ventilku nebo uchází je už jen drobný detail.
Po dotazu u obsluhy mi bylo sděleno ,že o tom vědí a že si takto stěžuje každý druhý motorista.
Můj dotaz: Je tomu tak ještě jinde než v Hořicích ?
Nevím, zda by bylo vhodné pověsit za koule konstruktéry nebo instalatéry těchto "zařízení". Ale nejspíše příslušníky obou profesí.
Proč ... Chcete-li si dohustit pneu, musíte počkat až si ten před Vámi vyčistí interier, což obvykla trvá dlouho. Potom přijedete ke kompresorové stanici předkem, dohustíte přední kola, musíte se otočit a zajet zadkem a hustit zadní kola.Nejenže na jedno najetí je krátká hadice, kterou musíte podtahovat pod vozem a zpět uvolňovat hadici váznoucí tu za výfuk, tu za zástěrky a vepředu za čepy řízení . Chceteli při huštění vidět na tlakoměr musíte se dostat do téměř akrobatické polohy . To, že koncovka hadice Vám nezřídka vypadne z ventilku nebo uchází je už jen drobný detail.
Po dotazu u obsluhy mi bylo sděleno ,že o tom vědí a že si takto stěžuje každý druhý motorista.
Můj dotaz: Je tomu tak ještě jinde než v Hořicích ?