Stránka 1 z 2
LPG v 2103
Napsal: ned čer 22, 2014 19:36
od Dachlmen
Zdravím pánové, rád bych slyšel váš názor. Přitáhnul jsem jednu 03 s LPG, revize končí v červenci, bomba do konce roku. Vyplatí se mi plyn obnovit nebo ho raději nechat odstranit, když auto nebudu používat na denní ježdění, ale pouze jako budoucí leštěňku na občasný ježdění? .. Díky za rady

Re: LPG v 2103
Napsal: ned čer 22, 2014 20:00
od valda1971
Můj názor je při tom používání jak píšeš, tak plyn už neobnovovat. Spočítej si cenu obnovy, revize atd. Plyn se vyplatí jen od určitého počtu ročního nájezdu. Toť jen můj názor

Re: LPG v 2103
Napsal: ned čer 22, 2014 20:50
od Míra151
Pokud dáš novou bombu tak to máš za 3tis, starší tak za dvojku s revizí,
Já bych ho tam nechal , přece jen jezdí za polovic, pokud nebude bránit nějaké testaci
Jinak na odbornou demontáž potřebuješ taky razítko,jinak ti to z papírů neodepíšou( aspon u nas na DI)
Re: LPG v 2103
Napsal: ned čer 22, 2014 21:17
od Dachlmen
Jojo, vím o tom, ale přesně nevim kolik za to zrušení tady u nás chtějí .. testaci by to bránit nemělo, jelikož chci jen testaci na odpušetění daně.
Re: LPG v 2103
Napsal: ned čer 22, 2014 22:00
od Jelen
Jak kde. Někteří komosaři LPG striktně odmítají, někteří to nechají přejít. Ale spíš si myslim, že to bude problém.
Re: LPG v 2103
Napsal: pon čer 23, 2014 05:26
od Marek
Já bych to vyhodil. Prznit leštěnku plynem je kravina.
Re: LPG v 2103
Napsal: pon čer 23, 2014 08:39
od Dachlmen
Jelen píše:Jak kde. Někteří komosaři LPG striktně odmítají, někteří to nechají přejít. Ale spíš si myslim, že to bude problém.
Tady u nás mám naštěstí všechny komisaře dobré známé

Re: LPG v 2103
Napsal: pon čer 23, 2014 10:25
od Jelen
No, tak to tu hlavně moc neroztrubuj, jsou tu jedincí, kteří jsou na takové věci alergičtí

Re: LPG v 2103
Napsal: pon čer 23, 2014 13:53
od Vašátor
Jelen píše:No, tak to tu hlavně moc neroztrubuj, jsou tu jedincí, kteří jsou na takové věci alergičtí

Ano ano, já se přiznám bez mučení. Díky známostem se totiž testují auta, které s veteránem dle pravidel FIVA mají společné jen stáří. Načež se ti poctiví uživatelé diví, že jim komisaři dělají tak nechutné problémy s testací na odpuštění EKO poplatku.
Zda nechávat LPG či ne, toť otázka. Obnovení nevyjde až tak draho a provoz je pak poloviční. Na druhou stranu, pokud to má být opravdu leštěnka a ne jen obyčejný, provozem strhaný Žigulík, nyní používaný k občasným výletům, LPG bych vyhodil.
Re: LPG v 2103
Napsal: pon čer 23, 2014 14:19
od Laďuša
A co jako udělá LPG na Žigulíku špatnýho? Zvenku nic, leda tak víčko, který může bejt fikaně nenápadný. A zevnitř? Bomba a pár trubek, co ani neni vidět. Nechápu, opravdu nechápu, proč by to měl bejt problém u pěknýho auta? Vysvětlete mi to! Jestli s tutim mají někerý lidi problém, pak je leda dobře, že se to dá ňák ochcat.
Re: LPG v 2103
Napsal: pon čer 23, 2014 15:47
od Vašátor
Láďo, já nikde nepsal, že je LPG problém

. Ba dokonce dle jakési domluvy mezi vedením historických klubů je, že pokud je LPG namontováno XX let, může být takové vozidlo testováno jako historické. Na druhou stranu ... proč mít ve veteránu LPG? Pokud chci mít udržovaného, pěkného veterána, tak jak má být, stojí to určité peníze, čas a zároveň to znamená málo najetých kilometrů - pro radost v sezoně. Tudíž, pokud si pořídím opičku, měl bych mít i na banány. Můj názor je takový, že pokud chci mít 100% veterána, nemá tam LPG co dělat. Pokud nechci 100% veterána, ale auto pro radost, nechť tam LPG zůstane. Testování na EKO poplatek je další věc ... auto, které nesplňuje parametry FIVA, by prostě být testováno nemělo. Že se toto děje na známost je totiž velkým problémem a to především pro ty poctivé uživatele.
Ale opět říkám, vyjadřuji pouze svůj názor, který není v souvislosti přímo s tímto autem - které jsem neviděl a proto nemohu posoudit.
Re: LPG v 2103
Napsal: pon čer 23, 2014 16:48
od Dachlmen
Laďuša píše:A co jako udělá LPG na Žigulíku špatnýho? Zvenku nic, leda tak víčko, který může bejt fikaně nenápadný. A zevnitř? Bomba a pár trubek, co ani neni vidět. Nechápu, opravdu nechápu, proč by to měl bejt problém u pěknýho auta? Vysvětlete mi to! Jestli s tutim mají někerý lidi problém, pak je leda dobře, že se to dá ňák ochcat.
Hlavní důvod je ten, že momentálně končí revize i bomba a přijde mi trochu nevýhodné koupit bombu a udělat revizi na to, abych se párkrát do roka v pěkných dnech sem tam povozil na plyn .. Mám sice známé komisaře, to ale nemění nic na tom, že u nich žádné šunky neprojdou .. a navíc já taky nechci jezdit zrezlym verkem, mám rád když se za mnou lidi otáčí a ne kuli tomu jakej je to šrot

Re: LPG v 2103
Napsal: pon čer 23, 2014 19:27
od Laďuša
Jistě, tuto já chápu, nevim, na kolik výde nebo nevýde obnovení už zavedenýho systému... Nicméně jsem se spíš rozčílil nad tim, že by plyn měl bejt jako něco špatnýho pro posuzování auta... No a taky plzeňská schůze, kdypa se sejdem, co?

Re: LPG v 2103
Napsal: pon čer 23, 2014 19:55
od Jan Vaníček
Za sebe říkám, že v autě, které je "leštěnka" bych LPG již nenechával a plně souhlasím s Vaškem ohledně testování i "opice a banánů". Jedinou otázkou u tohoto auta zůstává, kde je plnící otvor a jak ho případně po demontáži LPG "odstranit". Já to měl jednoduché, sice byla platnost bomby při šikovnosti 2+2 roky (na TK ještě vloni stačilo, aby nádrž byla platná alespoň měsíc po absolvování TK), ale měnil jsem blatníky, tak jsem tam již "díru" znova nechtěl. Demontáž bude (tedy již je) provedena doma a autorizovaná firma zkontroluje, že tam soustava není, napíše papír (mám výhodu, že ten co to před 19 lety montoval stále funguje) a s tím na dopravku a snad za 100,- by to měli vymáznout z TP. Honza
Re: LPG v 2103
Napsal: pon čer 23, 2014 21:55
od smajchl
A co cloveku hrozi kdyz bude jezdit s vymontovanym lpg bez zmeny v TP?