Stránka 1 z 10
UAZ-452
Napsal: úte bře 24, 2015 22:58
od Crocodile
Letos slaví UAZ-452 výročí 50 let ve výrobě. V roce 1965 začala v Uljanovsku výroba vylepšené verze vozu UAZ-450 s novým označením UAZ-452. Můžete porovnat jak se za posledních 50 let vozy změnily.
Re: UAZ-452
Napsal: stř bře 25, 2015 07:20
od Cory
Skor nezmenili
Re: UAZ-452
Napsal: stř bře 25, 2015 07:21
od dvk
Paráda
Zdá se, že navenek je to pořád stará dobrá buchanka. Ale tipuju že podvěska a dvigatěl, tam bude změn více
To posunutí kapličky osvětlení SPZ je super nápad, na našich veteránech se pod ní nevleze moderní plastový rámeček na náklaďákovou značku (na svojí buchance jsem upravoval díry).
Re: UAZ-452
Napsal: stř bře 25, 2015 20:03
od Majo
najvyraznejsou zmenou je farba
ta zelena bola krajsia
ale je jasne, ze dobre veci sa neoplati menit a pokial sa nezneni ucel vyuzitia vozidla, tak sa neoplati menit ani vozidlo samotne
Re: UAZ-452
Napsal: stř bře 25, 2015 20:13
od Laďuša
Supr, a teď nam ukaž tu novou verzi
Re: UAZ-452
Napsal: stř bře 25, 2015 20:29
od Crocodile
Motor je ZMZ 40911, 2.7 MPi 16V s výkonem 82,5 kW, mimo město si to vezme necelých 10 litrů. Odlišné jsou taky nápravy Timken, volant s posilovačem a sedačky. Některé verze jsou s ABS.
Z bohaté palety barev je na výběr buď zelená, nebo šedá
Re: UAZ-452
Napsal: čtv bře 26, 2015 08:57
od dusin
Hmm,dá se to nové dovézt do ČR popřípadě za kolik?
Re: UAZ-452
Napsal: čtv bře 26, 2015 09:16
od Majo
Tie benzinaky sa mi pacia(naozaj, to nie je ironia). Mas aj krutiaci moment? Lebo vykon nic moc
Re: UAZ-452
Napsal: čtv bře 26, 2015 18:58
od Crocodile
Motor ZMZ 409110 MPI 16V AMCE5:
Osvědčený benzínový šestnáctiventil, vybavený vstřikováním BOSCH. Křivky výkonu a kroutícího momentu jsou posazeny do spektra nízkých otáček, což tento originální ruský motor předurčuje právě pro použití v terénních vozech. Samozřejmostí je kompatibilita se standardem OBD II – vůz lze diagnostikovat v jakémkoli servisu, vybaveném diagnostikou BOSCH, nebo jinou diagnostikou s OBD II kompatibilní. Tento typ motoru umožňuje dodatečnou montáž alternativního pohonu LPG.
• Objem 2693 cm3
• Výkon 82,5 kW / 4250 ot./min.
• Kroutící moment 198 Nm / 2500 ot./min.
• Spotřeba 9,7L / 18,4L / 12,9 L na 100 km
Re: UAZ-452
Napsal: čtv bře 26, 2015 19:24
od Jelen
dusin píše:Hmm,dá se to nové dovézt do ČR popřípadě za kolik?
Stejnej dotaz.
Re: UAZ-452
Napsal: čtv bře 26, 2015 19:32
od Crocodile
Jasně že jo, cena je od 340 700 Kč bez DPH. Jestli klesne rubl, může to klesnout.
Re: UAZ-452
Napsal: pát bře 27, 2015 07:59
od dvk
Parádní, jako těch změn je plno, v různých detailech, prolisech atd., ale zvenku to vypadá pořád jako starý dobrý nový UAZ
Re: UAZ-452
Napsal: pát bře 27, 2015 17:10
od Jelen
To bych bral jako velké plus. Třeba si to jednou i koupim nový, stýská se mi po svém starém. Ale chtěl bych sklopné lavice na bocích, ale to se už asi ani nesmí dělat. To by proběhl downgrade.
Re: UAZ-452
Napsal: pát bře 27, 2015 20:27
od Crocodile
Pozor, sklopné lavice nabízíme a běžně prodáváme, zrovna by v dubnu měli z Uljanovska přivézt několik těchto verzí se sklopnými lavicemi. Jen lze lavice používat v EU jen mimo pozemní komunikace
http://www.madeinrussia.cz/gallery-uaz- ... bidce-479/
Re: UAZ-452
Napsal: pát bře 27, 2015 20:35
od Jelen
Takže je to typovaný jako dvoumístný jo?