Stránka 1 z 1

2129 2.0

Napsal: stř lis 06, 2013 17:46
od ALEKO526
Zdravím, pri náhodnom hľadaní sa mi dostalo toto: http://www.zr.ru/archive/zr/1996/03/nashie-znakomstvo-3

Pravdepodobne sa jedná o unikátne Nivy s Moskvičáckym dvojlitrom montovaným do "Svyatagora", existuje u nás vôbec niečo také?

Re: 2129 2.0

Napsal: stř lis 06, 2013 18:28
od Crocodile
Oficiálně se to sem určitě nevozilo, ani jiný z dovozců tady nic takového nenabízel. O individuálním dovozu tohoto auta jsem taky neslyšel, takže asi to tu nejezdí. Je to méně praktický než pětidvéřová Niva.

Re: 2129 2.0

Napsal: stř lis 06, 2013 18:37
od Hurikán
Jenom upřesním pojem "mosvičácký dvoulitr". Ano, do řad Юрий Долгорукий, Князь Владимир, Святогор a Калита se skutečně montovaly benzínové dvoulitry, ale rozhodně to nebyly motory vyrobené, natož vyvinuté v AZLK, či z jejich původních motorů. Výšeuvedené motory byly totiž nakoupené u Renaultu. :idea: ;)

Re: 2129 2.0

Napsal: stř lis 06, 2013 19:05
od ALEKO526
Hurikán píše:Jenom upřesním pojem "mosvičácký dvoulitr". Ano, do řad Юрий Долгорукий, Князь Владимир, Святогор a Калита se skutečně montovaly benzínové dvoulitry, ale rozhodně to nebyly motory vyrobené, natož vyvinuté v AZLK, či z jejich původních motorů. Výšeuvedené motory byly totiž nakoupené u Renaultu. :idea: ;)
Koncepčne tento motor ešte vychádza z koncepcie AZLK, len vzhľad je známy už z Moskviča 412...tých motorov bolo veľmi málinko a ako píšeš "Юрий Долгорукий, Князь Владимир, Святогор a Калита" využívali motory Renaultu, tieto vylepšené 1500 boli asi v rámci takej "čiastočnej modernizácie xD" a táto Niva zrejme skončila s pár kusami áut, išlo mi skôr o to zohnať takýto motor z nejakej Nivy a osedlať ho miesto 1500 do Aleka (21412).

Re: 2129 2.0

Napsal: stř lis 06, 2013 19:29
od Crocodile
Tenhle motor v Čechách asi k sehnání nebude. Možná v Rusku, ale v nabídce nových motorů jsem ho neviděl. Záleží kolik aut s tím motorem se vyrobilo, protože si myslím, že ani v Rusku jich už moc nebude.
Do Aleka jdou i klasický žigulácký, třeba 1700 by nemusela být špatná.

Re: 2129 2.0

Napsal: stř lis 06, 2013 19:43
od ALEKO526
Tak tie 1700 sa montovali do Aleko okolo 93-94r. štandartne, 2.0 vyslovene do posledných kasní s Alekom po modernizácií /Svyatagor/ a každý kto Aleko s 1500 pozná vie že veľmi sa mu nechce, najma kvôli prevodovke, ktorá bola dimenzovaná na vyššie obsahy, trebars motor VAZ 1600 už bol o poznanie lepší, a o 2000 teda niet ani reči :) Ďakujem za diskusiu a snáď sa niekde na Ukrajine poštastí, ja som 2129 ešte reálne nevidel

Re: 2129 2.0

Napsal: úte lis 12, 2013 10:04
od Veteranista

Re: 2129 2.0

Napsal: úte lis 12, 2013 14:03
od Crocodile
Stačí říct a je tu ;)

Re: 2129 2.0

Napsal: úte lis 12, 2013 14:17
od Veteranista
To je jasné, ale po pravdě, mít ty peníze, tak určitě si nekoupím tak mladé auto

Re: 2129 2.0

Napsal: úte lis 12, 2013 16:16
od Raduz
Veteranista píše:...tak mladé auto
Malé? :shock: Jediná nevýhoda jsou jen dvoje dveře, ale třeba mě zaráží hlavové opěrky na zadním sedadle...

Re: 2129 2.0

Napsal: úte lis 12, 2013 16:19
od Laďuša
mLadé :)

Re: 2129 2.0

Napsal: úte lis 12, 2013 16:20
od Raduz
cesiš já už na to nevidím :D :D :D

Re: 2129 2.0

Napsal: úte lis 12, 2013 17:06
od Marťas
Raduz píše:cesiš já už na to nevidím :D :D :D
Obrázek
Já mu říkal: "Nepij to" :mrgreen: