Stránka 1 z 2

Igiho nová Lada

Napsal: pon črc 28, 2014 15:53
od Igithegreat
Zdravím Vás přátelé, osud mne dohnal k tomu, že Fiat Bravo musí z domu, a jelikož penízků není nazbyt zakoupil jsem Ladu 111, 1.5 16V, z r. 2003, najeto 11.700km. Stav je parádní, žádná koroze, spodek natřen, dvě sady pneu. Prodával to děda 79 let, už nedostal zdravotní potvrzení a přišel o papíry. Cena po ukecání 25.000,-Kč. Technická do 10/2015. Ze závad při koupi pouze nefunkční elektrické stahování levého zadního okna, ale přemýšlím zda to vůbec řešit.
Po koupi jsem vyměnil rozvodový řemen, olej + filtr, brzdy vyčistil a vyměnil kapalinu a také chladicí kapalina vyměněna.. na co jsem však zapomněl a neuvědomil si to, bylo, že Lada 3/4 roku stála.. najel jsem 100 km.. najednou začala na křižovatce na neutrál chcípat, a před domem chípla a už se nenatočila.. pravděpodobně bordel v benzínu zacpal filtr, či poškodil benzinovou pumpu.. takže se Lada projela na laně z Palmovky do Nuslí a zítra ji čeká servis.. na co přátelé přijde ta pumpa a filtr? Díky a doufám, že se konečně s Vámi na srazech uvidím a potkám.. nová paní dala již autu přezdívku: Rakvič :shock: :D

Re: Igiho nová Lada

Napsal: pon črc 28, 2014 16:20
od JmJ
Vypada to pekne. Tomu nekdo pridelal parkovaci senzory i na predek? Wow :-)

dlouho stojici auta jsou bohuzel zradna.

filtr stroji asi par korun. cerpadlo asi neco 2000 - 4000 kc bych hadal. filtr vymen a na vstrikovaci kolejnici na jejim konci je mozne napojit tlakomer a zmerit tlak paliva. jaky ma byt, to nevim ;-) necim bych si overil, jestli jde jiskra.

Re: Igiho nová Lada

Napsal: pon črc 28, 2014 16:23
od 112zigul
Tak snad to bude první a poslední závada. Přeji spoustu bezproblémových kiláků!!!

Re: Igiho nová Lada

Napsal: pon črc 28, 2014 16:35
od valda1971
Tak když Ti nevyšla Priora přeji ať Ti po odstranění závady ke spokojenosti slouží tento "Rakvič" :wink: :)

Re: Igiho nová Lada

Napsal: pon črc 28, 2014 18:00
od vodis
Taky přeju povození, je to dobrý ročník a nájezd taky super. Vím o čem mluvím. Tak ještě plastový podběhy a palubák a je to...

Re: Igiho nová Lada

Napsal: pon črc 28, 2014 19:16
od FOMA
Taky blahopřeji, jo plastový podběhy naprostá nezbytnost a nezapoměň stříknout dutiny, nejlepší bude olejem, minimálně prahy a dveře každý 1-2 roky a budeš spokojený. Palubák taky není od věci především kvůli diagnostice(vygenerování chybového kódu) opravdu to hodně napoví a téměř vždy odhalí závadu. A protože auto nemá klimu, tak určitě by jsi v letních měsících ocenil zatmavení skel. Přeji hodně šťastně najetých kilometrů. :)

Re: Igiho nová Lada

Napsal: pon črc 28, 2014 20:46
od zelvotron
Igithegreat píše:zakoupil jsem Ladu 111, 1.5 16V, z r. 2003, najeto 11.700km. Stav je parádní, žádná koroze, spodek natřen, dvě sady pneu.
Igithegreat píše:Cena po ukecání 25.000,-Kč.
Sakra, ty nás tu chceš asi naštvat :mrgreen: a vůbec, není to proti pravidlům mít o tak moc lepší auto jak moderátor? :rolleyes:

Ne vážně, gratuluju, ale prozraď jak se přijde na takovou nabídku? Užs dotankovával červej benzín? To bude chtít rozjezdit no, ten filtr bych vyměnil a pak se uvidí, před punpou je ještě celkem jemný sítko, takže pumpa jako taková by se bordelem zničit neměla.

