Stránka 1 z 16
LADA OKA - BA3 1111
Napsal: stř kvě 18, 2005 23:46
od spunt
Taky u se dělá pekelně dlouho. Semtam se dá sehnat i na české annonci dokonce s českýma papírama. Proč je odstrkována do ústraní...?
Napsal: pát kvě 20, 2005 12:41
od Jiri
nevím jestli se sem kdy normálně dovážela, je to takový divný auto:-))
http://www.oka-club.ru/techinfo/troe.htm
a je to i s porovnáním:-)
takovyhle auto me nejak neoslovi... at se jmenuje fiat 500, 600, 126, tico, matiz, smart.. nebo oka:-))) nevim jake dalsi nakupni tasky se jeste delaji. to porovnavane subarko.. hmm alespon ma nahon na vsecky 4:-)
Re: LADA OKA - BA3 1111
Napsal: ned kvě 22, 2005 14:57
od Flipper Tom
spunt píše:Taky u se dělá pekelně dlouho. Semtam se dá sehnat i na české annonci dokonce s českýma papírama. Proč je odstrkována do ústraní...?
oka není až tak lada, vyrábí ji KAMAZ a mám furt pocit že je to oprásklý diahatsu curoe. s ladou má společný snad jen to že má půlku motoru ze samary
Napsal: úte kvě 24, 2005 10:39
od spunt
kapanek neumim rusky, takze z toho nicmoc nemam. Vim, ze se to vyrabi v KAMAZu a ze to ma pul motoru ¨ze Samary a da se s tim jezdit za 4 litry, coz jsem v tom testu nenasel... A co OKA2 ? Já vim, je to malá sranda, ale mama nechce kormidlovat žigo. Vyrábí se i ta OKA 2 nebo je to jen hudba budoucnosti?
Napsal: úte kvě 24, 2005 16:32
od Flipper Tom
hudba budoucnosti - jak je u tatarů obvyklé
Napsal: čtv kvě 26, 2005 12:43
od Jarda
Vzhledově ta OKA2 vypadá hezky, ale pidiautíčka nemám rád. Kdo si dnes může dovolit sporťáka pro hlavu rodiny, pidíautíčko pro krk, který tou hlavou otáčí, a MPV na dovolené? Já teda ne.
Spotřeba 6,4 při 90? 6,4 mi žere Lada 2110 a to zpravidla jezdím rychleji. To je úsporné jak tříválcová Fábie
. Aktivní i pasivní bezpečnost - ani 5 * při srážce s větším autem nepomůže. No záporů by se našlo mnoho, obzvláště když malá auta s useklým zadkem považuji za nepraktická.
Napsal: ned zář 04, 2005 17:41
od spunt
Musím se pochlubit. Napsal jsem anglicky mail do ZMA - Zavod malolitraznych avtomobilov či jak ta zkratka je. Vyrabi se to v Tatarstanu, OKA2 by mela seriove zacit vyjizdet, koncem roku, nebo do jara 2006. Cena noveho vozu OKA - tak klasicka se pohybuje od 2700 USD! Nesplnuje to ovsem EURO 3 a tak se to tu neda prihlasit. Jeden cas si to sem púar nadsencu vozilo a s jednim jsem si psal. Je s tim naprosto spokojenej a ma to od roku 1993. Sppotrebu spocital na 4-5 litru, pokud to moc nehnal. Jede to udajne i 120, kdyz se clovek snazi.
Napsal: ned zář 04, 2005 18:14
od Flipper Tom
pěkný
Napsal: úte zář 13, 2005 07:41
od Jiri
) proc ne..maly auto do mesta za slusnou cenu.... kdyby stalo 90 000 novy..neni co resit a matyskove za dvojnasob at si jdou lehnout:-)))
bohuzelnevim jak by to snaselo moji olovenou nohu na dalnici-))) (s100 s tim nemela problemy, lada 1200 taky ne, ale to me krotila spotreba...))
