Stránka 1 z 1
Silentblok převodovky 2110 8V na Prioru
Napsal: pon pro 30, 2013 17:07
od Tommel
Takže jsem se rozhodl vyzkoušet montáž tohoto silentbloku co je na převodovce, podle dost lidi se po montáži zlepšila jízda a celkově se odstranili neduhy co Priora má, někteří psali o mírné vibraci na volnoběh, montáž jednoduchá a rychlá, jediný problém byl s trubkama které se museli posunout co nejblíže nosníku. Po montáži bohužel u mého vozu silné vibrace na volnoběh až do 1200ot, ale jízda se zlepšila, nejvíce to bylo poznat při prudké akceleraci. Je také otázka v jakém stavu jsou ostatní silentbloky a ten z 2110 taky nebyl nový. Takže neposoudím jak by se to chovalo při montáží nových silentbloku.
Re: Silentblok převodovky 2110 8V na Prioru
Napsal: pon pro 30, 2013 20:18
od Cory
Toto chystám aj ja, lebo mám pocit, že ten motor sa pod kapotou snad odstreduje

Najviac ma pobavil dovod, preco inzinieri pri 16V motoroch vypustili tento spodny uchyt. Aby netrpela spojka, tak ho tam proste nedali a nechali motor, nech sa naklana, a tým spotrebuje urcitu energiu, napriklad pri zabere spojky alebo pri prechode z brzdenia do zaberu a naopak

Vacsia spojka sa kvoli malemu spojkovemu kosu do priory dat neda, tak neupravili kos a spojku, ale vypustili uchyt. Kolko vodky pri tom padlo, netuším. 1,5 16V tieto uchyty vraj este mali.
Re: Silentblok převodovky 2110 8V na Prioru
Napsal: pon pro 30, 2013 20:45
od Tommel
Rozhodně to vyzkoušej, já jsem ho musel demontovat protože vibrace na volnoběh znatelné, ale opravdu nevim v jakem stavu mam ostatní silentbloky přeci jen mají skoro 5let

Re: Silentblok převodovky 2110 8V na Prioru
Napsal: pon pro 30, 2013 20:51
od Cory
Len po tvojich skusenostiach by som naozaj zacal mat strach o spojku
Re: Silentblok převodovky 2110 8V na Prioru
Napsal: pon pro 30, 2013 20:52
od Tommel
No je fakt, že nejsem si jistý zda by jsi potom najel tolik km co já s origo spojkou

Re: Silentblok převodovky 2110 8V na Prioru
Napsal: pon pro 30, 2013 21:13
od zelvotron
Cory píše:Toto chystám aj ja, lebo mám pocit, že ten motor sa pod kapotou snad odstreduje

Najviac ma pobavil dovod, preco inzinieri pri 16V motoroch vypustili tento spodny uchyt. Aby netrpela spojka, tak ho tam proste nedali a nechali motor, nech sa naklana, a tým spotrebuje urcitu energiu, napriklad pri zabere spojky alebo pri prechode z brzdenia do zaberu a naopak

Vacsia spojka sa kvoli malemu spojkovemu kosu do priory dat neda, tak neupravili kos a spojku, ale vypustili uchyt. Kolko vodky pri tom padlo, netuším. 1,5 16V tieto uchyty vraj este mali.
Neměli. Ledažeby nějaká první série v Rusku, za to ruku do ohně nedám, ale jinak určitě nee. Silentbloky by měli být min. do nějakých 100 tis ok, já měl ten u motoru prověšenej až okolo 150 tkm.
Jinak mě se osvědčilo narvat do toho silentbloku v tý ojničce další gumu do tý mezery, je to sice prasárna, ale funkční.
Re: Silentblok převodovky 2110 8V na Prioru
Napsal: pon pro 30, 2013 21:42
od Cory
Ja som tu info o 1,5 16V vycital z ruskeho fora, ruku do ohna tiez za to nedam.