Re: Igiho nová Lada

Napsal: čtv črc 31, 2014 15:06
od Igithegreat
Diky diky, tak sitko vycisteny, a byly ucpany vstriky tak je mechanik pry nejakym eterem vycistil.. ted jsem dal do nadrze aditiva a 98kovej benzin a jede to zatim ok :) tak to ted cely vyjezdim a pak dam nejakou 95ku asi od Agipu.

Re: Igiho nová Lada

Napsal: úte úno 17, 2015 17:14
od Igithegreat
Tak Lada jezdi jak ma :) od vymeny relatek uz zadny problem nebyl :) na jaro zvazuji vymenu pneu, chtel by nekdo za odvoz Kamy co tam jsou? Auto melo najeto 11tis, ale jsou puvodni z r. 2003. Nejak jim uz neverim :D, preci jen se vsude pise o zivotnosti pneu, a v Praze bych nerad resil neco v provozu. Kdyby nekdo mel zajem, tak osobni predani v Praze :)

Re: Igiho nová Lada

Napsal: úte úno 17, 2015 17:15
od JmJ
Kamy nechcu, ale chcu vedet, co teda vsechno na aute bylo za zavady? :-)

Re: Igiho nová Lada

Napsal: úte úno 17, 2015 17:24
od Igithegreat
JmJ, je to neuveritelne, ale bylo z uz od vyroby, ale dedkovi nikdo neveril, a rikal mi pozdeji, ze si mysleli, ze neumi startovat, proste obcas auto nastartovalo, obcas ne, obcas i chciplo za jizdy, des bes, servis Lada Fousek na to neprisel, ale nauctoval si pekne rance, napr. 1.500,- za diagnostiku, ktera nic neodhalila (Zelvac mi ji udelal pak za pivko :D), u me v servisu naproti praci, zase rikali, ze je to zanesene a cistili jak jsem psal vyse.. no a porad nic.. nikdo na nic neprisel, az servis v Petrovicich, kam jezdi muj sef, tak odhalil, ze obcas nesepne rele co je nad ridici jednotkou, tak jsem koupil vsechny tri, protoze jsem nemel nervy to zjistovat, a od tebe doby mam najeto pres 1tis.km absolutne bez problemu. Jinak otacky diky tobe JmJ drzi tak jak maji na cca 800ot., takze jsem spokojeny. Jedine co mi vadi, ze piskaji pri dobrzdeni brzdy, ale pry je to nekvalitne udelane, a piskat to bude mi rikal mechanik (trochu je poladil, ale piskaji znovu). Takze ted si jizdu uzivam a stridam jizdu s Bravem a s Ladou :) skoda, ze se zavada za par stovek neodhalila hned, nemusel jsem menit napr. cerpadlo atd., a nedal bych do servisu cca 5tis.

Re: Igiho nová Lada

Napsal: úte úno 17, 2015 18:58
od Tommel
Ohledně pneu máš sz :)

Re: Igiho nová Lada

Napsal: úte úno 17, 2015 19:05
od Igithegreat
Tommel je ma jiz zamluvene :)

Re: Igiho nová Lada

Napsal: stř úno 18, 2015 19:11
od Chester
Igithegreat píše:Jedine co mi vadi, ze piskaji pri dobrzdeni brzdy, ale pry je to nekvalitne udelane, a piskat to bude mi rikal mechanik (trochu je poladil, ale piskaji znovu).
vyndat destičky, srazit jim hrany a mělo by být ticho...

Jinak gratuluji k pokoření problému.

