Čamlíkova 21061
Napsal: pát črc 03, 2015 11:23
Zdravím,
tak jsem si konečně také pořídil vazidlo . Je to 21061 r.v.1986 po prvním majiteli, starém pánovi, který se auta zbavoval, protože mu vypršel řidičák. Celou dobu garážované ve vytápěné garáži najeto 80 000. Mám spoustu plánů na takovou tu domácí renovaci a budu sem postupně dávat fotky a nějaké ty popisy z postupu. Třeba to někomu přijde zajímavé a když ne tak alespoň nezapomenu co jsem kdy na autě dělal.
Po prvotním ohledání jsem zjistil, že auto ještě nebylo vyvařované. Přední blatníky a konce sekerek už jsou chycené, ale zbytek karoserie v super stavu. Blatníky už jsou nachystány v pozinku. Podvozek vytlučený až hrůza, tlumiče K.O., čepy klepou, vůle v řízení, vůle v difu. Na volnoběh kolísaly otáčky - to jsem rovnou vyřešil rozborkou/sborkou/vyčištěním/přetěsněním karbecu. Bohužel minulý majitel asi testoval jak moc zvládne utáhnout šrouby a celý karbec zohýbal. To jsem zabrousil do jakš takš použitelného stavu, vyměnil el.mag ventil a už to šlape jak má. V blízké době ale půjde karbec určitě vyměnit. Když už jsem se hrabal pod kapotou tak jsem seřídil ventily, vyměnil filtry, náplně, repasoval rozdělovač, seřídil předstih, napnul rozvoďák atd. Momentálně auto stojí na špalcích a skládám nový podvozek a částečně i brzdy. Mám v záloze v podstatě celou rozebranou 2106 jako dárce orgánů. Tu jsem neprozřetelně koupil jako první, ale po oškrabání asfaltu z podvozku jsem se rozhodl, že půjde pod kudlu - nemělo to už cenu vyvařovat.
Další fotky hodím na rajče ať to tu nezabírá tolik místa http://czamlik.rajce.idnes.cz/vaz_21061
tak jsem si konečně také pořídil vazidlo . Je to 21061 r.v.1986 po prvním majiteli, starém pánovi, který se auta zbavoval, protože mu vypršel řidičák. Celou dobu garážované ve vytápěné garáži najeto 80 000. Mám spoustu plánů na takovou tu domácí renovaci a budu sem postupně dávat fotky a nějaké ty popisy z postupu. Třeba to někomu přijde zajímavé a když ne tak alespoň nezapomenu co jsem kdy na autě dělal.
Po prvotním ohledání jsem zjistil, že auto ještě nebylo vyvařované. Přední blatníky a konce sekerek už jsou chycené, ale zbytek karoserie v super stavu. Blatníky už jsou nachystány v pozinku. Podvozek vytlučený až hrůza, tlumiče K.O., čepy klepou, vůle v řízení, vůle v difu. Na volnoběh kolísaly otáčky - to jsem rovnou vyřešil rozborkou/sborkou/vyčištěním/přetěsněním karbecu. Bohužel minulý majitel asi testoval jak moc zvládne utáhnout šrouby a celý karbec zohýbal. To jsem zabrousil do jakš takš použitelného stavu, vyměnil el.mag ventil a už to šlape jak má. V blízké době ale půjde karbec určitě vyměnit. Když už jsem se hrabal pod kapotou tak jsem seřídil ventily, vyměnil filtry, náplně, repasoval rozdělovač, seřídil předstih, napnul rozvoďák atd. Momentálně auto stojí na špalcích a skládám nový podvozek a částečně i brzdy. Mám v záloze v podstatě celou rozebranou 2106 jako dárce orgánů. Tu jsem neprozřetelně koupil jako první, ale po oškrabání asfaltu z podvozku jsem se rozhodl, že půjde pod kudlu - nemělo to už cenu vyvařovat.
Další fotky hodím na rajče ať to tu nezabírá tolik místa http://czamlik.rajce.idnes.cz/vaz_21061