Stránka 1 z 1

chcípá

Napsal: pon dub 03, 2006 10:14
od Lukáš Effenberger
tak exprti.. nastartuju dědovu laděnku... v pohodě chytne na první pokus... jedu od garáže, rovinka, motor pracuje bez problému, jedu na kruháč, ostrá zatáčka vlevo, sešlápnu spojku a motor chcípne než stačim zařadit... a vždycky se mi to stane zanedlouho po nastartování při průjezdu silnější zatáčky při přeřazení... za jízdy to nastartuju a zbytek cesty je v pohodě... co s tim? všechno je vyčištěný, benzin je ready, mazání O.K., svíčky nový... fakt nevim...motor neřve, nerachotí.. prostě pravidelně chvilku po nastartování bez mě známý příčiny zhasne..

Napsal: pon dub 03, 2006 17:01
od Tomáš
no pokud je na kraurátoru ekonomizer..tak je to přesně ten jev kdy nefunguje pneuventil..takže to zdechá na volnoběh..stačí buď propojit na přímo nebo sehnat novej ventil...pokud je to karbec bez ekonomizeru tak bych to viděl na špatnou hladinu bezínu v plovákové komoře....ale chce to vidět

Napsal: pon dub 03, 2006 20:34
od Vašátor
Co je to za typ Lady?

Napsal: pon dub 03, 2006 22:31
od Tomik
toto se mi stavalo na 1500 motoru,byla tam praskla podtlakova membrana na karbecu,a nebo to muže bejt tim spinacem na karbecu,nejdřiv to zkus propojit na primo jak psal tomas

Napsal: úte dub 04, 2006 12:33
od Lukáš Effenberger
Vašátor píše:Co je to za typ Lady?
1500 r.v. 77.. O.K. díky chlapi my se na to s dědou mrknemea dám vědět

Napsal: sob dub 08, 2006 21:59
od j.cernak
Tomáš píše:no pokud je na kraurátoru ekonomizer..tak je to přesně ten jev kdy nefunguje pneuventil..takže to zdechá na volnoběh..stačí buď propojit na přímo nebo sehnat novej ventil...pokud je to karbec bez ekonomizeru tak bych to viděl na špatnou hladinu bezínu v plovákové komoře....ale chce to vidět
Ja mam podobny problem.Prejavuje sa to tak, ze niekedy motor na volnobeh bezi v pohode aj studeny bez sytica a inokedy na volnobehu zdochyna aj ked je motor zohriaty.Ide ako sa mu chce.
Ako zistim ci ten ekonomizer tam mam?
Mam 2105 1,3 r.v. 86.
Akakolvek rada pomoze

Napsal: ned dub 09, 2006 10:25
od Trevor
Pri tiahle plynu je mikrosipinac (na karburatore samozrejme), a hned vedla skrtutky volnobehu je zapojena hadica. Na blatniku oproti karburatoru je pneumaticky ventil. Na blatniku vedla posilnovaca brzd je cierna krabicka.

Napsal: ned dub 09, 2006 17:33
od Tomáš
j.cernak píše:
Tomáš píše:no pokud je na kraurátoru ekonomizer..tak je to přesně ten jev kdy nefunguje pneuventil..takže to zdechá na volnoběh..stačí buď propojit na přímo nebo sehnat novej ventil...pokud je to karbec bez ekonomizeru tak bych to viděl na špatnou hladinu bezínu v plovákové komoře....ale chce to vidět
Ja mam podobny problem.Prejavuje sa to tak, ze niekedy motor na volnobeh bezi v pohode aj studeny bez sytica a inokedy na volnobehu zdochyna aj ked je motor zohriaty.Ide ako sa mu chce.
Ako zistim ci ten ekonomizer tam mam?
Mam 2105 1,3 r.v. 86.
Akakolvek rada pomoze
na 2105 je ekonomizer vždycky..vede k němu hadička se sacího potrubí přez pneuventil...a to vše je napojený na mikrospínač na karburátoru a černou řídící jednotku někde na podběhu se čtyžma vývodama...zkouška ekonomizeru je dobře popsaná v knize od Tůmy...kapitola 2105..pokud ji nemáš tak to tady popíšu

Napsal: ned dub 09, 2006 21:44
od j.cernak
Tomáš píše:
j.cernak píše:
Tomáš píše:no pokud je na kraurátoru ekonomizer..tak je to přesně ten jev kdy nefunguje pneuventil..takže to zdechá na volnoběh..stačí buď propojit na přímo nebo sehnat novej ventil...pokud je to karbec bez ekonomizeru tak bych to viděl na špatnou hladinu bezínu v plovákové komoře....ale chce to vidět
Ja mam podobny problem.Prejavuje sa to tak, ze niekedy motor na volnobeh bezi v pohode aj studeny bez sytica a inokedy na volnobehu zdochyna aj ked je motor zohriaty.Ide ako sa mu chce.
Ako zistim ci ten ekonomizer tam mam?
Mam 2105 1,3 r.v. 86.
Akakolvek rada pomoze
na 2105 je ekonomizer vždycky..vede k němu hadička se sacího potrubí přez pneuventil...a to vše je napojený na mikrospínač na karburátoru a černou řídící jednotku někde na podběhu se čtyžma vývodama...zkouška ekonomizeru je dobře popsaná v knize od Tůmy...kapitola 2105..pokud ji nemáš tak to tady popíšu
Uz som ho nasiel.
Skusal som to spojit napriamo- odpojil som hadicky z pneuventila a spojil som ich.Ked skusal na tom jazdit,zdalo sa mi,ze to ide este horsie.
Tu knihu nemam.Bol by rad keby si popisal ako ten ekonomizer otestovat...

[ Added: pá duben 14, 2006 1:58 pm ]
Tomáš píše:
j.cernak píše:
Tomáš píše:no pokud je na kraurátoru ekonomizer..tak je to přesně ten jev kdy nefunguje pneuventil..takže to zdechá na volnoběh..stačí buď propojit na přímo nebo sehnat novej ventil...pokud je to karbec bez ekonomizeru tak bych to viděl na špatnou hladinu bezínu v plovákové komoře....ale chce to vidět
Ja mam podobny problem.Prejavuje sa to tak, ze niekedy motor na volnobeh bezi v pohode aj studeny bez sytica a inokedy na volnobehu zdochyna aj ked je motor zohriaty.Ide ako sa mu chce.
Ako zistim ci ten ekonomizer tam mam?
Mam 2105 1,3 r.v. 86.
Akakolvek rada pomoze
na 2105 je ekonomizer vždycky..vede k němu hadička se sacího potrubí přez pneuventil...a to vše je napojený na mikrospínač na karburátoru a černou řídící jednotku někde na podběhu se čtyžma vývodama...zkouška ekonomizeru je dobře popsaná v knize od Tůmy...kapitola 2105..pokud ji nemáš tak to tady popíšu
Prosim ta popiste niekto ako otestovat ten ekonomizer

[ Added: ne duben 16, 2006 10:55 pm ]
Aha,.. tak odpovede sa asi nedockam. :crybaby: