Dilema ortodoxních
Napsal: úte led 14, 2014 12:14
Panstvo tak je to tady-nemůžu se "svéprávně rozhodnout" co s mojí 2104,je potřeba do mě kopnout .
Včera jsem to ukazoval karosářovi,výměnu předních blatníků a prahů odhadnul na osm tisíc.Já přidávám nutnost nové převodky řízení,minimálně zadní brzdy celé,možná tlumiče všechny.Kardan občas na volnoběh meltí,silentbloky motoru neplní už svou funkci.Auto má mizernou setrvačnost.Cenu oprav odhaduji na 12-15 tisíc s tím,že kapota a zadní blatníky si budou hnít dál.STK je do podzimu.
Když si pořídím za ty peníze (i s přepisem)jiný přijatelný kus,nebudu na tom o něco líp?
Někteří tvrdí že klidně opravit.Argumentem pro opravu je dobrý spodek,motor 05 se kterým se dobře jezdí,je to první auto,osobně bych si ho samozřejmě nejraději nechal.
Argumentů proti a koupit nějaké provedení 1600-1700 je o něco více,osobně se k nim začínám přiklánět:Chci větší výkon a nejspíše karoserii 2106.Pár let by to mohlo vydržet a pak třeba opravit pořádně,případně se toho můžu za pár tisíc zbavit(bavíme se o 2106 nebo 21073i) nebo zbavit kdykoliv v budoucnu.Plán je si to nechat garážovat jako trochuveterána,ať se nemusím starat o echtovní leštěnku.V zimě by nejezdil .Současný kombajn je naproti tomu totál neprodejný,leda tak po masivních opravách.
Jistě variantou by bylo i udržovat oboje,nicméně má oprava kombajnu cenu?Používal bych ho v zimě,hádám že by rychle stejně uhnil.
Jsou tu jisté tlaky pořídít něco normálního.Kašlu na ně,prozatím chci ještě projednou krabici Na denní ježdění chci cca do roka pořídit krumpáčovou řadu Bávo e46 je stále drahý,dvacetileté alfy v bazáčích bez spojky a s vysypanýma granulema v kufru(?) jsou potencionální náběh na provident a to rozhodně nechci.
Včera jsem to ukazoval karosářovi,výměnu předních blatníků a prahů odhadnul na osm tisíc.Já přidávám nutnost nové převodky řízení,minimálně zadní brzdy celé,možná tlumiče všechny.Kardan občas na volnoběh meltí,silentbloky motoru neplní už svou funkci.Auto má mizernou setrvačnost.Cenu oprav odhaduji na 12-15 tisíc s tím,že kapota a zadní blatníky si budou hnít dál.STK je do podzimu.
Když si pořídím za ty peníze (i s přepisem)jiný přijatelný kus,nebudu na tom o něco líp?
Někteří tvrdí že klidně opravit.Argumentem pro opravu je dobrý spodek,motor 05 se kterým se dobře jezdí,je to první auto,osobně bych si ho samozřejmě nejraději nechal.
Argumentů proti a koupit nějaké provedení 1600-1700 je o něco více,osobně se k nim začínám přiklánět:Chci větší výkon a nejspíše karoserii 2106.Pár let by to mohlo vydržet a pak třeba opravit pořádně,případně se toho můžu za pár tisíc zbavit(bavíme se o 2106 nebo 21073i) nebo zbavit kdykoliv v budoucnu.Plán je si to nechat garážovat jako trochuveterána,ať se nemusím starat o echtovní leštěnku.V zimě by nejezdil .Současný kombajn je naproti tomu totál neprodejný,leda tak po masivních opravách.
Jistě variantou by bylo i udržovat oboje,nicméně má oprava kombajnu cenu?Používal bych ho v zimě,hádám že by rychle stejně uhnil.
Jsou tu jisté tlaky pořídít něco normálního.Kašlu na ně,prozatím chci ještě projednou krabici Na denní ježdění chci cca do roka pořídit krumpáčovou řadu Bávo e46 je stále drahý,dvacetileté alfy v bazáčích bez spojky a s vysypanýma granulema v kufru(?) jsou potencionální náběh na provident a to rozhodně nechci.