Želvotronova nová koule na noze

Napsal: pon zář 21, 2015 18:21
od zelvotron
Chester píše:
Igithegreat píše:Jedine co mi vadi, ze piskaji pri dobrzdeni brzdy, ale pry je to nekvalitne udelane, a piskat to bude mi rikal mechanik (trochu je poladil, ale piskaji znovu).
vyndat destičky, srazit jim hrany a mělo by být ticho...

Jinak gratuluji k pokoření problému.
No takže destičky sice pískaj pořád, takže když jedu kolem zastávky kolikrát už se lidi radostně ohlížej, že jim už přijela tramvaj, ale to bylo skoro to poslední, co by mě trápilo, protože hlavně ta gratulace Igimu k vyřešení hlavního problému byla tehdy předčasná.

Když mě to vypeklo poprvé, tak jsem pak napružil kontakty v paticích relátek u řj, jelikož mi přišlo že ty relé, zvlášť hlavní relé a relé pumpy jdou v těch paticích zasunovat poměrně lehce. Pak byl na pár měsíců klid (tedy pokud nepočítám že prasknul střední díl vejfuku) až včera mě to pořádně vypeklo, takže jsem relátko pumpy vyhodil, proklemoval vodičem natvrdo a ... nic, točí točí nenaskočí, sundám deklík pod sedačkou, změřím napětí na konektoru čerpadla a v pořádku 12 v, tak připojím čerpadlo natvrdo z jinýho zdroje av pohodě nastartuju a běží. Takže proměřím odpor + vodiče od relátka ke konektoru čerpadla a 70 ohmů, zahejbu svazkem a začne to lítat od nekonečna do 10 ohmů. Tak si řikám, kudy protáhnu nouzově další vodič, ale najdu pokračování toho šedýho vodiče, moc nechápu proč ho rusácí tak vedli, ale třeba nějakej smysl to má, z relátek totiž jde do hlavního svazku ze kterýho asi po 5 cm vystupuje a pokračuje do svazku s dalšíma dvěma vodičema pravděpodobně snímače paliva. No a tady se pak nachází takovej prapodivnej šedivej konektor mrška, jehož kontakty byly zoxidovaný až to nebylo hezký a navíc vůbec v sobě nedržely, ale šly lehce v sobě bez odporu posunovat, takže jsem to odrbal, prostřík konkaktolem a napružil, přičemž sem si mimochodem skříp prst když mě sjeli kleště. Odpor vedení k pumpě je teď 0,4 ohmů a nemění se při pohybu s vodičema. Tak nerad bych to zakřik, ale od tohodle snad už bude klid, k dokonalosti by už chybělo jen tam dát to původní čerpadlo.

Mimochodem poněkud mi uniká smysl toho konektoru a proč vodič na 5 cm dávali do hlavního svazku, proč nejde rovnou k relátkům, leda by se ten konektor dal pochopit jako příprava pro lpg na vypínání čerpadla, jinak nevím :P

No tedy celkem teď nájezd něco k 19 tis., z toho 3000 mnou, těch problémů tam zatím bylo víc než sem čekal, ale je to holt daň za to, že je to uloženka a nestlihly se ty věci pořešit v záruce a naopak dlouhodobým neježděním se ještě zhoršily. Na druhou stranu aspoň že stav kornoutů vzadu je 100% (což jsem si ověřil při opravě sklápění zadních sedadel :mrgreen: ).

A ještě další věci mě čekají, tedy aspoň to co zatím vím :) , ale to tak nějak znám, což je na jedu stranu fajn, na druhou stranu už mě to trochu nudí dělat pořád to samý, aktuálně třeba vyměnit plechovou bandasku v zadním blatníku, ale s tim se počítal už na začátku.

Takže zatím budu válčit dál a mimochodem na závěr - všechny ty relátka, i ty původní, jsou ok, takže mám 3 náhradní, kdyby někdo potřeboval 8)