Motor 1200, z legendárního Ladátora - poloblok 600kc
Napsal: ned úno 15, 2015 17:45
Uvažuji nad prodejem motoru 1200ccm, z mého bývalého auta Ladátora ročníku 1976. Ti, co toto auto ještě pamatují potvrdí, že motor šlapal velice hezky.
Motor má najeto nějakých 140 000km, mohu to zjistit přesně dle mých zápisků. Na motoru je namontovaná snížená hlava o 1mm, načež po této úpravě motor najel cca 10 000km. Za mne olej měněný pravidelně, za studena netýraný, spotřeba oleje naprosto v normě. V době své největší slávy nebyl z vozu problém vyždímat 160km/h tachometrových. Nyní motor již nějakých 7 let stojí v suché garáži, válce podlité olejem, občas protočen. Bude to tudíž chtít přetěsnit a doporučil bych udělat i gufera na ventilech (byli dělány při cca 100 000km ještě bývalým majitelem).
Motor bych prodal jako holý (složený motor s vanou, krytem ventilů, bez svodů, bez karburátoru, bez rozdělovače, bez alternátoru...)
Moje představa o ceně je 1200kč
Motor má najeto nějakých 140 000km, mohu to zjistit přesně dle mých zápisků. Na motoru je namontovaná snížená hlava o 1mm, načež po této úpravě motor najel cca 10 000km. Za mne olej měněný pravidelně, za studena netýraný, spotřeba oleje naprosto v normě. V době své největší slávy nebyl z vozu problém vyždímat 160km/h tachometrových. Nyní motor již nějakých 7 let stojí v suché garáži, válce podlité olejem, občas protočen. Bude to tudíž chtít přetěsnit a doporučil bych udělat i gufera na ventilech (byli dělány při cca 100 000km ještě bývalým majitelem).
Motor bych prodal jako holý (složený motor s vanou, krytem ventilů, bez svodů, bez karburátoru, bez rozdělovače, bez alternátoru...)
Moje představa o ceně je 1200kč