Stránka 1 z 2
Zástavba rádia a reproduktorů. (NIVA)
Napsal: úte úno 23, 2016 20:29
od jenkys33
Zdravíčko, snažil jsem se tu hledat ale marně. Koupil jsem si Nivu ale není tam ani káblík od rádia. Sám se do toho moc hrnout nechci jen bych si rád vybral vlastní repráky s rádiem a zadal to někomu k montáži. Proto by mě tak zajímalo co za rozměr repra snesou dveře, kolik je tam na co místa a jakou hudbu v Nivce vlastně máte vy.
Re: Zástavba rádia a reproduktorů.
Napsal: úte úno 23, 2016 21:29
od Mara
Ahoj, minuly tyden jsem delal zastavbu radia. Jsem na to teda sel metodou pokus/omyl, ale radio ma nekdy nozovou pojistku:) O dratech radia jde na netu vycist. Zapojil jsem na radiu 3 dratky. Cerveny a zluty spojil jako + modry nechal volny a asi zbyl cerny -. To jsem natahl na + a - zasuvky u popelniku a dal mezi to natvrdo vypinac, at nemam cerny odber na vypnutem aute nebo at hudba hraje i bez klicku (maze se ale pamet radia, ale to mi nevadi). Repro se da rozvezt libovolne. Je to ale jen osobni postup a odbornik by to urcite resil nejak spravne
Re: Zástavba rádia a reproduktorů.
Napsal: úte úno 23, 2016 22:38
od jenkys33
Já chci trochu lepší rádio a repráky. Sám se do toho pouštět nechci. Rád bych to měl přes pojistky a tak. Jen se bojím jak to bude s tím když bych potřeboval někde nutně brodit.
Re: Zástavba rádia a reproduktorů.
Napsal: stř úno 24, 2016 06:37
od Mara
Jinak myslim zluty drat by sel do spinacky a pameti by drzelo. Auta mivaji okruh nekolika zarizeni na 1 pojistku, tak ta zasuvka by mozna pojistce s radiem odpovidala, ale to se tu da nekde vycist o pojistkach (ale to ti teda asi nekdo zapoji). Ridici jednotka je k brodeni u nivy "o dost" niz, nez radio a ta se asi taky umi vodou odporoucet. Leda by jsi pro radio obetoval kastlik spolujezdce, nebo mel suplikove vytahovaci radio. A repro mam treba v udelanych drevenych kisn'ach vzadu, to by jsi pri vode mohl zavesit vyse:), ale volne tezsi predmety v interieru je lepsi prikotvit.. A repro, jestli chces usetrit, tak na srotacich "lepsich" znacek poridis slusne, treba samotne vyskace a slusny stredobas. Ale odzkouset.
A vetsi repro potrebuje pevnou, lepe nerezonujici zakladnu a primereny objem vzduchu za reprakem, at se ma kmitani membrany o co oprit. Jinac muzou i dobre repro hrát húře.
Re: Zástavba rádia a reproduktorů. (NIVA)
Napsal: stř bře 02, 2016 20:07
od Blackygo
Zapojenie : cerveny staly plus kvoli pamati, zlty spinacka alebo rozopinatelne + ,cierny kostra, modry je remote (zopinanie externeho zosilovaca) po zapnuti radia
Re: Zástavba rádia a reproduktorů. (NIVA)
Napsal: čtv bře 03, 2016 21:58
od Majo
tak tu moc neporadime. Rozmer repra, ktory vojde do dvier bez uprav nikdy dobre hrat nebude(nevojdu tam ani 13ky) a ked si ochotny rezat, tak tam vojde prakticky cokolvek(ja mam 16cm). A ked si kupis nieco slusne a potom to das "niekomu" zapojit, tak to moze domrvit tak, ze to boli vyhodene peniaze.
Cize ak sa do toho nejdes pustat sam, tak idealne by bolo najst niekoho sikovneho, kto sa vyzna a bude to montovat a rovno pomoze aj s vyberom komponentov.
Re: Zástavba rádia a reproduktorů. (NIVA)
Napsal: úte srp 29, 2017 18:01
od Jardasonyx
Kluci.Ta svorka INT na spinaci skrince funguje v jake poloze klicku? V 0?Na jakou pojistku vede INT kabel a jake barvy? Radio se mi zapina z v 1 a to moc dobry neni.Mam rok 2014.
Re: Zástavba rádia a reproduktorů. (NIVA)
Napsal: úte srp 29, 2017 22:10
od Cory
Hmm...imobilizer mas v kluci, alebo ako privesok? Ak v kluci (imobilizer APS6), slo by spravit zapinanie radia na zaklade aktivacie/deaktivacie imobilizera
Re: Zástavba rádia a reproduktorů. (NIVA)
Napsal: stř srp 30, 2017 11:02
od Jardasonyx
Ahoj. Imobilizér mám na přívěsku a ještě není aktivovaný. Z důvodu toho že se nedoporučuje ho aktivovat kvůli bluetooth rádiím a mobilům, prej ho to někdy ruší a nejde nastartovat. Svorka Int už tam není?
Re: Zástavba rádia a reproduktorů. (NIVA)
Napsal: stř srp 30, 2017 11:30
od Cory
To som este nepocul....
Re: Zástavba rádia a reproduktorů. (NIVA)
Napsal: stř srp 30, 2017 13:01
od Raduz
Na pojistkovce bylo pár volných pozic jak klíčkového tak normálního + , tak proč to řešit tak složitě ze spínačky?
Re: Zástavba rádia a reproduktorů. (NIVA)
Napsal: stř srp 30, 2017 17:17
od Jardasonyx
No už jsem o něco moudřejší. To Int je dobrý když tam v zapalování zůstane klíč. Při vyjmutí klíčů a při 1 poloze tam teče proud. Na nule nic. Jde to udělat přes nějaký modrý kabel z imobilizeru a přes relé. Nevím který kabel. Frajer na Ruskem fóru o tom píše. Jinak další frajer volal na podporu avtovaz a ti mu řekli buď zapínat klíčkem na 1 nebo přes další vypínač na tvrdo. Tak seru na to nechám to přes klíček a na cb vysílačku mám natazenej kabel z baterky.
Re: Zástavba rádia a reproduktorů. (NIVA)
Napsal: čtv srp 31, 2017 05:42
od Luděk Musil
Jardasonyx píše:... na cb vysílačku mám natazenej kabel z baterky.
Boože
- tak co vlastně řešíš
Stálých +12V máš tak blízko, tak to přicvakni a máš hotovo
.
Novější rádyja mívají (neříkám že všechna) napájení 2x. Jedno "tvrdý" +12V pro režim "standby" , který slouží pro zálohování paměti (předvolby + čas) a druhý klíčkový pro vlastní provoz radia. L.
Re: Zástavba rádia a reproduktorů. (NIVA)
Napsal: čtv srp 31, 2017 13:29
od Jardasonyx
Co vlastně řeším? No hlavně spotřebu proudu a zapnuté zapalování kvůli rádiu. Tj mi jasný jak je rádio zapojeny. Ale když to dáš natvrdo musíš dát vypínač jinak tě to sežere
a nenastartujes. A ten vypínač mne sere, ano.
Prostě když už nic aspoň tohle mohli poresit v avtovazu kua.
Re: Zástavba rádia a reproduktorů. (NIVA)
Napsal: čtv srp 31, 2017 13:41
od Luděk Musil
Hm - řeknu to asi takhle: v minulým autě jsem měl nějakýho pyjonýra a měl jsem ho připojenýho natvrdo. Ráno jsem ho pustil a po příjezdu jsem jej buď jen vypnul nebo navíc sundal čelní panel. Vzhledem k tomu že jsem autem jezdil denně - tak mě spotřeba radia a ostatních žroutů nezajímala.
Položím 2 otázky.
1. jaký má to radio klidový odběr?
2. jak často s tím autem jezdíš?
A při montáži dodatečného vypínače (na radio) máš volnou (tedy zaslepenou) díru na nějaký vypínač, který tam prostě vložíš, nebo budeš muset dělat díru?
L.