Stránka 1 z 2

karburator, resp rozborka, trysky.....

Napsal: stř úno 22, 2006 13:44
od gogo
mal som otvorený moj karb, 1500, dvojkomorovy ozon, a zistil som nasledovne. po odobrati vzduch.filtra, po odskrutkovani toho vrchneho dielu (ked uz bolo vidno plavaky) v priehradke v strede, medzi plavakmi su take dve skrutky, resp.trysky. Boli uplne povolene, po dotyku mi zostali v ruke. Tak som to dotiahol nie silno, ale na doraz. Predtym som samozrejme vsetko vycistila prefukal. Teraz mi ide na benzin vo vysokych obratkach na volnobeh 2500-3000. Suvisi to s tymi tryskami? Alebo na co su tam a aku maju funkciu, ako ich nastavit? Mozno ten vysoky volnobeh s tym nesuvisi.....az tak moc do toho nevidim a prevazne fungujem na lpg ale nech viem pre buduce.

Dik.

G.

Napsal: stř úno 22, 2006 14:42
od Myso
by som povedal ze si urobil velmi dobre, ale teraz treba ten karbec postelovat. a hned potom LPG...a budes za vodou. mozno. :mrgreen:

Napsal: stř úno 22, 2006 18:09
od Majo
no neviem o akych plavakoch to hovoris, Ozon ma plavak len jeden :shock: a aj ten zostane na tom vrchnom diele. Ale zrejme myslis na vzdusniky. Kazdopadne si mohol urobit len dobre. No ale nastelovanie je teraz vazne nevyhnutne, takze to skus podla toho navodu, co som sa Ti rozpisoval minule :wink:

Napsal: stř úno 22, 2006 18:12
od Myso
tak som to aj ja pochopil...proste trysky musia byt poriadne zasrobovane...len neviem preco som furt myslel ze gogo ma Axtec alebo nieco podobne s katom...

Napsal: stř úno 22, 2006 20:38
od Vašátor
To co jsi dotáhnul, byly palivový trysky (palivový jsou dole, vzdušníky nahoře ) a mají být dotažené :lol: . To, že se ti zvýšil volnoběh s tím nemá souvislost. Teď už to jen doštelovat :lol:

Napsal: čtv úno 23, 2006 11:52
od gogo
OK, dik, take nieco som chcel pocut.

G.

Re: karburator, resp rozborka, trysky.....

Napsal: pon bře 06, 2006 14:48
od Teepee
gogo píše:mal som otvorený moj karb, 1500, dvojkomorovy ozon, a zistil som nasledovne. po odobrati vzduch.filtra, po odskrutkovani toho vrchneho dielu (ked uz bolo vidno plavaky) v priehradke v strede, medzi plavakmi su take dve skrutky, resp.trysky.
No to já mám jinou zajímavost.
Rozhodil jsem karburátor 2106 Weber (to číselné označení teď přesně nevím) a když jsem porovnal koupené těsnění mezi horní (víko) a střední díl karburátoru tak jedna dírka je proseklá jinde.
Tzn. staré těsnění překrývá jednu z děr obohacovače=ekonostatu a nové jí nepřekrývá. Staré těsnění má díru nad záslepkou, která je vedle díry ekonostatu.
??? Znáte někdo, setkal jste se s tím někdo? Předpokládám, že překrytí díry je špatně, nové těsnění je správné.
A další záhada, vyndal jsem z toho karburátoru dva (2) stavěcí šrouby s kuželovým koncem, jeden šikmo u nátrubku přívodu vody (literatura a TP znají), druhý vedle elmag. ventilu (to ani literatura ani já neznáme). V případě zájmu můžeme pitvat s fotografiemi, katalogovými čísly atp.

Re: karburator, resp rozborka, trysky.....

Napsal: pon bře 06, 2006 15:09
od Brandy
Teepee píše:Rozhodil jsem karburátor 2106 Weber (to číselné označení teď přesně nevím) a když jsem porovnal koupené těsnění mezi horní (víko) a střední díl karburátoru tak jedna dírka je proseklá jinde.
Tzn. staré těsnění překrývá jednu z děr obohacovače=ekonostatu a nové jí nepřekrývá. Staré těsnění má díru nad záslepkou, která je vedle díry ekonostatu.
??? Znáte někdo, setkal jste se s tím někdo? Předpokládám, že překrytí díry je špatně, nové těsnění je správné.
Nedavno jsem taky menil tesneni v karburatoru a bylo to to samy. To stary zakryvalo jednu diru a to novy ne. Tak si myslim, ze to novy je spravne. Auto jezdi porad stejne.

Re: karburator, resp rozborka, trysky.....

Napsal: pon bře 06, 2006 15:19
od Teepee
Brandy píše:Auto jezdi porad stejne.
Hm, a já si dělal naděje, že to konečně vzlétne... :D

Re: karburator, resp rozborka, trysky.....

Napsal: pon bře 06, 2006 15:43
od Brandy
Teepee píše:
Brandy píše:Auto jezdi porad stejne.
Hm, a já si dělal naděje, že to konečně vzlétne... :D
Taky jsem od toho hodne ocekaval. :) Ale jeste jsem od vymeny nezmeril spotrebu, treba klesla. :)

Re: karburator, resp rozborka, trysky.....

Napsal: úte bře 07, 2006 08:12
od Teepee
Brandy píše:Taky jsem od toho hodne ocekaval. :) Ale jeste jsem od vymeny nezmeril spotrebu, treba klesla. :)
V tomhle jsem v klidu, nemám změřenou spotřebu ani před rozborkou a asi jí nebudu extra měřit ani potom, Hnědý LADa je hračka, která ujede do 500km ročně. Tam mě nějaký litřík navíc nerozhází. Proto ani neuvažuji o OZONu 2107, radši si poskládám jeden slušný WEBER.
Jen jestli se mi to povede, okukoval jsem to včera, nějak se mi nezdá, jak vrchní díl sedí na středním (jeví se mi to tak, že je na okrajích komor ohnutý nahoru). Navíc těžko doma nastavím základní nastavení klapek, těžko karburátor doma otlakuji. Vidím to na jiný karburátor, mám už stejně něco rozjednané.

Napsal: čtv kvě 04, 2006 22:09
od Dobi
Dotaz !!
Dokáže mi někdo vysvětlit jaký je rozdíl mezi těsněním víka karburátoru na 05 (1985) s očkem a bez očka? Koupil jsem pro jistotu obě á 20,-Kč, bohužel ne osobně a jsou obě stejný. Zatím jsem to na karbu nezkoušel. A jak to u 05tek s těmi těsněními bylo? Nikde jsem to zatím nevypátral.

Napsal: čtv kvě 04, 2006 22:14
od Pool
Jestli myslíš to očko na boku (bok plovákové komory) tak to je těsnění na Weber, je tam ventil na odvětrávání plovákové komory. Ozony už to neměly.

Napsal: čtv kvě 04, 2006 23:41
od Dobi
Ad Pool:
Jo, to by mohlo být. Odvětrávaná byla tuším 01 až 06.? Myslím, že je to i na schematu. Ale proč to nabízejí na 05, dokonce i pod katalog. číslem. To je ale pro tuhle chvíli vedlejší. Já ted mám 2 těsnění bez očka. Hodí se.

Napsal: pát kvě 05, 2006 05:30
od Marek
Dobi píše:Ad Pool:
Jo, to by mohlo být. Odvětrávaná byla tuším 01 až 06.? Myslím, že je to i na schematu. Ale proč to nabízejí na 05, dokonce i pod katalog. číslem. To je ale pro tuhle chvíli vedlejší. Já ted mám 2 těsnění bez očka. Hodí se.
Občas se i u tak dokonalého stroje, jakým je Lada, vyskytne tu a tam paranormální jev. :-) Když nevíš, které těsnění je potřeba, použij to s očkem - odstřihnout jej lze vždy.