Stránka 1 z 1
Olejový filtr
Napsal: stř říj 21, 2015 22:26
od mušketýr
Dostal jsem Audi 100 doutník.Je v něm 5ti válec o obsahu 2260nebo tak nějak(nemám při ruce TP) rok je to 1987.Může mi dát někdo tip jaký olejový fitr mám koupit?Dnes jsem byl v autodílech a nějak z TP nebyly moudtý.Pokud by byl k tomu třeba VIN tak dodám.
Díky Mušketýr
Re: Olejový filtr
Napsal: čtv říj 22, 2015 12:42
od Roman
Najdi si katalog vyrobcov filtrov, napr
http://www.alcofilters.com/en-gb/catalogue.aspx akurat tam musis vybrat spravny motor, 5 valec bol aj benzin aj diesel....a viac typov, ale napriklad tu pre rok vyroby 1987 to vyzera, ze skoro vsetky modely pouzivaju rovnaky filter H14/2W :
http://www.hengst-katalog.de/en/search/ ... ions=0,0,0&
Re: Olejový filtr
Napsal: čtv říj 22, 2015 14:41
od mušketýr
Díky moc.Už jsem to vyřešil.Možno smazat.M.S
Re: Olejový filtr
Napsal: čtv říj 22, 2015 14:50
od JmJ
mušketýr píše:Díky moc.Už jsem to vyřešil.Možno smazat.M.S
Neni spatne napsat jak si to vyresil
. Treba jaky typ filtru a kde si koupil. At se to nemusi mazat a naopak se z toho muze nekdo poucit. Dik.
Re: Olejový filtr
Napsal: pát říj 23, 2015 11:10
od Marek
Mimochodem tenhle motor nejel vůbec špatně. Kdysi to míval známý z práce v avantu. Krásná přístrojovka se spoustou chromovaných kulatých budíků (včetně tlaku oleje!!!). Mělo to stovku kilowatt a plynulý zátah odspodu. Zvuk ukrutný a spotřebu poměrně slušnou. A co si matně vzpomínám, mělo to snad nějaký KE-Jetronic, či co, čili již řízený vstřikovací systém..... Ale určitě to fakt nevím.
Jinak typ filtru není problém najít v kterémkoliv e-katu. Ty nejlacinější stojí kolem 50 korun.
Re: Olejový filtr
Napsal: pát říj 23, 2015 12:45
od mušketýr
Filtr jsem koupil Mann.Typ je to ten co mi nabízely v krámě.Nebyli si jisti a tak sem si dovolil otravovat.
Auto mám "pučené" a nyní o "překůjčim" se svolením majitele synovci mé žena.Dnes jsem vyndal SPZ z depozitu a po1/2 roce nažhavil.Nebo spíše rozohnil.Je to fakt tank.Brutální zátah od spodu a ten zvuk...
Jinak auto je drobet dojebaný.Nejdou některé budíky a některé zámky a některé el.okna.Brzdy a agregáty jsou OK.Jen rozvoďák by to asi brzo chtělo.Já s tim moc nenajel.Je to masírka, ale dokáže sežrat i trávu vod silnice!Dneska olet a výměna rezatého fridexu a filtr vzduch.Doufám že se to neodvzdušňuje.Svíčky taky časem dáme.Jen aby mi to synovec nerozbil.
Taky to má klimu, ale v tý se fakt nevyznám.Dobuvá-fakt supr dizajn.Perlička na závěr-je to US verze.
M.:S
Re: Olejový filtr
Napsal: pát říj 23, 2015 13:10
od Marek
U rozvodového řemenu pozor - dělaly se dvě verze. Jeden měl 120 zubů (šířka 18 mm), druhý 142 zubů (o milimetr širší). Lišilo se to číslem motoru. Takže před nákupem spočítat zoubky
. Řemen stojí do dvou stovek.
Jinak dále je tam jen jedna kladka na napnutí, která se mění jen v případě potřeby, a vodní čerpadlo (které bych doporučil vyměnit v každém případě, protože je na pracovní (tahací) straně rozvodů). Vodní čerpadla jsou také dvojího typu (opět podle čísla motoru) - starší má 26 zubů, novější má 29 zubů. Cena 500 - 700 Kč.
Jestli je to rok 1987, měl by to být ten starší typ řemenu a pumpy. Láme se to číslem motoru NF 063968, což by mělo být někde kolem května 1988.
Re: Olejový filtr
Napsal: pát říj 23, 2015 20:50
od mušketýr
Tak chlapci odjely...Zamáčk sem slzu a klad jim na srdce že to nesmí zkurvit.Janak sem stih vše.Olej, filtry a fridex.Fridex byl fakt humus.Po několikerém proplachu se to zlepšilo.Asi to bude ještě chtít.Navic sem nenašel výpustné šrouby tak sem to řešil povolením spodní hadice chladiče a ta neni ouplně vespod.Kontrola světel dopadla OK a dokonce funguje i el. šíbr!
Marku dík za elaborát o rozvodech.Aspoň nebudu muset to nikde honit.
M.S: