Stránka 1 z 2
Převodovka 2106-2 R
Napsal: stř črc 17, 2013 15:00
od Martin-MTX
Ahoj, dočetl jsem se, že se do někerých soutěžních LAD dávala homologovaná převodovka "2106-2 R" - slyšeli jste o tom něco? Jaké měla kvalty? (počet/poměr) atd?
hledal jsem to na foru a nenašel..
Re: Převodovka 2106-2 R
Napsal: stř črc 17, 2013 19:00
od Marek
Hledejte, hoši, neb to zajímá i mě

.
Re: Převodovka 2106-2 R
Napsal: stř črc 17, 2013 23:22
od Cory
O nejakej "R2" som čital na ruskom fore. Boli spomenute viacere "R", napriklad "R7" a pod....Ale viac neviem.
Re: Převodovka 2106-2 R
Napsal: pát črc 19, 2013 10:43
od Laďuša
To bude asi počet zpáteček - zde dvě pro rychlejší návrat ze škarpy na trať

Re: Převodovka 2106-2 R
Napsal: pát črc 19, 2013 11:56
od Martin-MTX
Laďuša píše:To bude asi počet zpáteček - zde dvě pro rychlejší návrat ze škarpy na trať

Tak to mě pobavilo

ale třeba tomu tak bude

Re: Převodovka 2106-2 R
Napsal: ned črc 21, 2013 11:58
od Veverka
1 пер 2 пер 3 пер 4пер 5 пер
ВАЗ 05-07 3,67 2,1 1,36 1 0,82
ВАЗ 06 (R-1) 3,24 1,98 1,29 1 0,77
ТЮНИНГ R-2 3,18 1,82 1,18 1 0,7
ТЮНИНГ R-3 2,97 1,82 1,18 1 0,7
ТЮНИНГ R-4 2,65 2,10 1,36 1 0,80
ТЮНИНГ R-5 2,42 2,10 1,36 1 0,80
ТЮНИНГ R-505 2,96 2,10 1,36 1 0,8
Prý dlouhé kvalty pro silné motory.Prej na jedničku až 100km v hodině!
Re: Převodovka 2106-2 R
Napsal: ned črc 21, 2013 13:18
od Marek
A hele, to je informací najednou.....!
V podstatě se tedy jedná o jiné předlohové hřídele a k nim jiná kola hnaného hřídele - klasická optimalizace převodů vzhledem k výkonovým parametrům a tratím.
Pěkná práce.
I když mi stejně ty převody pátých rychlostí k tomu všemu nesedí. Jedná se ve všech případech o převodovky, které mají první čtyři rychlosti tzv. úzké. Proto by mezera mezi čtyřkou a pětkou měla být velmi malá, zatímco tady je ve všech případech podstatně delší, než u sériových převodů. Osobně bych k tomu skládání dával pětku s převodem někde okolo 0,87 - 0,92 - ale rozhodně ne 0,80 nebo dokonce 0,70 (to mi přijde jako úplná blbost). Ale já o tom naštěstí nerozhoduju.....
Re: Převodovka 2106-2 R
Napsal: ned črc 21, 2013 16:45
od Cory
To by som asi aj vedel zohnat

Re: Převodovka 2106-2 R
Napsal: ned črc 21, 2013 17:07
od Martin-MTX
Cory píše:To by som asi aj vedel zohnat

Fáákt? Dal zkus rozhodit sítě, když by byla nějaka zajímavá cena, tak bych možná měl zájem. S těma převodovkama bejvá obvykle problém v tom, že né vždy "sedne" k autu.
Prostě nejde univerzálně říct, že takle převodovka je dobrá a tahle špatná - kromě výkonu motoru, poměru diferáku, velikosti a šiři kol záleží i na tom, k čemu je auto určeno..
Navíc výměna převodovky není práce na 5 minut, takže celé laborování může zabrat dost času, síly a i financí. I tak ale vím, že pro mé potřeby by byla určitě nějaká z nich suprová, takže sehnat ji za levno, tak bych byl asi spokojen s čímkoliv

Re: Převodovka 2106-2 R
Napsal: ned črc 21, 2013 17:20
od Veverka
Prej to bylo určený na 4,3 dif.?
Re: Převodovka 2106-2 R
Napsal: ned črc 21, 2013 17:41
od Martin-MTX
Cituji z homologačního listu mé Lady 1600MTX, tj. VAZ 21011, č. homologace 1680:
Počet rychlostí: 4
Převodové poměry:
1: 2,96
2: 1,82
3: 1,3
4: 1
Diferák: 4.3 (já na své ladě jezdím ve skutečnosti 4.44 kombíkovej)
A pak ještě nějaký typ nečeho (Controle manuel, marque): 21011-1700010
Tudíž podle toho, co sem hodil Veverka to není žádná z nich, pravděpodobně proto, že ji dělali asi přímo v MTX, což už se mi nepodařlo dohledat.
EDIT: Tak jsem si ještě všiml, že v příloze mám homologované alternativní nastavení:
Diferáky: 4.44 (kombik) a 4.77 (sportovní)
a ještě jedna převodovka 4kvalt: 3,24 1,99 1,41 1,0
Re: Převodovka 2106-2 R
Napsal: ned črc 21, 2013 18:00
od Cory
Mohol by som napisat email, ale najlepsie je porozpravat sa o tom osobne, co bude tak cca o 1,5 tyzdna

Re: Převodovka 2106-2 R
Napsal: ned črc 21, 2013 19:35
od Veverka
Ale stojí to cca dvacet tisíc rublů.
Re: Převodovka 2106-2 R
Napsal: ned črc 21, 2013 19:38
od Cory
cela prevodovka alebo len hriadel?
Re: Převodovka 2106-2 R
Napsal: pon črc 22, 2013 19:36
od Veverka
Vše.