Stránka 1 z 10

UAZ-452

Napsal: úte bře 24, 2015 22:58
od Crocodile
Letos slaví UAZ-452 výročí 50 let ve výrobě. V roce 1965 začala v Uljanovsku výroba vylepšené verze vozu UAZ-450 s novým označením UAZ-452. Můžete porovnat jak se za posledních 50 let vozy změnily.

Re: UAZ-452

Napsal: stř bře 25, 2015 07:20
od Cory
Skor nezmenili :lol:

Re: UAZ-452

Napsal: stř bře 25, 2015 07:21
od dvk
Paráda :thumbleft: Zdá se, že navenek je to pořád stará dobrá buchanka. Ale tipuju že podvěska a dvigatěl, tam bude změn více :wink:

To posunutí kapličky osvětlení SPZ je super nápad, na našich veteránech se pod ní nevleze moderní plastový rámeček na náklaďákovou značku (na svojí buchance jsem upravoval díry).

Re: UAZ-452

Napsal: stř bře 25, 2015 20:03
od Majo
najvyraznejsou zmenou je farba :lol: ta zelena bola krajsia :P

ale je jasne, ze dobre veci sa neoplati menit a pokial sa nezneni ucel vyuzitia vozidla, tak sa neoplati menit ani vozidlo samotne :)

Re: UAZ-452

Napsal: stř bře 25, 2015 20:13
od Laďuša
Supr, a teď nam ukaž tu novou verzi :P

Re: UAZ-452

Napsal: stř bře 25, 2015 20:29
od Crocodile
Motor je ZMZ 40911, 2.7 MPi 16V s výkonem 82,5 kW, mimo město si to vezme necelých 10 litrů. Odlišné jsou taky nápravy Timken, volant s posilovačem a sedačky. Některé verze jsou s ABS.

Z bohaté palety barev je na výběr buď zelená, nebo šedá :D

Re: UAZ-452

Napsal: čtv bře 26, 2015 08:57
od dusin
Hmm,dá se to nové dovézt do ČR popřípadě za kolik?

Re: UAZ-452

Napsal: čtv bře 26, 2015 09:16
od Majo
Tie benzinaky sa mi pacia(naozaj, to nie je ironia). Mas aj krutiaci moment? Lebo vykon nic moc :)

Re: UAZ-452

Napsal: čtv bře 26, 2015 18:58
od Crocodile
Motor ZMZ 409110 MPI 16V AMCE5:

Osvědčený benzínový šestnáctiventil, vybavený vstřikováním BOSCH. Křivky výkonu a kroutícího momentu jsou posazeny do spektra nízkých otáček, což tento originální ruský motor předurčuje právě pro použití v terénních vozech. Samozřejmostí je kompatibilita se standardem OBD II – vůz lze diagnostikovat v jakémkoli servisu, vybaveném diagnostikou BOSCH, nebo jinou diagnostikou s OBD II kompatibilní. Tento typ motoru umožňuje dodatečnou montáž alternativního pohonu LPG.

• Objem 2693 cm3
• Výkon 82,5 kW / 4250 ot./min.
• Kroutící moment 198 Nm / 2500 ot./min.
• Spotřeba 9,7L / 18,4L / 12,9 L na 100 km

Re: UAZ-452

Napsal: čtv bře 26, 2015 19:24
od Jelen
dusin píše:Hmm,dá se to nové dovézt do ČR popřípadě za kolik?
Stejnej dotaz.

Re: UAZ-452

Napsal: čtv bře 26, 2015 19:32
od Crocodile
Jasně že jo, cena je od 340 700 Kč bez DPH. Jestli klesne rubl, může to klesnout.

Re: UAZ-452

Napsal: pát bře 27, 2015 07:59
od dvk
Parádní, jako těch změn je plno, v různých detailech, prolisech atd., ale zvenku to vypadá pořád jako starý dobrý nový UAZ :)

Re: UAZ-452

Napsal: pát bře 27, 2015 17:10
od Jelen
To bych bral jako velké plus. Třeba si to jednou i koupim nový, stýská se mi po svém starém. Ale chtěl bych sklopné lavice na bocích, ale to se už asi ani nesmí dělat. To by proběhl downgrade. :D

Re: UAZ-452

Napsal: pát bře 27, 2015 20:27
od Crocodile
Pozor, sklopné lavice nabízíme a běžně prodáváme, zrovna by v dubnu měli z Uljanovska přivézt několik těchto verzí se sklopnými lavicemi. Jen lze lavice používat v EU jen mimo pozemní komunikace :D

http://www.madeinrussia.cz/gallery-uaz- ... bidce-479/

Re: UAZ-452

Napsal: pát bře 27, 2015 20:35
od Jelen
Takže je to typovaný jako dvoumístný jo?