Kdyz neni zajem ze strany vyrobce to vyvazet...proti tomu se neda nic delat.
Krtkovo autíčko (Lada OKA)
Napsal: pon bře 27, 2006 07:53
od Patrac
Proběhl víkend a s ním i dlouhodobě plánovaná akce. Jel jsem s Luďkem do Strakonic za účelem nákupu auta. Po příjezdu na místo jsem byl v první pohledu velice zklamán. Autíčko budilo opravdu dojem krtkova autíčka po zásahu zlého kluka a jeho kladiva. Pak přišel výčet jeho neduhů: "tady chybí to jinde ono tohle nefunguje tam to upadlo tohle mi poničili." Prostě žalostný stav. Luděk to jel projet asi 500 m a při vystupování jeho tvář nezářila nadšením. Přesto že po motorické stránce se auto zdálo v solidním stavu, jeho výkonu to neodpovídalo. Od té chvíle jsem se stal řidičem já. Při nastupování mi jako poslední info bylo sděleno že auto prakticky nebrzdí ( zavzdušněné brzy) Na dotaz na co to jezdí následovala blesková odpověď : " NA BENZIN." S dotazem upřesnění nám bylo sděleno že: " to jezdí na to co se vytáhne z vrakovaných aut....." no nic po chvíli jsem si zvykl na delší řazení a ve snaze zjistit jak auto jede jsem ho trochu protáhl. výsledek žalostný autu se vůbec nechtělo jet. Naštěstí už blikala kontrolka paliva a tak následovala návštěva benzinky. Po chvíli přemýšlení auto dostalo NAT 95. cca 18 L a nádrž byla plná !!! při odjezdu z benzinky resp asi po 500 m se chod motoru ještě zhoršil. auto přestávalo táhnout. Co se ale stalo v zápětí mi vyrazilo dech došlo asi k promísení paliva a propláchnutí trubek, načež autíčko začalo poslušně jít za plynem po chvíli jsem se rozhodl zjistit co v tomhle malém ďáblíku vězí. Luděk se mi ztrati ve zpětném zrcátku auto bez problémů akcelerovalo až na 110 km/h a jeho jízdní vlastnosti se zlepšily a tato tendence měla setrvalý stav jak první den při cestě do Českého Krumlova ( ahoj Ctirade díky za ubytování a za super večer) tak druhý den při cestě do Brna. Co dodat. Je potřeba se na auto podívat proklepnout ho a doladit pár věcí. Seřídit motor, brzdy prostě to co by udělal každý po nákupu auta. Celkový dojem?? : auto je výborné když se mu člověk bude tak měsíc po odpoledních resp po chvílích věnovat, odmění se mu komfortní pocitem z jízdy, solidníma jízdníma vlastnostma a především malou spotřebou. A teď otázka do kvízu co myslíte že to je za autíčko?? Luděk dodá fotky. Původně mělo toto auto zůstat v anonymitě, ale rozhodli jsme se sem dát fotky stávajícího stavu a pak to jak auto bude vypadat po měsíci práce ( asi ve dvou lidech)
Napsal: pon bře 27, 2006 11:16
od dusin
Vim co to je,ale nepovim,páč by to bylo vůči ostatnim nefér.Byl sem skoro u zrodu této myšlenky v Luďkově hlavě.
Napsal: pon bře 27, 2006 11:20
od Tommel
Tak to jsem zvědavej co to bude
Napsal: pon bře 27, 2006 11:37
od Brandy
No vzhledem k tomu, ze je to v sekci hranata rada, bych cekal neco hranateho.
Bingo!! pozn moderátora P.
Napsal: pon bře 27, 2006 11:48
od JmJ
Brandy píše:No vzhledem k tomu, ze je to v sekci hranata rada, bych cekal neco hranateho.
Bingo!! pozn moderátora P.
jasne. hranate krtkovo auticko
Napsal: pon bře 27, 2006 12:10
od Rafan
Tak to jsem tedy zvedav a napjat jak struna jak to vypada!