Časování vačky 1,7i na motorech 1200-1600
Napsal: stř kvě 04, 2016 16:25
Ahoj všichni ladiči co nespokojí nikdy se sérií ,
mám menší nejasnost v nastavení vačky 1,7Spi na mém motoru 2103.
Po zástavbě vačky do motoru následovalo přetryskování Solexa 21073 s kontrolou bohatosti lambda sondou(větší trysky 110/125),ale stále to nějak není ono...ne že by to jelo špatně,tacho 0-100 za necelých 13s to dá,jen se to nechce moc točit,tak kolem 6000ot/min. je absolutní konec-zase o to lepší je to dole v nižších otáčkách,auto už skoro jde a na trojku ve 20km/h za to vezme jak traktor.
Pro doplnění:rozdělovač mám bezkontakt Nivu 1,7(rozsah 24 stupňů),zákl předstih 8 stupňů,kompresi asi 9,8:1 a již zmíněný Solex.
Rozvod mám na značkách tzn.série(i díky stavitelnému vačkovému kolu-díky Corymu ).
Jde mi o to jestli má smysl zkusit vačku přečasovat-zpozdit vůči klice a přibližně o kolik nebo schánět jinou s delším časováním a jinou plností vačky.
Díky za případné rady a zkušenosti,odezvu rád sdělím,nejsem tajnůstkář.
Mikeš.
mám menší nejasnost v nastavení vačky 1,7Spi na mém motoru 2103.
Po zástavbě vačky do motoru následovalo přetryskování Solexa 21073 s kontrolou bohatosti lambda sondou(větší trysky 110/125),ale stále to nějak není ono...ne že by to jelo špatně,tacho 0-100 za necelých 13s to dá,jen se to nechce moc točit,tak kolem 6000ot/min. je absolutní konec-zase o to lepší je to dole v nižších otáčkách,auto už skoro jde a na trojku ve 20km/h za to vezme jak traktor.
Pro doplnění:rozdělovač mám bezkontakt Nivu 1,7(rozsah 24 stupňů),zákl předstih 8 stupňů,kompresi asi 9,8:1 a již zmíněný Solex.
Rozvod mám na značkách tzn.série(i díky stavitelnému vačkovému kolu-díky Corymu ).
Jde mi o to jestli má smysl zkusit vačku přečasovat-zpozdit vůči klice a přibližně o kolik nebo schánět jinou s delším časováním a jinou plností vačky.
Díky za případné rady a zkušenosti,odezvu rád sdělím,nejsem tajnůstkář.
Mikeš.