degenova červená a tmavě hnědá trojka.
Napsal: pon kvě 25, 2015 19:46
tak ze bych si taky zalozil tema ke svejm dvema zigulum?
zacalo to vsechno jednim osudnym dnem skoro presne pred 2 lety, kdy mi muj kamarad poslal inzerat na aukru na cervenou trojku za 8 tisic, par hodin do konce aukce a bez prihozu, fotky byly mizerny a ani tam nevypadala moc dobre, ale nejak jsem vycitil ze to je proste spravne a za par dni uz jsme pro ni frceli. upadly vyfuk, 14 dni do konce technicky, brzdi pouze leve predni kolo, promackly blatnik, modry kour z vyfuku a stastny ridic za volantem .
vyfuk se zavaril, technicka se zaridila u znameho a hura na brzdy, ktere jsem delal na nekolikrat, protoze jsem koupil nekvalitni gumicky a teklo to vsude.
potom to uz jaks taks jezdilo, spatne seriditelny karbec zajistoval vysokou spotrebu a pri zatizeni detonacni spalovani.
asi rok potom, kdyz sem nastoupil do prace me oslovil kolega ze mu uz 3 roky stoji v podzemnich garazich odhlasenej stejnej zigulik a jestli ho nechci ze jim zabira misto, nebyl si jisty jestli to neni 06 a ja jsem cekal nejakej vrak, jake pak bylo prekvapeni kdyz to byla 03 z roku 73... sice po velkem klempirskem zasahu a se spatnym lakem, ale aspon temer bez koroze a klempirina byla udelana velmi dobre a navic se pry delal i motor ktery drzi tlak oleje ktery sem jinde nezazil a predjede i 1,6
v planu je nejaky to snizeni, pekny kola a mozna si trochu pohrat s motorem, i kdyz uz ted jede docela dost. a casem novej lak a vymena vsech dveri.
jinak tenhle zigul mi docela vynahradil ten prvni predrazenej srot, byl zadarmo a je proste celkove dobrej.
na tom prvnim uz probehlo spoustu prace, vcetne vymeny prevodovky za 5q a dvojnasobne vymeny motoru a pristi rok se snad spolecne vydame na vylet na dalny vychod...
zacalo to vsechno jednim osudnym dnem skoro presne pred 2 lety, kdy mi muj kamarad poslal inzerat na aukru na cervenou trojku za 8 tisic, par hodin do konce aukce a bez prihozu, fotky byly mizerny a ani tam nevypadala moc dobre, ale nejak jsem vycitil ze to je proste spravne a za par dni uz jsme pro ni frceli. upadly vyfuk, 14 dni do konce technicky, brzdi pouze leve predni kolo, promackly blatnik, modry kour z vyfuku a stastny ridic za volantem .
vyfuk se zavaril, technicka se zaridila u znameho a hura na brzdy, ktere jsem delal na nekolikrat, protoze jsem koupil nekvalitni gumicky a teklo to vsude.
potom to uz jaks taks jezdilo, spatne seriditelny karbec zajistoval vysokou spotrebu a pri zatizeni detonacni spalovani.
asi rok potom, kdyz sem nastoupil do prace me oslovil kolega ze mu uz 3 roky stoji v podzemnich garazich odhlasenej stejnej zigulik a jestli ho nechci ze jim zabira misto, nebyl si jisty jestli to neni 06 a ja jsem cekal nejakej vrak, jake pak bylo prekvapeni kdyz to byla 03 z roku 73... sice po velkem klempirskem zasahu a se spatnym lakem, ale aspon temer bez koroze a klempirina byla udelana velmi dobre a navic se pry delal i motor ktery drzi tlak oleje ktery sem jinde nezazil a predjede i 1,6
v planu je nejaky to snizeni, pekny kola a mozna si trochu pohrat s motorem, i kdyz uz ted jede docela dost. a casem novej lak a vymena vsech dveri.
jinak tenhle zigul mi docela vynahradil ten prvni predrazenej srot, byl zadarmo a je proste celkove dobrej.
na tom prvnim uz probehlo spoustu prace, vcetne vymeny prevodovky za 5q a dvojnasobne vymeny motoru a pristi rok se snad spolecne vydame na vylet na dalny vychod...