Stránka 1 z 1

*Samara se dusi a chcipe na 3 a 4 stupeň při plnym plynu :(*

Napsal: stř bře 22, 2006 22:51
od ARMAN
HELP! Samara se dusi a chcipe na 3 a 4 stupeň při plnym plynu, na 1 a 2 ne(aspoň se mi to nepovedlo) a na 5 jsem se ani nedostal :(

3x mi motor chcip uplně, i po přerazeni postupně na nižši stupně(brzdil motorem při pokusu ho udržet při životě) a stejně chcip - po tom co jsem naplno/do podlahy šlap(při normalni jizdě) na 3 nebo 4 stupni, nejdřiv se to projevuje jakymsi nepravidelnym silnym škytanim a pak uplnym chcipnutim.
Nešlo nastartovat ještě při jizdě hned potom co to chciplo ani ihned po zastaveni ale stačilo vypnout zapalovani na cca půlminuty a nastartoval zas jak hodinky.

Posledni dobou mi při sešlapnuti naplno při předjižděni nebo podobně motor se choval nějak lehce nejistě neboli lehouničce žaškytal a pak se rozjel jak ma(tohle nebylo když jsem ji kupoval před půlrokem vůbec). Nebylo to nějak strašny tak jsem se ani neptal, myslel že to přejde samo :cry:
Před 2 tydny byl měnen olej za Madit SL10-40 + benzinovy a olejovy filtr. Předevčirem jsem čistil svičky.

Na autě je 85000 a nemam tušeni co se měnilo, opravovalo nebo čistilo do teto doby :(

S lampičkou v ruce jsem před pulhodkou tak nějak okouk motor a okolo, nikde stopy po benzinu(byli měneny benzinove hadičky spolu s filtrem-diky Hadzinovi) ani v nadměrnym množstvi po oleji.

Su uplny amatér v autech tak prosim o rady schopne pochopeni mou mysli :oops: :)

Napsal: čtv bře 23, 2006 07:07
od Luděk Musil
Tipoval bych na nějakou závadu karburátoru ..... nějakou ucpávající se trysku nebo kanálek. L.

Napsal: čtv bře 23, 2006 10:29
od ARMAN
Existuje nějaky navod jak se čisti s obrazkama nebo tak? ..jestli to neni nějak zvlašť složity :oops:

Napsal: čtv bře 23, 2006 11:33
od Wolf
ARMAN píše:Existuje nějaky navod jak se čisti s obrazkama nebo tak? ..jestli to neni nějak zvlašť složity :oops:
Existuje :D zkus ukecat nekoho z Prahy, aby se Ti na to podival. Ale jinak bych se jeste pred tim podival na svicky, mnohdy se takto projevuje velka vzdalenost mezi kontakty (doufam, ze jsi svicky necistil pilnikem :) ), ale k mereni by jsi mel pouzit merku. W.

Napsal: čtv bře 23, 2006 14:34
od ARMAN
Hm.. tak jsem tam dnes vlez, odmontoval čistič vzduchu... a čuměl na to jak puk :shock: :lol: je tam tolik toho co odpojovat! dyt' to pak nedam dohromady :mrgreen: :oops:
Z vnějšiho pohledu zadni komora byla cela černa od oleje co občas vlitne do čističky jinak je to španělska vesnica..
Pak jsem to zas všechno dal zpět jelikož je to na dyl, nastartoval a jel se projet jestli to bude blbnout dal, po prvnich 100 metrů to lehce poškubavalo na 3ku ale moc jsem netlačil jelikož ještě motor nebyl zahřaty. Ale pak jsem vyjel na volnějši a přimějši cestu a jak jsem nezkoušel tak nic nebylo :? prostě zmizelo. Jezdil jsem cca 20 minut, pořadně ji protah plice a otačky a ani naznak.

Mezi kontakty jsem měřil je tam 0,6mm

našel jsem v angličtině jak čistit karburator
http://www.zsiguli.hu/muszaki/musz_szam ... to_en.html
tady jsou i obrazky jak se sundava
http://www.zsiguli.hu/muszaki/pitecus_kabi_en.html

Napsal: pát bře 24, 2006 19:21
od dmatej
Možná se ti někde chytla vlhkost a pak to vyschlo. Občas se to stane. Ale asi by bylo dobrý zkontrolovat seřízení - komplet.

Napsal: pát bře 24, 2006 19:29
od Brandy
Kazdopadne rozebrat a vycistit karburator neni na skodu. A neni to ani tak slozity.

Napsal: úte bře 28, 2006 14:27
od ARMAN
Tak se mi škytani(lehke) neodeznělo uplně a dost mě to rozčiluje, takže tipujete karburator? Sundat a nějak ho vyčistit jo?

Jsou tam natažena lanka plynu a myslim podcucu, musi se pak nějak seřizovat nebo stači pak byvoko zatahnout?