Stránka 1 z 1

Felicie 1.3 mpi teply start

Napsal: stř říj 23, 2013 05:55
od JmJ
Felda vraci uder.

Zahraty motor hned po chcipnuti nechce startovat. Toci, nechyta. Vetsinou k zastaveni motoru dojde udusenim pri rozjezdu chybou pilota.

Pri startu nepomaha pridat plyn. Po case chytne, ma nizky nepravidelny volnobeh, na pridani plynu stale temer nereaguje az kdyz prece jen zareaguje a necha se vytocit, tak pak je i volnobeh ok.

Kdyz se auto necha 3 - 5 minut byt, tak myslim chytne v pohode.

Zatim jsem nic nekontroloval, prosim o typy :-) .

Ja bych mrkl na svice, stav izolace zapalovaci listy, nevim jak je tam reseno ovladani volnobehu, vycistit klapku, palivovy filtr?

Re: Felicie 1.3 mpi teply start

Napsal: stř říj 23, 2013 14:34
od Marek
Svíčky určitě jako první.

U tohoto motoru se navyplatí experimentovat bůhvíjakými svíčkami. Je stavěn na používání svíček BRISK DR15TC s výměnným intervalem 60.000 km.

Re: Felicie 1.3 mpi teply start

Napsal: ned lis 10, 2013 14:31
od JmJ
Takze svice brisky 15 tc cerne jak bota, skrtici klapka docela spinava, bordel tesne pod klapkou sem skrabal sroubovakem, a vadne cidlo teploty, ktere ukazovalo cca 40 stupnu min.

Svice sem v obchode vyfasoval champion s tim, ze se dusovali, ze ty jsou lepsi nez ty brisky, ze championy sly z vyroby, coz s ohledem na zapalovaci listu champion asi bude pravda. Spatne cidlo teploty zrejme zpusobilo bohatou smes a z toho cerne svice.

Zatim to startuje a jezdi, toz uvidime.

Re: Felicie 1.3 mpi teply start

Napsal: ned lis 10, 2013 16:26
od Marek
Champion, BOSCH a NKG byly schválené jako alternativní náhrady za BRISKy, takže by neměl být problém. Čidlo teploty umí pozlobit - naštěstí stojí pár kaček a pasuje z asi tří set jiných koncernových motorů.