Stránka 1 z 5

co hrozi, ak dam silnejsiu baterku?

Napsal: stř bře 22, 2006 14:47
od gogo
samozrejme mam na mysli rovnakeho typu, cize 12V.

1, Cize co ak dam do lady miesto origo 55 Ah nejaku 75 Ah????
2, Rovnaky princip len u felicie, namiesto 44 Ah dam zigulacku 55 Ah?

Hrozi mi odchod nejakej suciastky? Laicky si myslim, ze pokial je poistkova skrina a rozvody v poriadku, tak nehrozi nic, ale radsej sa spytam......

dik.

Napsal: stř bře 22, 2006 14:52
od Little Red Riding Hood
u těch baterek je rozdíl jen v kapacitě( aspoň doufám)..

Napsal: stř bře 22, 2006 14:52
od Brandy
Poskodit se snad nemuze nic. Akorat se muze stat, ze to nebude altik schopen dobijet.

Napsal: stř bře 22, 2006 17:24
od čmelák
myslim ze akurat budes moct dlhsie trubit blikat svetlami (alebo tvoje deti) ako obvykle

Napsal: stř bře 22, 2006 17:45
od Richard Novotný
Kapacitu ničím nenahradíš.Kdysi ve Š1000 MB jsem měl 125Ah z vejtřasky a zima mi nic neříkala.

Re: co hrozi, ak dam silnejsiu baterku?

Napsal: stř bře 22, 2006 17:51
od Tomáš
gogo píše:samozrejme mam na mysli rovnakeho typu, cize 12V.

1, Cize co ak dam do lady miesto origo 55 Ah nejaku 75 Ah????
2, Rovnaky princip len u felicie, namiesto 44 Ah dam zigulacku 55 Ah?

Hrozi mi odchod nejakej suciastky? Laicky si myslim, ze pokial je poistkova skrina a rozvody v poriadku, tak nehrozi nic, ale radsej sa spytam......

dik.
osobně ti doporučuji použít 55Ah já měl i 65Ah...vcelku bez problémů...akorád musíš jezdit delší tratě aby ti to altík dokrmil...je to vcelku jedno....jedno,ale není a tady nikdo nezmínil...zajímalo by mě jak tam tu 75Ah baterku narveš...já tam tu 65 měl už na doraz a jestli se nepletu tak 75 je ještě v fous větší...takže nevím nevím...a navíc žigul má kontakty + a - naopak než klasika

Napsal: stř bře 22, 2006 18:00
od Pája
Problém je v hmotnosti. Občas se stalo, že praskalo to lože baterky a nebo i podběh ve svárech.

Napsal: stř bře 22, 2006 18:04
od Tomáš
Pája píše:Problém je v hmotnosti. Občas se stalo, že praskalo to lože baterky a nebo i podběh ve svárech.
hm vidíš to je taky pravda ..to zas bude nějaký to kilečko navíc...i 55AH se pěkně pronese cestou domů na nabíječku :lol:

Napsal: stř bře 22, 2006 19:59
od Roman
Aku len chces, aj ked si tam das 150 Ah absolutne nic sa nestane. Bludy o tom ze ju nedobijes si nevsimaj. Jedine obmedzenie je rozmer.Ked ti to nebude dobijat, dokazes dlhsie v pripade nutnosti ist na baterku. Ked ti to bude dobijat, tak sa ti dobije, mozno jej to bude trochu dlhsie trvat, ale dobije sa.

Napsal: stř bře 22, 2006 22:47
od Ctirad Vyskočil
Taky v tom vidím jenom problém rozměru.
Vozím ve Favoritu taky 55ku místo 44ky a to už dlouhá léta.Je sice fakt,že se někdy nemusí dobít při couračkách,ale stalo se mi to zatím jenom jednou,že bych jí musel dávat na nabíječku proto,že jsem jí vycoural.A to bylo popojíždění jen do krámu a podobně(do 5 km) a to po dobu několika měsíců.Stačí,aby jel člověk párkrát kolem 25 km a je to zase v pohodě.

Napsal: čtv bře 23, 2006 07:22
od denis
Altík dokáže dát tolik, že natlačí i tu 100Ah baterku. Nestane se vůbec nic, jen budeš moct déle startovat aniž bys ji vymlátil, ovšem s tím umístěním je to fakt.

Napsal: čtv bře 23, 2006 07:48
od gogo
dik za nazory. Hlavne za tie vecne.

Napsal: čtv bře 23, 2006 09:07
od Pavel04
Minulou nedeli sem vesele nesl do auta 60 AH a hle, opravdu jsou ty kontakty opacne, at sem delal co sem deal, nemoh sem ji zaopojit, protoze ty kontakty sou opravdu opacne :wink: . Takze si budu muset udelat desi minusovej kabel abude tam v pohode. Teda tam je nejaka vybehana 40 :cry: , takze se na jetou sedesatku uz celkem dost tesim, ale ono to nakonec uz bude jedno... Uz byva i nad nulou, takze tak behem dvou tydnu dam benzinu na startovani vale :twisted: .

Napsal: čtv bře 23, 2006 09:24
od Tomáš
jjo už mockrát sem přemýšlel co má žigul naopak od standardu....třeba zapalování na levo...obrácený ty kabely byterky....

Napsal: čtv bře 23, 2006 09:29
od LukasJachim
Ja mam v 2107cce baterku 75Ah z Renaulta. Vesla se tam uplne nadherne, v provozu nijak nevadi (naopak, kdyz mi odesly uhliky, ani sem si toho nevsiml), akorat sem musel dat delsi kabel na kostru kvuli otocenym kontaktum. Absolutne zadny problemy s tim nejsou...