Stránka 1 z 3

znova Karburator, nenastavim otacky

Napsal: pát úno 24, 2006 09:06
od gogo
...po vycisteni mi to slape OK, ale zrejme mam vir v nadrzi a treba to zostelovat. a to je ten problem, karburator nereaguje. stale na otacky 2500-3000 na volnobeh a ked tocim skrutkou volnobehu vobec ziadna zmena, rovnako aj pri srobe bohatosti, dokonca aj ked je uplne pritiahnuty. stale bez zmeny, vysoke otacky.....
poradte....

G.

Napsal: pát úno 24, 2006 09:53
od Drobek81
nedelal jsi neco s klapkou?Bych to tipl na by-pass...kdyz mas pootevrenou klapku tak sroub bohatosti nefunguje, smes jde pres by-pass(malej otvor kterej se uzavre pri zavreni klapky a smes jde kolem sroubu bohatosti-nevim jestli sem to vysvetlil dobre, snad vis o cem mluvim) ...Nebo je moznost ze by to prisavalo vzduch.Takhle na dalku resit karbec je trochu blbe...Je Vas tam na Slovensku dost tak rekni nekomu kdo byva pobliz...

Re: znova Karburator, nenastavim otacky

Napsal: pát úno 24, 2006 10:21
od Wolf
gogo píše:...po vycisteni mi to slape OK, ale zrejme mam vir v nadrzi a treba to zostelovat. a to je ten problem, karburator nereaguje. stale na otacky 2500-3000 na volnobeh a ked tocim skrutkou volnobehu vobec ziadna zmena, rovnako aj pri srobe bohatosti, dokonca aj ked je uplne pritiahnuty. stale bez zmeny, vysoke otacky.....
poradte....G.
Skoro urcite nedoviraji klapky. Co tahla, nejsou moc pritazena? W.

Napsal: pát úno 24, 2006 10:37
od gogo
tiahla su v norme, nic som s nimi nerobil. falosny vzd.to neprisava, vsetko pritiahnute tak akurat. Zajtra idem znamemu co sa tomu rozumie "trochu" viac. Ten tipoval po telefone bud vadnu trysku, alebo vysoku hladinu paliva. Ved zajtra budeme mudrejsi, ale aj tak kazda rada a nazor dobry :wink:

G.

Napsal: pát úno 24, 2006 11:02
od Drobek81
vysoka hladina paliva snad nezvysi volnobezne otacky :shock: (naopak to chcipne)...kdyz to nakrmis benzinem(kdyby to treba "pretekalo") tak otacky pujdou rychle dolu, to bys poznal...Pokud to jde do otacek pri "zavrene" klapce, nekde musi jit vzduch...podle zkusenosti bych rekl ze je to ta klapka...prohlizel jsi to proti svetlu?ta vule tam musi byt opravdu minimalni, ani to ne :lol: ...
No a trysky by jsi musel leda vymenit, ovsem pochybuju ze by jsi o tom nevedel...Skoda ze byvas tak daleko...

Napsal: pát úno 24, 2006 13:24
od Vašátor
Rovněž to může dělat těsnění co je kolem šroubku volnoběhu. Ale to by alespoň trošku reagovalo.
Spíš bych také řekl, že to bude na klapce.

Napsal: pon úno 27, 2006 15:50
od gogo
...no bolo to v tej klapke, karbec musel ist cely von, lebo sme k nej museli ist odspodu. Bola priseknuta v akejsi smiesnej polohe, cize mi to stale islo na sytic. Ja totiz nemam mechanicky. Ale je to uz OK a motor si vyhrava svojich 800 rpm.
Preto mi to aj blblo pri jazde na plyn a nemalo to ziadny tah.

G.

Karbec

Napsal: stř bře 29, 2006 23:30
od Paja2107
Ahoj mam problem s nastavenim karburatoru.
Procetl jsem tu toho dost takze teoreticky bych to uz zvladnul ale vyskytl se problem.Potrebuju nastavit volnobezne otacky ale kamarad mi uz drive neco steloval a to skroubek c. 33 na obrazku http://www.ladaklub.com/www/manualy/obr ... /krb5u.htm je to sroub pod segmentem ovladani akceleracni pumpicky.Nevim kcemu ten sroub je ale meni se tim taky otacky a ted tedy muzu nastavovat oatcky dvema srouby 1)tim co nevim na co je a 2)sroubem mnozstvi smesi . Tedy jak to mam nastavit? A jeste neco, kolem toho sroubku ad1 nebo spis nad nim obcas kape benzin. Predem dekuji za odpovedi Paja

Napsal: čtv bře 30, 2006 05:32
od Pája
33ka? To moc jako šroubek na kroucení nevypadá, spíš je to přepad ekonomizéru, nebo jak se tomu nadává. Jediný čim můžeš(bys měl) kroutit je 62(množství) a 59(bohatost).

Napsal: čtv bře 30, 2006 07:03
od Brandy
Pája píše:33ka? To moc jako šroubek na kroucení nevypadá, spíš je to přepad ekonomizéru, nebo jak se tomu nadává. Jediný čim můžeš(bys měl) kroutit je 62(množství) a 59(bohatost).
Tak tak. Hejbe se jen s temito dvema srouby. Ostatni srouby jsou nastaveny z vyroby a s nima by se hybat nemelo. Pokud ti nekde neco tece, zkontroluj dotazeni vsech spoju (me se to casem povolilo) a neporusenost membran.

Napsal: čtv bře 30, 2006 12:18
od Paja2107
tak to omlouvam to cislo sem napsal spatne je spatne citelny takze je to cislo sroubku 55

Napsal: čtv bře 30, 2006 12:23
od Myso
tak 55 sa nastavuje medzera na prvej komore, to je tovarensky nastavene u ozona, nema sa s tym hybat, len vo velmi vynimocnych pripadoch... u webra sa tym nastavoval volnobeh...

co sa tyka kvapkajuceho benzinu tak nad tym srobom je membrana A/C pumpy takze treba hladat tam...

Napsal: čtv bře 30, 2006 12:59
od JmJ
Myso píše:tak 55 sa nastavuje medzera na prvej komore
= ?

(prosim)

Napsal: čtv bře 30, 2006 13:05
od Paja2107
diky za odpovedi
Problem je ze uz se tim hejblo, muzete mi poradit jak to seridit?

Napsal: čtv bře 30, 2006 13:12
od Myso
JmJ píše:
Myso píše:tak 55 sa nastavuje medzera na prvej komore
= ?

(prosim)
no neviem jak sa tomu nadava ta zakladna skara na klapke 1.(alebo 2.???hmmm) komory... v koppovi to ani nepomenovali a v tumovi sa mi hrabat nesce...tak som sa pohrabal a tuto su vypisane tie spary:
http://www.ladaklub.com/www/manualy/2/i ... es/101.htm